11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!


منبع: تیپ زا

1

1403/1/15

13:33


11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید! 11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید! به دنبال لباس های بهاری هستید که جذاب به نظر برسند؟ شما این لیست از ظاهرهای بهاری مقرون به صرفه با فضایی گران قیمت را دوست خواهید داشت! لباس های بهاری زیبا در حالی که […]

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید! به دنبال لباس های بهاری هستید که جذاب به نظر برسند؟ شما این لیست از ظاهرهای بهاری مقرون به صرفه با فضایی گران قیمت را دوست خواهید داشت!

لباس های بهاری زیبا

در حالی که همه ما آرزو می کنیم که بودجه خرید بی پایانی داشته باشیم، حقیقت این است که بسیاری از ما نمی توانیم سالانه هزاران پول برای خرید لباس خرج کنیم. با این حال ما هنوز هم می خواهیم به آن ظاهر شیک و گران قیمت دست یابیم. خوشبختانه، برای دستیابی به زیبایی شناسی لوکس  که در این فصل بسیار مورد توجه است.

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

در زیر من چند ایده ساده برای لباس و نکات سبک مفید ایجاد کرده ام تا به شما الهام بخشم که چگونه با بودجه در ماه های بهار به نظر برسید.

تاپ ، شلوارک + ژاکت کش باف

لباس شلوارک کتان، تاپ سفید، ژاکت سرمه ای، کفش ورزشی، کلاه بیسبال و اکسسوری.

لباس پوشیدن گران قیمت نباید در واقع گران باشد این ایده لباس بهاری مقرون به صرفه را وارد کنید.

ترکیبی از شلوارک  یک تاپ بافتنی و یک ژاکت کش باف پشمی به نظر می رسد. با کفش های کتانی نود  و کلاه رالف لورن ، زیبایی شیک و اسپرتی به این لباس بدهید.

ژاکت کرم، کت ترنچ + کفش کالج

شلوار جین راسته، ژاکت سفید، تاپ مشکی، کت مشکی، کت ترنچ و اکسسوری  مشکی.

این یکی از لباس های بهاری مورد علاقه من است که با بودجه کمی گران به نظر می رسد. شلوار جین و تاپ بافت استایل مناسبی برای لایه‌بندی می‌سازد. در روزهایی که هوا کمی سرد است، یک ژاکت رنگ خامه ای ساده و کت نخی روی آن بپوشید . کفش کالج شبیه شانل با کیف و کمربند چرمی بسیار شیک به نظر می رسند.

برای لباس های بیرونی بهاره، به دنبال یک کت مقرون به صرفه اما خوش دوخت باشید که از جنس سبک وزن ساخته شده است مخصوصاً کت های ترنچ کاملاً عالی هستند.

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

پیراهن راه راه، ژاکت کش باف پشمی + جواهرات

یک پیراهن راه راه دکمه‌دار یک پارچه کلاسیک و همه‌کاره است که تضمین می‌کند لباس‌های بهاری شما مجلل‌تر به نظر برسد. اگر قبلاً یکی (یا چند مورد) در کمد خود ندارید می‌توانید به راحتی برخی از گزینه‌های مقرون به صرفه را در فروشگاه‌هایی مانند H&M و زارا پیدا کنید!

در این مجموعه بهاری من آن را با جین فاق بلند برای حالتی غیررسمی تر طراحی کرده ام با این ژاکت کشمیری مقرون به صرفه که در قسمت بالایی قرار گرفته یا روی شانه های خود قرار گرفته. ظاهر را با کفش های کتانی سفید تمیز، جواهرات زیبا و کمربند به پایان برسانید تا کمرتان را مشخص کند.

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

پیراهن + کفش کتانی

با کفش های ورزشی ورزشی و کلاه بیسبال شیک آن را اسپرت نگه دارید. ظاهر خود را با یک کیف کراس بادی و یک عینک افتابگیر برای یک لباس بهاری به پایان برسانید. به احتمال زیاد این لباس برای انجام امور، ملاقات با دوستان مناسب است.

پیراهن + کفش کتانی

پیراهن دکمه دار، جین + اکسسوری

یک راه آسان برای گران به نظر رسیدن این است که لباس خود را هماهنگ کنید. لباس‌های خنثی نسبت به لباس‌های روشن و رنگارنگ لوکس‌تر به نظر می‌رسند، بنابراین از لباس‌های خنثی مانند کرم، بژ، مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای استفاده کنید.

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

تاپ ، شلوار جین فاق بلند + صندل

در اینجا نمونه دیگری از لباس های بهاری است که با بودجه کمی گران به نظر می رسد. تنها چیزی که برای این ظاهر نیاز دارید یک تاپ جلیقه کتان است. اکسسوری‌های را در سایه خنثی فراموش نکنید که می‌توانید با هر چیزی و هر چیزی استایل کنید!

11 مدل لباس بهاری شیک که امسال باید داشته باشید!

ژاکت راه راه + شلوار

بافتنی راه راهم را با شلوار کرم، کیف سطلی رافیا و اکسسوری‌های مینیمالیستی ست می‌کنم تا زیبایی‌شناسی کلاسیک قدیمی داشته باشد.

اگر عاشق حال و هوای لوکس آرام هستید یا فقط می‌خواهید برای یک مراسم شیک به نظر برسید (و همچنان در بودجه خود باقی بمانید)، ظاهر زیر را دوست خواهید داشت!

ژاکت راه راه + شلوار

شلوار پلیسه دار +کفش پاشنه بلند

شلوارهایی که در همه مکان‌های مناسب طراحی شده‌اند، به طور طبیعی نسبت به شلوار جین بلندتر هستند، که برای پوشیدن در محل کار یا رویدادهای زیباتر عالی هستند. کفش‌های پاشنه بلند در کنار شلوار بسیار تیز به نظر می‌رسند و برای پوشیدن در تمام روز راحت هستند.

بیشتر بخوانید: استایل شیک زنانه با بوت های بلند 2023

شلوار پلیسه دار +کفش پاشنه بلند

دامن ، تاپ کراپ + صندل پاشنه دار

اضافه کردن پارچه های لوکس مانند ابریشم یا ساتن راه آسان دیگری برای گران تر به نظر رسیدن است. من دوست دارم این کار را با یک دامن ابریشمی مقرون به صرفه با قیمت مناسب بپوشم که به لباس های بهاری من حسی جذاب و زنانه می بخشد. اگر اهل دامن نیستید یک تاپ شلوار یا لباس ابریشمی به همان جلوه می رسد. و برای انجام این کار نیازی به ولخرجی نیست!

دامن ، تاپ کراپ + صندل پاشنه دار

شلوار پلیسه دار، تاپ+ ژاکت

شلوار پلیسه دار، تاپ، و ژاکت یک ترکیب بهاری خیره کننده است که برای دفتر، قرار شام یا هر زمانی که می خواهید حال و هوای «دختر پولدار» داشته باشید عالی است.

به‌جای لباس‌های شلخته، ظاهر لوکس خود را با کیفی ساختار یافته مانند این از Quince تثبیت کنید . این شکل کلاسیک همیشه واقعاً گران به نظر می رسد حتی اگر اینطور نباشد.

شلوار پلیسه دار، تاپ+ ژاکت

شلوارک + صندل پاشنه دار

وقتی هوا گرم می شود، برای داشتن لباسی گران تر، از شلوارک های مناسب استفاده کنید یکی از راه‌های مدل دادن به شلوارک در بهار و تابستان استفاده از تاپ و صندل است.

برای بالا بردن بیشتر ظاهر، توصیه می‌کنم یک کمربند مشکی اضافه کنید و اکسسوری را هماهنگ کنید تا همه چیز را به هم نزدیک کنید.

شلوارک + صندل پاشنه دار

پیراهن، ژاکت + کفش تخت

تقسيم کردن لباس‌هايتان به يک يا دو رنگ زيبا (مثل اين لحظه مشکی و کرم) فوراً آن را بالا مي‌برد. این را با ست کردن یک ژاکت راه راه به یک پیراهن ساده، تکمیل ظاهر با کفش های کالج و یک کیف دستی شیک برای ایجاد ظاهری لوکس تر، داشته باشید. در مورد اکسسوری به جای یک گردنبند بزرگ یا هزاران حلقه، زیورآلات طلا یا نقره  ظریف تری را انتخاب کنید.

پیراهن، ژاکت + کفش تخت

سخن پایانی:

امیدوارم از این مجموعه از لباس‌های گران قیمت بهاری که می‌توان آن‌ها را برای هر مناسبتی پوشید، لذت برده باشید به یاد داشته باشید همیشه می توانید این ظاهرها را با بودجه و استایل شخصی خود تطبیق دهید! شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 10 ایده استایل بهاره با بلیزر مشکی و دامن این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو