اختصاصی/ بزودی لایحه رتبه بندی معلمان به نفع فرهنگیان اصلاح خواهد شد

51

1400/3/22

10:24


احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

اختصاصی/ بزودی لایحه رتبه بندی معلمان به نفع فرهنگیان اصلاح خواهد شد

احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز  اظهار داشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از آرزوهای آنان محسوب می‌شد اما در نهایت با فشار مجلس یازدهم و اصلاح لایحه بودجه و تخصیص بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت دیون سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد. ضمن اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم با پیگیری نمایندگان مجلس یازدهم شکل گرفت.

راستینه اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تصویب اعطای سبد معیشتی به کارگران و همسان سازی حقوق بازنشستگان و ان‌شاءالله در طول روزهای آینده لایحه رتبه‌بندی معلمان به نفع فرهنگیان اصلاح خواهد شد که تمامی این کارها  برای رفع مشکلات کشور از سوی مجلس انجام شده و یا انجام خواهد شد.

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: مجلس یازدهم از زمان آغاز فعالیتش به صورت مستمر خواستار تدوین لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت شده بود این در حالی است که این موضوع یکی از دغدغه‌های بزرگ فرهنگیان و معلمان در طول 10 سال اخیر محسوب می‌شود که این کار می‌تواند موجب رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان شود.

وی افزود: در لایحه بودجه 1400 موضوع رایگان شدن هزینه‌های مصرفی آب، برق و گاز کمیته امداد و بهزیستی و اقشار آسیب‌پذیر جامعه عملیاتی شد؛ دولت در طول 8 سال گذشته اعتقادی به حل مسائل و مشکلات محرومین به صورت جدی نداشته است و عملا مستضعفین و اقشار مستضعف جامعه در سیاست‌گذاری‌های غلط دولت بیشترین آسیب را دیدند و همین موضوع منجر به افزایش فاصله طبقاتی و کاهش ارزش پول ملی شد.

راستینه گفت: در یکسال گذشته و اخیرا در یکسال اخیر به منظور رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه رخ می‌دهد با تمرکز مجلس شورای اسلامی و تکلیف بر دولت برای ارائه لایحه در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است که امیدواریم خیلی از این مسائل نهایی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو