غذا با بادمجان

غذا با بادمجان و قارچ ایران کوک انواع غذای مجلسی با بادمجان غذا با بادمجان حلقه شده انواع غذا با بادمجان و برنج غذا با بادمجان و قارچ و پنیر پیتزا غذا با بادمجان و کدو انواع غذا با بادمجان و کشک

بادمجان یکی از مواد غذایی بسیار مصرف در آشپزی ایرانی است که با ان غذاهای بسیار متنوعی تهیه می شود. غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند، تقریبا تمام دسته بندی های غذایی مثل غذاهای فوری، غذاهای سنتی و غذاهای فست فودی را پوشش می دهند. البته شاید به طور معمول اگر از ما سوال کنند چند غذا با بادمجان نام ببرید، شاید نتوانیم خیلی از غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را به خاطر آوریم، با بوکمارک کردن این صفحه می توانید یک فهرست کامل از غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را به صورت آنلاین در هر نقطه ای در دسترس داشته باشید، برای مشاهده آموزش هر غذایی که مایلید آنرا تهیه کنید، کافیست روی تصویر آن کلیک کنید تا به صفحه آموزش منتقل شوید.

لیست کامل غذا با بادمجان

شماره ۱

خورش بادمجان از غذاهای بسیار سنتی و پر طرفدار ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود و می توانیم انرا با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنیم.

شماره ۲

حلیم بادمجان یکی دیگر از غذاهای سنتی ایرانی است که امروزه بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. البته این غذا از همه لحاظ کامل است و می توانیم انرا به عنوان یک غذای کامل نیز سرو کنیم.

شماره ۳

در این شماره یک غذای بسیار خوشمزه و فوری را معرفی می کنیم که مطمئنا خیلی از شما عزیزان قبلا انرا را تجربه کرده اید. یتیمچه بادنجان ترکیبی لذیذ از گوجه فرنگی و بادمجان که طعم بی نظیری دارد.

شماره ۴

دلمه بادمجان یکی از غذاهایی که معمولا به همراه دلمه گوجه فرنگی و دلمه فلفل دلمه ای سرو می شود. این غذا شاید کمی زمانبر باشد اما به دلیل طعم بی نظیرش ارزشش را دارد که در مهمانی ها از ان استفاده کنیم.

شماره ۵

میرزا قاسمی یکی از معروف ترین غذاهای استان گیلان است که طرفداران خاص خودش را دارد. این غذای خوشمزه یک غذای گیاهی است و با بادمجان دودی یا کباب شده تهیه می شود.

شماره ۶

در این شماهر به معرفی یک غذای فست فودی خوشمزه با بادمجان می پردازیم. این غذای خوشمزه موساکا نام دارد و از غذاهای کشور یونان است. اگر به غذاهای فست فودی علاقمند هستید این غذا را از دست دهید.

شماره ۷

راتاتویی یکی از غذاهایی که اگر کارتون موش سرآشپز را دیده باشید حتما این غذای خوشمزه و رنگارنگ را می شناسید. این غذای خوشمزه را هم می توانیم با گوشت درست هم به صورت کاملا گیاهی که نوع گیاهی آن برای گیاهخواران یک گزینه مناسب می شود.

شماره ۸

اگر به غذاهایی مثل میرزا قاسمی علاقمند هستید این غذا هم می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. کال کباب هم از غذاهای رشتی است که با بادمجان کباب شده تهیه می شود.

شماره ۹

بابا غنوش که با تلفظ های بسیار متعددی مثل بابا قنوش و … شناخته می شود یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار لذیذ کشور لبنان است که به خاطر طعم عالی اش در سراسر دنیا شناخته می شود.

شماره ۱۰

بادمجان شکم پر هم از غذاهایی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود و می توانیم آنرا به سلیقه خود به صورت سنتی درست کنیم، یا اینکه انرا به روش نوین با پنیر پیتزا درست کنیم.

این مطلب به مرور کامل تر می شود و غذاهای جدید به این لیست افزوده خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای تنوع بخشیدن به فهرست غذایی خود از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید.