10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/10/15

13:28


10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024 10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024 : انتخاب لباس عروس مناسب یکی از پر استرس ترین بخش های آماده سازی عروسی است. انواع مختلفی از مدل‌ها و طرح ها برای انتخاب وجود دارد و تشخیص اینکه کدام مدل لباس عروس بیشتر به شما می‌آید می‌تواند بسیار دشوار […]

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024 : انتخاب لباس عروس مناسب یکی از پر استرس ترین بخش های آماده سازی عروسی است. انواع مختلفی از مدل‌ها و طرح ها برای انتخاب وجود دارد و تشخیص اینکه کدام مدل لباس عروس بیشتر به شما می‌آید می‌تواند بسیار دشوار باشد.

اینها تنها چند سوال مهم است که عروس خانم ها قبل از خرید لباس عروس باید از خود بپرسند. تعیین پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید و تجربه خرید لباس عروس خود را لذت بخش تر و خاطره انگیزتر کنید.

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

انواع مختلف لباس عروس

لباس عروس در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. با این حال مدل های لباس عروس می تواند بر اساس دو دسته باشد:

شکل و فرم کلی لباس  از سوی دیگر یقه به استایل و شکل ناحیه گردن و شانه لباس اشاره دارد. طرح هر دو به زیبایی و استایل کلی لباس عروس کمک زیادی می کنند.

انواع طرح های لباس عروس:

1. لباس مجلسی

یک لباس مجلسی دارای اندام متناسب با ساختار و یک دامن کامل است. برای عروس هایی که می خواهند در روز خاص خود احساس سلطنت کنند.

قبل از انتخاب یک لباس به سبک لباس مجلسی مهم است که توجه داشته باشید که این طرح ممکن است برای عروس های کوتاه قد جذاب نباشد. این نوع طرح برای عروس‌هایی با قد متوسط ​​تا بلندتر مناسب است زیرا عروس‌های کوتاه تر ممکن است از حجم دامن کامل سالن رقص خسته شوند.

لباس‌های عروسی به سبک لباس مجلسی نیز به دلیل دامن بزرگشان به ایجاد توهم کمر ریز کمک می‌کنند. با این حال دامن بزرگ ممکن است در هوای گرم ایده آل نباشد. اگر قصد دارید در یک عروسی تابستانی لباس مجلسی بپوشید بهتر است از یک کت شلوار نخی در زیر آن استفاده کنید تا شما را خنک نگه دارد زیرا باعث گردش هوا می شود.

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

2. مدل A-Line

لباس عروس های خط A محبوب ترین انتخاب برای عروس هستند. جای تعجب نیست زیرا مدل a-line به عنوان یک طرح جذاب جهانی در نظر گرفته می شود زیرا مکمل همه تیپ های بدنی است.

عروس‌های کوتاه قد اندام که می‌خواهند در روز عروسی خود بلندتر به نظر برسند می‌توانند یک مدل A-line را انتخاب کنند، زیرا یک جلوه لاغری کلی ایجاد می‌کند که به ایجاد توهم قد کمک می‌کند و آنها را بلندتر نشان می‌دهد.

10 مدل لباس عروس جذاب سال 2024

3. لباس عروس مدل پری دریایی

مدل پری دریایی به خاطر اندام، کمر و باسن متناسبش نمادین است در حالی که به زیبایی به سمت پایین تاب می‌خورد. این مدل برای عروس هایی که به شکل سیب هستند عالی است، اما به طور کلی برای هر تیپ بدنی یک مدل جذاب است.

هنگام پوشیدن لباس عروسی با مدل پری دریایی پیدا کردن لباس فرم مناسب مهم است زیرا به عروس ها ظاهری یکپارچه می دهد.

لباس عروس مدل پری دریایی

4. لباس عروس مدل یقه قایقی

این سبک اولین بار در دهه 1950 ظهور کرد و به یکی از لوازم اصلی در بین مغازه های لباس عروس تبدیل شد.اگر به دنبال جذابیت و منحصر به فرد بودن با حال و هوای عروسی خود هستید ممکن است یک لباس یقه قایقی بهترین گزینه برای شما باشد.

لباس عروس مدل یقه قایقی

5. لباس عروس مدل چسبان

آنها باریک هستند و به گونه ای طراحی شده اند که بدن را به آرامی در آغوش می گیرند و اندام شما را در این لباس جذاب می کنند. عروس هایی که می خواهند کمر و باسن خود را نشان دهند ممکن است بخواهند لباس های چسبان را امتحان کنند.

این طرح برای عروس های قد بلند و لاغر مناسب است. خط صاف و باریک از یقه تا خط ظاهری کشیده و کلاسیک ایجاد می کند. به دلیل طراحی ساده و مدرن لباس یکی از همه کاره ترین لباس ها است و می توان آن را در عروسی های ساحلی یا دکوراسیون مینیمالیستی یا معاصر پوشید.

لباس‌های چسبان عروس معمولاً با پارچه‌های سبک و روان مانند ابریشم، پارچه ابریشمی یا ساتن دوخته می‌شوند که به لباس اجازه می‌دهد به زیبایی روی بدن بپوشد و جذابیتی کلاسیک ایجاد کند.

لباس عروس مدل چسبان

6. لباس عروس مدل یقه قایقی

لباس عروس های مدل یقه قایقی به گونه ای طراحی شده اند که بدون هیچ گونه آستین یا بند به  شما بنشینند. این نوع یقه معمولاً توسط یک کرست مخفی ماهرانه انجام می شود.

7. لباس عروس مدل یقه دلبر

همانطور که از نامش پیداست شبیه قوس های قلب است. این طرح برای اولین بار در دهه 1950 در کت واک ها ظاهر شد. به دلیل طراحی رمانتیک و زنانه اش، در نهایت به انتخابی محبوب برای یقه لباس عروس تبدیل شد.

یقه‌های دلبر در بسیاری از لباس‌های بدون بند دیده می‌شوند. با این حال، برخی از لباس عروس های آستین دار اغلب از این نوع یقه نیز استفاده می کنند.

لباس عروس مدل یقه دلبر

8. لباس عروس مدل یقه مربعی

لباس‌های مجلسی با یقه‌های مربعی، نیم تنه‌ای با برش مستقیم دارند که با زاویه قائم به بندها متصل می‌شوند و سه ضلع مربع یا مستطیل را ایجاد می‌کنند.

لباس عروس مدل یقه مربعی

9. لباس عروس مدل یقه V

یک لباس عروس با یقه V به جلب توجه به چهره کمک می کند زیرا یکی از جذاب ترین یقه ها به حساب می آید. لباس عروس های یقه V معمولا تا کمر فرو می روند و اغلب به یک بند یا آستین متصل می شوند.

لباس عروس مدل یقه V

چگونه لباس عروس خود را انتخاب کنیم

علاوه بر زیبایی و جذابیت یکی دیگر از جنبه های مهمی که در انتخاب لباس عروس باید در نظر بگیرید این است که چقدر احساس راحتی و امنیت می کنید. انتخاب بسیار زیاد است زیرا انواع مختلفی از لباس عروس وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو