طرز تهیه موچی خوشمزه با روش اصلی

منبع: آرگا

327

1400/2/30

18:32


یکی از دسر های جذاب ژاپنی موچی می باشد که به راحتی و همچنین در مدت زمان کمی می توانید در مهمانی ها و دور همی ها آن را تهیه و نوش جان کنید که در این مقاله طرز تهیه موچی را به شما دوستان آموزش خواهیم داد.

همانطور که می دانید دسر ها دارای انواع مختلفی هستند و بسته به سلیقه تان می توانید دسر های خوشمزه ای تهیه کنید که یکی از انواع آن دسر موچی می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است و دارای طعم بی نظیری است که در ادامه مطلب طرز تهیه موچی را به روشی ساده به شما همراهان عزیز آموزش خواهیم داد.

دستور تهیه موچی با طعم عالی

در مطلب قبلی دستور تهیه انواع دسر ها را به شما عزیزان آموزش دادیم، اگر به دنبال تهیه یک دسر فوق العاده خوشمزه و خوش رنگ هستید بهتر است دسر موچی را امتحان کنید و از طعم آن نهایت لذت را ببرید بنابراین، پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید تا این دسر را تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم جهت تهیه موچی

  • توت فرنگی : دویست گرم
  • آب : دو سوم لیوان
  • آرد برنج سفید : یک لیوان
  • شکر سفید : سه قاشق غذا خوری
  • نمک دریایی یا نمک سفید : یک دوم قاشق چای خوری
  • پودر نشاسته : نصف لیوان

آموزش تهیه موچی

طرز تهیه موچی با طعم بی نظیر

به منظور تهیه این دسر بسیار خوش رنگ و خوشمزه ابتدا شکر، نمک و آرد برنج را با هم ترکیب کرده و دو مرتبه الک نمایید سپس به آن دو سوم لیوان آب افزوده و به خوبی هم بزنید.

حالا روی ظرف را با کمک نایلونی پوشانده و اجازه دهید به مدت یک دقیقه داخل ماکرویو بماند سپس مواد را هم زده و مجددا به مدت یک دقیقه دیگر داخل ماکرویو بگذارید و به منظور پخته شدن کیک برنجی این مرحله را سه مرتبه تکرار نمایید.

در مرحله بعدی بر روی تخته ای نشاسته ذرت بپاشید و خمیر آرد برنج را به خوبی ورز داده و به شش تا هفت قسمت تقسیم نمایید سپس هر قسمت را در کف دست تان را باز کنید.

حالا یک عدد توت فرنگی یا نصف آن را وسط هر خمیر بگذارید و خمیر را اطراف توت فرنگی پیچیده سپس به مدت یک تا دو ساعت داخل یخچال قرار دهید و بعد از سرد شدن نوش جان کنید.

طرز تهیه موچی با طعم بی نظیر

امیدواریم از آشپزی این بخش نهایت لذت را ببرید و به راحتی بتوانید این دسر خوشمزه و خوش رنگ را تهیه و نوش جان کنید، در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با دستور تهیه انواع دسر و پیش غذا می توانید بر روی لینک کلیک نمایید تا با نحوه تهیه دسر مورد علاقه خود آشنا شوید و در مهمانی و دور همی ها تهیه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو