تعبیر خواب تلویزیون در حالت های مختلف

منبع: آرگا

87

1400/3/4

21:08


در این مطلب شما را با تعبیر خواب تلویزیون آشنا می کنیم و شما می توانید هر خوابی که درباره این جعبه جادویی مشاهده کردید را معنا کنید. برای این که معنای دقیقی از خواب خود را پیدا کنید این مطلب را از دست ندهید.

دیدن تلویزیون در خواب معنای خوبی دارد و بیان می کند که سفری در راه دارید. تعابیری دیگر نیز برای این خواب در نظر گرفته شده است که در ادامه آن ها را برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب تلویزیون

تعبیر خواب تلویزیون

تلویزیون در خواب می تواند نشانه ای سفر و سیاحت باشد. اگر فردی چنین خوابی ببیند ممکن است در آینده ای نه چندان دور به سفر برود.

منوچهر مطیعی

  • اگر فردی تلویزیون در خواب ببیند بدین معنا می باشد که به زودی به جهانگردی و سیر و سیاحت می رود.
  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال تماشای تلویزیون می باشد به معنای این است که به یک سفر کاری خواهد رفت.
  • دیدن چندین تلویزیون در خواب می تواند نشانه ای از این باشد که سفر شما به چندین شهر مختلف است.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که تلویزیون روشن است و عکس و فیلم های روی آن از مکان های زیارتی می باشد بدین معنا است که به زودی عازم سفر حج خواهد شد.
  •  دیدن چهره افراد در خواب دو معنا دارد. اگر فردی که در تلویزیون مشاهده کردید ناشناس بود بدین معنا می باشد که دوستی به ملاقات شما می آید که از دیدن او بسیار خرسند خواهید شد ولی اگر فردی که در تلویزیون مشاهده کردید آشنا بود بدین معنا می باشد که با فرد بیگانه ای برخورد خواهید کرد که این ببرخورد شما بسیار مهم است و می تواند بر روی آینده شما اثر گذار باشد.

تعبیر خواب تلویزیون می تواند به سیاحت و گردش معنا شود.

کتاب جامع تعبیر خواب

این کتاب هم یکی از برترین و مهم ترین کتاب هایی می باشد که تعابیر خواب ها را با جزئیات بررسی کرده است و افراد بسیار زیادی برای تعبیر خواب های خود به آن رجوع می کنند. در ادامه به بررسی تعبیر خواب تلویزیون از دیدگاه مولف این کتاب می پردازیم که این مولف بر اساس موضوعی که از تلویزیون پخش می شود خواب ها را تعبیر کرده است.

  • اگر فردی در خواب ببیند که منتظر برنامه اخبار می باشد به معنای این است که منتظر خبری در بیداری است و این خبر به زودی به او می رسد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال تماشای یک سریال پرهیجان می باشد به معنای این است که نگرانی و اضطراب بسیار زیادی را در زمان بیداری تجربه خواهید کرد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال تماشای یک برنامه و یا فیلم غمناکی می باشد به این معنی است که ممکن است روزی ناراحت کننده در پیش داشته باشد بنابراین باید خود را برای آن آماده کند.
  • دیدن خوابی تلویزیون به همراه یک فیلم و مستند علمی به شما نشان می دهد که در آینده روز های پر فکری را در پیش خواهید داشت و برای این که تصمیم درستی بگیرید نیاز است تا جوانب همه کار های خود را بسنجید.

 

دیدن تلویزیون در خواب می تواند نشانه ای از یک خبر باشد که در آینده ای نه چندان دور به شما می رسد. در ادامه می توانید سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب، تعبیر خواب جنگل و تعبیر خواب پله مشاهده کنید و برای خواب هایی که می بینید معنا های درست و دقیقی پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو