توضیحات پلیس درباره تیراندازی به یک خودرو

منبع: برترین ها

67

1400/2/11

22:17


فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی و صعب‌العبور با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی مأموران متوقف شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی و صعب‌العبور با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی مأموران متوقف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی خاکی منتهی به استان خوزستان نموده و منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق ناامن می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بوده و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت، دستور توقف می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن مأموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، خاطرنشان کرد: با وجود دستور ایست از جانب مأموران پلیس، راننده خودرو بدون توجه، با انجام حرکات خطرساز قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشته که برابر قانون به‌کارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، اقدام به هدف قراردادن لاستیک خودروی مذکور نمود.

اسماعیلی افزود: متأسفانه به دلیل پستی‌وبلندی‌های جاده خاکی و تغییر مسیر ناگهانی این خودرو، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو کمانه کرده و به راننده اصابت می‌کند؛ مأموران انتظامی فوری راننده را توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان انتقال می‌دهند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با ابراز تأثر و تأسف به دلیل وقوع این حادثه گفت: جزئیات وقوع این حادثه در دست بررسی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو