آشنایی با قانون لاگوم و نقش آن در زندگی

آشنایی با قانون لاگوم و نقش آن در زندگی


منبع: آرگا

71

1400/2/30

22:08


قانون لاگوم یکی از قاونین اصلی و کلیدی برای شاد بودن در زندگی است این قانون در میان سوئدی ها بسیار رواج دارد و در محل کار، زندگی، زمان استراحت و … از آن استفاده می کنند. طبق این قانون انسان برای شاد بودن باید تمام وسایل را در محیط کار و زندگی دور بیاندازد تمیز کردن محیط کار و محل زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

رازهای شادابی به انسان کمک می کند تا روحیه قوی تر و بهتری در زندگی داشته باشیم یکی از مهم ترین قانون های زندگی قانون لاگوم است که سوئدی ها آن را راز شاد زندگی کردن انسان می دانند با توجه به اینکه هر کشوری قوانین ویژه خود را در زندگی دارد می توان از قوانین مختلف در دنیا برای بهبود زندگی استفاده کرد در دنیا بسیاری از این قوانین موجب شده اند تا افراد زندگی های شادتری را تجربه کنند. یکی از کشورهای شاد دنیا کشور سوئد است این کشور با وجود قوانین و رازهای شاد زیستن توانسته اند به زندگی رضایت بخشی برسند در این کشور وجود برخی از قوانین موجب شده است تا سبک زندگی مفید و اثربخش این افراد در دنیا شناخته شده باشد. فلسفه این قانون چیست؟ این قانون یکی از قوانین اثربخش در زندگی است و به افراد احساس ثروتمندی می دهد این قانون تعادلی میان کار و زندگی شما ایجاد می کند محیط های مینیمالیستی در این قوانین بسیار پر رنگ هستند و اهمیت زیادی دارند در ادامه این بخش توضیحاتی درباره این قانون ارائه خواهیم داد.

 قانون لاگوم چیست؟ درباره آن چه می دانید؟

لاگوم تعادلی میان کار و زندگی شما ایجاد می کند این یک استایل سوئدی است در این نوع قوانین شما تمایلی برای انجام دادن کارهای فراتر نیز دارید نیازهای حقیقی در این افراد نوعی انگیزاننده است و به نوعی باعث می شود تا ما توانایی بیشتری برای درست انجام دادن کارهایمان داشته باشیم شما باید بیاموزید که کارهای غیر ضروری می تواند لذت را از ما دور کند و زمانی که ما می توانیم میان واقعیت های زندگیمان تمایز قائل شویم زندگی شادتری خواهیم داشت. نحوه شاد بودن در زندگی به اصول و مهارت هایی که می آموزید بستگی دارد شما در اینگونه از قوانین می توانید زندگی شادتری داشته باشید.

قوانین طلایی لاگوم

چه چیزهایی موجب شادی می شوند؟

در زندگی و در جوامع مختلف عوامل متعددی می توانند ایجادکننده شادی باشند سبک زندگی افراد، اشتغال در جامعه، سلامت و … عوامل متعددی هستند که نقش مهمی در زندگی افراد و شادی آن ها خواهند داشت در این قانون تعادل حرف اول را می زند و از اهمیت زیادی برخوردار است در زندگی مینیمالیستی که چارچوب های سختی برای زندگی دارد موجب می شود تا از زندگی شاد دورتر باشید یکی از نکات کلیدی در قانون شاد زیستن سوئدی ها داشتن همه چیز به حد کافی است این قانون طلایی می تواند بخش های مهمی از زندگی را قوت ببخشد. مردمان این کشور کارهای سرگرم کننده زیادی انجام می دهند آن ها به جمع شدن در کنار یکدیگر عادت دارند این قوانین می تواند فضای عمومی زندگی شما را تقویت کنند.

آشنایی با قانون لاگوم

اصل لاگوم در لوازم منزل:

قانون لاگوم در لوازم منزل نیز کاربرد دارد در این قانون باید توجه داشته باشید که تمام لوازم خانه به حد فاصله مناسب از یکدیگر باشند این فاصله میان مبلمان و میزها باید رعایت شود این فضای تنفس می تواند انرژی مثبتی را ایجاد کند از سویی این کار زیبایی اشیا را حفظ خواهد کرد. یکی دیگر از قوانین طلایی برای شاد بودن در زندگی رفتن به محیط های باز و طبیعت است بسیاری از افراد در زندگی مینیمالیستی خود در اتاق یا دیگر فضاهای خانه پوسترهای و عکس های نقاشی طبیعت و مناظر را می چسبانند در صورتی که می توانند به این فضاهای باز و طبیعت بروند و از نزدیک این مناظر را مشاهده کنند.

در منزل از قالیچه های نرم به جای قالیچه های سخت استفاده کنید تمیز کردن این نوع از قالی ها بسیار آسان تر است و زمانی که زود خراب شوند می توانید به راحتی آن ها را تعویض کنید جایگزین کردن یک قالیچه نو می تواند انرژی بیشتری را در منزل شما به جریان بیاندازد. در قانون دیگر از لاگوم به نور منزل باید اشاره کرد نوز منزل باید طبیعی باشد و فضای برای واردش شدن نور طبیعی به درون منزل انتخاب کنید بهتر است برای بهتر شدن نور دیوارهای منزل را به رنگ طوسی و سفید دربیاورید.

شاد بودن با قوانین لاگوم

اصول لاگوم در مرتب کردن:

یکی دیگر از این اصول زمان مرتب کردن منزل است هر هفته برای مرتب کردن یک بخش از خانه وقت بگذارید در مواقعی که قصد دارید چیزهای جدید برای خانه خریداری کنید باید اشیای قدیمی را دور بیاندازید زمانی که می خواهید کمد خود را مرتب کنید با توجه به اهمیت هر یک از لباس ها آن ها را دور بریزید زمانی که لباسی بدون رخت آویز است باید آن را دور بیاندازید. یکی دیگر از قانون های لاگوم مرتب کردن میز مدارک است و شما با این قانون مدارک غیر ضروری را دور می ریزید.

اصول لاگوم در آشپزخانه:

این اصل در مرتب کردن آشپزخانه به کار می رود برای  هقته یک منوی غذایی داشته باشید در این صورت می توانید نظمی در آشپرخانه ایجاد کنید برای داشتن یک منوی پر کاربرد آخرهفته ها غذای ساده داشته باشید تا زمان بیشتری برای استراحت پیدا کنید. می توانید برای زمان هایی که شلوغ هستید غذاهای آماده در فریزر داشته باشید نوشیدنی و سالاد آماده در فریزر نیز بسیار پر کاربرد است.

اصول طلایی لاگوم

اصول لاگوم در محل کار:

برای شاد بودن در محل کار باید زودتر از خواب بیدار شوید و برای روز خود زمان بندی داشته باشید این کار موجب می شود تا شما فعالیت های ضروی خود را در زمان مشخص انجام دهید از سویی اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می کند. صبح زود دمنوش مورد علاقه خود را میل کنید در محل کار نیز اوقات فراغت خود را به شکل مثبتی طی کنید نوشیدن یک قهوه گوش دادن به موسیقی و … می تواند در محیط کار انرژی بیشتری برای شما داشته باشید.

اصول لاگوم در استراحت، طبیعت، سبک زندگی و … به شما این امکان را می دهد تا فرد شادتری باشید شما با استفاده از این تکنیک ها می تواندی شادتر باشید و زندگی خود را به شکل موفق تری مدیریت کنید. از دیگر اصول شاد بودن می توان به یافتن دید مثبت به زندگی اشاره کرد که از اهمیت بالایی برخوردار است و در لینک می توانید با آن آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو