جزئیات حادثه تیراندازی امروز در شیراز / انگیزه فرد مسلح از تیراندازی چه بود؟

منبع: ساعد نیوز

6

1402/9/5

23:09


ساعدنیوز: مرد مسلحی که در چهارراه زند شیراز به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده و هدف گلوله ماموران قرار گرفته بود، در بیمارستان به کام مرگ رفت.

جزئیات حادثه تیراندازی امروز در شیراز / انگیزه فرد مسلح از تیراندازی چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، ظهر امروز پنجم آذرماه، تصادفی در چهارراه زند شیراز رخ داد. یک خودروی پژو 405 بنابر دلایلی نامعلوم با خودروی دیگری در این چهارراه تصادف کرد و همزمان ماموران گشت انتظامی که در آن حوالی بودند راهی محل تصادف شدند. به محض رسیدن ماموران گشت به آنجا، راننده پژو 405 پشت فرمان ماشینش نشست و اقدام به فرار کرد. ماموران پلیس که به او مشکوک شده بودند دستور ایست دادند و به تعقیب وی پرداختند اما این مرد که یک قبضه کلت کمری همراه داشت، اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرد. ماموران پلیس به تعقیب پژو 405 پرداختند و این در حالی بود که راننده پژو همچنان به سمت ماموران شلیک می‌کرد. در این میان ماموران پلیس نیز این خودرو را هدف گرفته و شروع به تیراندازی کردند. در جریان درگیری مسلحانه میان ماموران پلیس و مرد مسلح متاسفانه یکی از شهروندان که در حال عبور از آن حوالی بود بر اثر اصابت گلوله زخمی شد. این در حالی بود که ماموران پلیس در جریان تیراندازی به سوی پژو 405 توانستند راننده مسلح را هدف قرار داده و او را متوقف کنند. پس از توقف خودرو، راننده مسلح به همراه شهروندی که در این حادثه مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش پزشکان برای نجات راننده مسلح بی‌نتیجه ماند و او به کام مرگ رفت.

به گفته سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، با مرگ مرد مسلح، سوابق او مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد که وی پیش از این اتهام جرایمی از قبیل آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، تحصیل‌ مال نامشروع و ... دستگیر و زندانی شده بود

وی ادامه داد: این مرد در حالی به کام مرگ رفت که شهروندی که در این حادثه بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و حال عمومی او خوب گزارش شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو