لباس عروس مناسب خانم های چاق

منبع: دلگرم

265

1400/3/30

13:38


لباس عروس مناسب خانم های چاق

لباس عروس از جمله لباس های است که هر نوعروسی آن را یکبار می پوشد و بهتر است که آن را متناسب با فرم اندام خود آن را انتخاب کند. انتخاب لباس براساس مدل، سایز، نوع یقه، جنس و کوتاهی و بلندی موجب می شود تا شما در روز عروسی خود بسیار شیک و خوش پوش باشد.

هر دختر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود لاغر اندام و بدون کوچکترین نقصی باشد، و این وسواس در مورد اندام خیلی بیشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ریزی عروسی، گاهی تبعیت از رژیم غذایی و برنامه ورزشی قبل ازعروسی برای خانم ها دشوار می شود.

در حالت کلی کلی خرید لباس عروس براساس فرم بدن و اندازه قدتان بسیار مهم است. از این رو در این مطلب قصد داریم تا شما را با لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند و قد کوتاه آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرا لباس عروس سفید است؟

یک نگاه ساده به مراسم های ازدواج، نشان می دهد که اکثر خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ سفید انتخاب می کنند. اما آیا می دانید که چرا باید لباس عروس سفید باشد؟

پیش تر و در ایام های بسیار قدیم، رنگ آبی، رنگ پاکدامنی تلقی میشد، لذا خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ آبی انتخاب می کردند. اما ملکه ویکتوریا، رنگ سفید را برای لباس عروس خود برگزید و سنت شکنی کرد. از آن زمان تا به امروز، این تغییر به قوت خود باقی مانده است و لباس عروس سفید رنگ، انتخاب اکثر خانم ها شده است.

البته حتما می دانید که انتخاب رنگ و سبک لباس عروس در هر فرهنگ، کشور و مذهبی با یکدیگر متفاوت است، مثلا در هندوستان لباس عروس به رنگ قرمز است و یا در غنا، لباس عروس رنگی انتخاب می شود، اما در اکثر کشورها و فرهنگ ها، سفید رنگی است که برای لباس عروس برگزیده می شود.

انتخاب لباس عروس برای افراد توپر

انتخاب لباس عروس برای همه افراد کار دشواری است، اما این انتخاب برای عروس های چاق سخت تر است. زیرا اکثر پیراهن عروس ها مناسب افراد لاغر است، پس این دسته از این افراد باید به دنبال لبسا عروس چاق براساس معیارهای باشد تا آن ها را زیباتر نشان دهد.

جنس لباس عروس برای افراد چاق

ارگانزا ساتن تور گیپور شیفون پلی استر سیلک ابریشم

یقه مناسب لباس عروس چاق

بهترین و مناسب ترین یقه برای این دسته از عروس خانم ها، یقه دلبری است که جز ترندهای سال است. در کل یقه های انتخابی عروس های توپر نباید خیلی بزرگ یا خیلی بسته باشد. لازم به ذکر است که لباس عروس های دنباله دار برای خانم های درشت اندام آن ها را بیشتر چاق نشان می دهد.

مناسب ترین آستین برای لباس عروس سایز بزرگ

با توجه به این که عروس خانم ها توپر و چاق دارای بازوهای بزرگ هستند، بهتر است که لباس عروس آستین دار انتخاب کنند. آستین لباس اصلا نباید به هیچ وجه تنگ باشد زیرا شما در آن راحت نخواهید بود؛ زیرا به راحتی نمی توانید دستان خود را در آن تکان دهید.

لباس عروس مناسب خانم های چاق

بهترین لباس عروس چاق

اگرچه داشتن اندام زیبا موجب جذابیت شما می شود اما این دلیلی نمی شود که افراد درشت اندام نمی توانند جذاب باشند. شما قبل از مراسم خود می توانید از برنامه های ورزشی و رژیم های غذایی برای کاهش وزن استفاده کنند. اما بعضی از عروس خانم ها فرصت کافی برای این گونه برنامه ها ندارند یا این که با وجود این کارها باز به اندام ایده آل خود نمی رسند. از این رو این دسته از افراد می توانند از لباس عروس چاق شیک استفاده کنند.

لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند

این گونه از نوعروسان باید روش درست لباس پوشیدن و اعتماد به نفس لازم داشتن است. در حالت کلی لباس عروس برای افراد توپر به گونه ای طراحی و دوخته می شود که اضافه وزن آن ها را بپوشاند و نواقص اندام آن ها را بپوشاند. برای رسیدن به این نتیجه، شما باید لباس عروس های را انتخاب کنید که تزئینات زیادی ندارد تا از این طریق بخش های چاق بدن پوشیده شود. از این رو خانم های قد بلند و چاق می توانند طبق نکات زیر لباس خود را انتخاب کنند.

لباس عروس ها با دامن پفی را انتخاب کنند

انتخاب لباس عروس های توری بلند و دنباله دار

پیراهن عروس های که تا قسمت زانو برش دار

لباس عروس های کوتاه

انتخاب لباس های با بالاتنه باز، یقه قایقی، دکلته، آف شولدرز و پشت باز

لباس عروس برای افراد چاق و قد کوتاه

این دسته از افراد باید دقت بیشتری در خرید لباس عروس خود داشته باشند؛ زیرا باید لباسی را انتخاب کنند که هم آن ها را لاغر اندام و بلند نشان دهد. اگر شما دارای پایین تنه بزرگی می باشید باید لباسی را انتخاب کنید که لباس از زیر سینه گشاد می شود از این رو اندام چاق شما زیر پف لباس گم شود. کمر مهم ترین قسمت لباس است پس لباسی را انتخاب کنید که در این بخش پر از تزئینات باشد.

انواع لباس عروس مناسب خانم های چاق

لباس عروس دامن کلوش

این نوع برای بیشتر اندام ها مناسب است و انتخاب آن متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایند.

لباس عروس دامن پفی

در حالت کلی لباس عروس پرنسسی برای اکثر فرم اندام ها مناسب است اما بیشتر برای خانم های با اندام گلابی شکل مناسب است. در این نوع فرم اندامی افراد پایین تنه بزرگ تری دارند و دامن پف دار آن ها موجب می شود که نقص های اندامی آن ها را بپوشاند.

لباس عروس کوتاه

این نوع نیز برای اکثر فرم اندام ها مناسب است اما جز لباس عروس های خاص است و دامن آن تا زیر زانو می باشد.

لباس عروس راسته

این نوع جز مدل های ساده است و بسیار شیک و زیبا می باشد. مدل طراحی آن از بالا تا پایین به صورت راسته و معمولا دنباله دار است. این مدل یکی از مناسب ترین لباس عروس چاق برای افراد قد بلند است. آن دسته از افرادی که دنبال لباس عروس دنباله دار هستند، می توانند این مدل را انتخاب کنند.

لباس عروس دکلته

این مدل دارای یک خط صاف است که دور تا دور سینه کشیده می شود. این نوع دارای مدل های بسیار متنوع و گوناگون است و شما می توانید یکی از آن ها را با با توجه به شکل و استایل خود انتخاب کنید.

لباس عروس آستین کوتاه

در حالت کلی پیراهن عروس های آستین دار از ترندهای سال است و مناسب برای خانم های درشت اندام است. آن دسته از افرادی که قسمت بازو دست شان ترک دارد و برای پوشش آن ها می توانند از این مدل استفاده کنند. البته این مدل به عنوان لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند مناسب نیست.

لباس عروس مناسب خانم های چاق

راهنمای خرید لباس عروس مناسب افراد چاق

قبل از رفتن به بازار برای خرید با مزون های معتبر تماس بگیرید تا مطمئن شوید که لباس عروس سایز 48 یا دیگر سایزهای بزرگ را داشته باشند. از فروشنده و مشاوران با تجربه برای خرید پیراهن عروس خود استفاده کنید. در حالت کلی مشاوران مزون افراد با تجربه ای هستند و در این خرید مهم می توانند بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب کنند. لباس عروس ممکن است که قابلیت این را داشته باشد که کمی تغییرات را داشته باشد و بتواند به مدل ایده آل شما نزدیک شود. رنگ سفید برای عروس خانم های درشت اندام مناسب نیست زیرا آن ها را چاق تر نشان می دهد . بهتر است از رنگ های شیری، کرم و صدفی استفاده کنند. در خرید لباس عروس حتما به سلیقه خود توجه کنید، زیرا بعد از گذشت چند سال با مشاهده عکس های عروسی خود از انتخاب خود پشیمان می شوید. پس ابتدا لباسی را انتخاب کنید که به آن احساس خوبی داشته باشید.

قیمت لباس عروس دخترانه و شیک

قیمت لباس عروس یا نامزدی، از مهم ترین و اولین فاکتور ها برای خرید لباس عروس اینترنتی است. قیمت انواع مدل های گفته شده به موارد مختلفی مانند: جنس پارچه، نگین دوزی و مروارید دوزی، مقدار پف و ... بستگی دارد. برای مثال مدل لباس عروس ساده با یک لباس دنباله دار و کار شده متفاوت است. در انواع مزون ها می توانید خرید آنلاین و اینترنتی لباس عروس بچه گانه، دخترانه، پوشیده (محجبه) و ... را بدون هیچ دردسری انجام دهید؛ سپس پس از مشاهده انواع لباس عروس زیبا، جدید و شیک، ایرانی، بچه گانه، رنگی و پوشیده و رنج قیمت لباس عروس و یک مقایسه ساده، شیک ترین و ارزان ترین مدل آن را انتخاب کنید. در ضمن مزون های آنلاین به عنوان مرجع آنلاین لباس عروس یکی از ارزانترین مراکز خرید لباس عروس در تهران و دیگر نقاط کشور شناخته شده است.

برگرفته از مطالب لباس عروس : aroos.co ، wikipedia.org ، dreamiss.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو