تری سام یا رابطه سه نفره و مضرات آن

تری سام یا رابطه سه نفره و مضرات آن


منبع: بیتوته

528

1400/2/20

10:00


تری سام یا رابطه سه نفره و مضرات آن



ابطه سه نفره در اسلام, تری سام, رابطه سه نفره

به هر نوع از رابطه جنسی که در آن سه نفر حضور داشته باشند، تری سام میگویند

 

تمایل به رابطه جنسی سه نفره یا تریسام

به طور کلی تری سام و یا رابطه سه نفره، نوعی از آمیزش جنسی است که به طور همزمان در بین سه نفر انجام می شود. این سه نفر ممکن است که سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن و یا دو زن و یک مرد باشند.

در واقع گاهی اوقات در برخی افراد دیده می شود که آن ها دوست دارند که همسر خود را با یک فرد دیگر به اشتراک بگذارند. این کار منشا طبیعی ندارد و در بسیاری اوقات به دلیل یک نوع بیماری روانی اتفاق می افتد. این علاقه اکثرا در مردان دیده می شود.

 

چرا برخی از افراد به تری سام و یا علاقه دارند؟

امروزه و به دلیل عوامل مختلف، افراد بسیار زیادی دچار انحرافات جنسی و یا فتیش ها شده اند و تری سام و یا رابطه سه نفره نیز یکی از این انحرافات است که در میان جوانان بسیار زیاد دیده می شود.

در نتیجه یک تحقیق که در ایالت متحده آمریکا انجام شد، مشخص شد که 60% افراد به تجربه تری سام علاقه دارند و 30% آن ها نیز گفته اند که تا به حال تجربه تری سام را داشته اند.

 

می توان یکی از مهم ترین عوامل ایجاد انحافات جنسی از جمله تری سام را افزایش مشاهده فیلم های پورن دانست.

به طور کلی افراد برای این که در رابطه خود تنوعی ایجاد کنند و یا این که ذهنیت فانتزی خود را عملی سازند، به فکر انجام تری سام می افتند. و پس از اولین تجربه خود، احساس پشیمانی و ناامنی بسیار زیادی دارند.

 

گاهی اوقات نیز برخی بیماری های روانی باعث می شود تا فرد به تری سام علاقه مند شود.

مهم ترین پیامد تری سام، خراب شدن رابطه ها است و می تواند آسیب های جدی و زیادی به افراد درون رابطه وارد کند.

 

اثر محیط بر افزایش انحرافات جنسی

محیط زندگی افراد و تماشای پورن می تواند بر علاقه افراد بر تری سام اثر بگذارد. در طی یک تحقیقات، افراد را به دو گروه تقسیم کردند. گروه اول را در یک اتاق بی سر و صدا و گروه دوم را در یک اتاق که تلویزیون آن در حال پخش فیلم پورن تری سام بود قرار دادند.

 

در نتیجه، افراد گروه دوم، تمایل خیلی بیشتری نسبت به تجربه رابطه تری سام داشتند. امروزه مشاهده می شود در کشور هایی که کارگر جنسی زیادی وجود دارد و یا به قولی رابطه جنسی علنی تر است، انحرافات جنسی و فتیش ها نیز بیشتر دیده می شود.

 

رابطه کولیج افکت و تری سام

در بدن ما یک ساز و کار قدیمی وجود دارد به نام اثر کولیج، این ساز و کار امروزه در بسیاری از حیوانات وجود دارد. در نتیجه این اثر، جنس نر تمایل دارد که با ماده های بیشتری رابطه انجام دهد و آن ها را بارور سازد.

به عنوان مثال مرغ و خروس یکی از این نوع حیوانات است و همان طور که مشاهده می شود، گاهی اوقات یک خروس، با ده مرغ و یا بیشتر رابطه جنسی دارد.

در انسان نیز این اثر در نتیجه تماشای زیاد فیلم های پورن و یا زندگی در یک جامعه بی بند و بار، تحریک می شود و ممکن است گاهی اوقات آقایان به داشتن رابطه با زن های بیشتر، تمایلات خود را نشان دهند.

ممکن است یکی از دلایل علاقه مردان به رابطه سه نفره و یا تری سام، این ساز و کار قدیمی باشد. اما هنوز تحقیقاتی در این مورد به انجام نرسیده و فقط یک فرضیه است.

 

تری سام و یا رابطه سه نفره در اسلام

در کل در اسلام توصیه شده است که رابطه جنسی باید کاملا در خلوت و به دور از هر شخص سومی انجام بگیرد.

حال اگر مردی دارای دو همسر شرعی باشد، باز هم نهی شده است که مرد به طور هم زمان با هردو زن رابطه جنسی داشته باشد زیرا این کار باعث آسیب زدن به رابطه بین افراد می شود.

پس رابطه یک مرد با دو همسرش، حرام نیست ولی مکروه است و اکثرا در روایات از انجام آن نهی شده است.

 

در ضمن مشاهده عورت زن توسط زن دیگر کاملا حرام است.

در حالت بعد که دو مرد و یک زن در رابطه هستند، این رابطه کاملا حرام است زیرا یک زن همزمان نمی تواند بر دو مرد محرم شود و در ضمن دیدن عورت یک مرد توسط مرد دیگر حرام است.

رابطه سه مرد نیز لواط محسوب می شود و این عمل یکی از شنیع ترین اعمال و یکی از گناهان کبیره محسوب می شود و مجازات آن نیز اعدام است.

 

 تریسام, رابطه جنسی سه نفره, تری سام یعنی چه

رابطه سه زن با یکدیگر نیز جزو روابط تری سام در نظر گرفته می شود

 

رابطه سه زن که لز و یا در اسلام مساحقه شناخته می شود، کاملا حرام است و مجازات آن نیز شلاق و در صورت تکرار اعدام است.

 

مضرات تری سام یا رابطه سه نفره

در ابتدا باید یاد آوری کنم که همان طور که پیش تر نیز گفتیم، اسلام بسیاری از موارد تری سام را حرام اعلام کرده و مجازات زیادی برای آن تعیین کرده است. حتی رابطه همزمان یک مرد و دو همسرش را نیز نهی کرده و آن را مکروه اعلام کرده است.

 

در کل انحرافات جنسی مضر هستند و بسیاری از افراد نمی توانند با انحرافات جنسی همسر خود کنار بیایند و سازش کنند و به همین دلیل شاید فرد با بیان کردن انحراف جنسی خود، مانند تمایل به انجام تری سام، در همان ابتدای رابطه باعث به هم خوردن و خراب شدن رابطه شود.

 

تری سام, رابطه سه نفره, تریسام

داستان های پورن اصلا درست نیست و افراد از رابطه تری سام ناراضی اند

 

ولی اگر افراد نیز این رابطه ها را قبول کنند و تن به انجام تری سام بدهند، پس از آن عواقب بسیار زیادی گریبان گیر آن ها می شود. مهم ترین این عواقب آسیب های روحی به افراد است. در ادامه برخی دیگر عواقب  رابطه سه نفره و یا تری سام را می خوانید.

 

آسیب به اعتماد بین طرفین

وقتی نفر سوم وارد یک رابطه می شود، ممکن است که توجه بیشتری نسبت به خود جلب کند و به همین خاطر بین دو نفر اول شک و حسادت و در نهایت عدم اعتماد به وجود می آید.

 

عدم توجه کافی

ممکن است در رابطه های سه نفره، به یک نفر کم تر از نفر دیگر توجه نشان داده شود.

 

احساس تحقیر

همان طور که گفتیم ممکن است در رابطه های سه نفره، به یک نفر کمتر از دیگری توجه شود و در ادامه این کار، آن فرد احساس می کند که در این رابطه او کم ارزش است و به او توهین می شود.

 

اعتیاد به این کار

اعتیاد و تکرار رابطه تری سام باعث می شود تا فرد دیگر نتواند یک رابطه دو نفره سالم را تجربه کند و بتواند از آن به اندازه کافی لذت ببرد.

 

دلبستگی بین طرفین

ممکن است حضور نفر سوم، عشق و علاقه بین دو نفر اول را کم تر کند و این عشق و علاقه به سمت نفر سوم برود.

 

افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی

هرچه تعداد افرادی که با آن ها در رابطه جنسی باشید بیشتر باشد، احتمال آلوده شدن به بیماری های جنسی نیز افزایش می یابد.

 

پشیمانی و عذاب وجدان

ممکن است گاهی اوقات افراد پس از اولین تجربه تری سام خود، دائما احساس شرم و پشیمانی کنند و حتی نتوانند آن را با پزشک در میان بگذارند و در نهایت دچار افسردگی شوند.

 

افزایش خیانت

همان طور که گفتیم ممکن است فرد سومی که وارد رابطه می شود، توجه و عشق بیشتری را جذب کند و به همین خاطر در این رابطه ها خیانت به وجود بیاید و فرد با فرد سوم به صورت مخفیانه رابطه داشته باشد.

این ها فقط بخشی از پیامد های مضر رابطه های تری سام بود.

 

در پایان

همان طور که خواندید، آثار و پیامد های تری سام و یا رابطه سه نفره، بسیار زیاد و همچنین برای زندگی مشترک بسیار مضر است. همچنین این کار از نظر بسیاری از ادیان الهی از جمله اسلام نهی شده و عواقب سنگینی دارد.

 

عواقب تری سام, مضرات تری سام, فیلم های پورن و تری سام

در رابطه های تری سام، معمولا یک نفر دچار افسردگی و ناراحتی می شود

 

پس اگر به شما پیشنهاد مشارکت در تری سام داده شده، هیجان زده نشوید و کاملا بر روی آن فکر کنید. آیا می توانید با عواقب بسیار سنگین آن سازش کنید؟

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو