6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند


منبع: تیپ زا

1

1403/1/15

13:33


6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند 6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند : شلوار جین فاق بلند در هر کمد لباسی ضروری است اما وقت آن رسیده است که با کمک این راهنمای در مورد اینکه با شلوار جین کمر بلند چه بپوشید، […]

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند : شلوار جین فاق بلند در هر کمد لباسی ضروری است اما وقت آن رسیده است که با کمک این راهنمای در مورد اینکه با شلوار جین کمر بلند چه بپوشید، به آن تجدید نظر کنید.

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

به احتمال زیاد، شما در حال حاضر یک شلوار جین فاق بلند در کمد لباس خود دارید  این شلوار جزء اصلی است که می‌توان آن را در هر زمانی از سال پوشید اما اغلب می‌توان آن‌ها را به همان شیوه ست کرد.

اگر به دنبال الهام گرفتن از لباس برای راه‌های جدید و سرگرم‌کننده برای مدل دادن به شلوار فاق بلند خود هستید فرقی نمی‌کند روشن، متوسط ​​یا تیره، گشاد، صاف یا گشاد باشند در جای مناسبی هستید!

ما این راهنما را در مورد اینکه با شلوار جین فاق بلند چه بپوشیم با 6 لباس زیبا که برای ماه‌های بهار، تابستان و پاییز مناسب هستند ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید برای هر فصلی به شلوار جین فاق بلند خود مدل دهید.

این ظاهر شیک و پیچیده بی‌انتها هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در خانه برای خود ست کرد به علاوه می‌توانید تغییر و تحول خود را اضافه کنید تا هر ظاهری کاملاً مناسب شما و کمی فردی‌تر باشد.

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

با شلوار جین فاق بلند چه بپوشیم؟

1. پیراهن های راه راه دکمه دار

شلوار جین فاق بلند خود را با یک پیراهن راه راه دکمه دار ست کنید تا ظاهری براق و شیک داشته باشید این ظاهر با هر شلوار جین فاق بلندی کار می کند، اگرچه ما عاشق این شلوار جین گشاد هستیم پس فقط باید هر پیراهن راه راه را بپوشید.

رنگ تیره‌تر و تناسب باریک‌تر ظاهری هوشمندانه‌تر را تضمین می‌کند، در حالی که یک پیراهن سایز بزرگ که دکمه‌های یقه را باز کرده باشد ظاهری آرام‌تر و آخر هفته را به شما می‌دهد.

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

2. بلیزر شیک

بلیزر و شلوار جین فاق بلند ترکیبی کلاسیک هستند که هرگز از مد نمی افتند شلوار جین راسته را در حالت روشن یا میانه بپوشید، سپس با یک ژاکت خنثی و یک کت شلوار شیک روی آن حالت دهید.

کت بلیزر مشکی گزینه ای کلاسیک است اما می توانید برای ظاهری منحصر به فردتر و چشمگیرتر به سراغ رنگ های پاپ یا پرینت بروید. برای تکمیل ظاهر، کفش ورزشی و کیف مشکی را ست کنید.

6 ظاهر ساده و شیک برای پوشیدن با شلوار جین فاق بلند

3. رنگ قرمز

قرمز یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها در حال حاضر است و خوشبختانه با شلوار جین فاق بلند ست می‌شود تا لباسی خیره‌کننده داشته باشد. این ظاهر شلوار جین صاف و فاق بلند را با تاپ قرمز  نوک تیز مشکی ست می‌کند تا شلوار جین را بلندتر کند و ظاهری عالی برای شام ایجاد کند. جواهرات طلا را برای ظاهری زیبا اضافه کنید.

رنگ قرمز

4. مشکی + خاکستری

در صورت از رنگ های خنثی سیاه و خاکستری استفاده کنید تا ظاهری شیک و مینیمالیستی داشته باشید. حجم این شلوار جین گشاد زیبا با ژاکت یقه‌دار مشکی و ژاکت خاکستری تیره که روی شانه بسته شده است متعادل شده است، در حالی که لباس با یک کیف سرشانه مشکی و بوت های پاشنه‌دار مشکی نوک تیز به پایان رسیده است!

بیشتر بخوانید: نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

مشکی + خاکستری

5. ژاکت های کشباف زیبا

شلوار جین فاق بلند خود را با یک ژاکت کش باف پشمی زیبا برای ظاهری عالی در آخر هفته بهار یا پاییز بسازید این لباس با هر شلوار جین فاق بلندی که در کمد لباس شما است ست میشود فقط باید یک ژاکت کش باف پشمی را ست کنید که در جلو قرار گرفته است برای ظاهری ظریف به سایه خنثی بچسبید یا برای ظاهری چشم نواز روشن تر شوید. این لباس را با یک کیف دستی مشکی و کفش راحتی مشکی براق کامل کنید.

ژاکت های کشباف زیبا

6. کراپ کت

برای ماه‌های بهار و تابستان شلوار جین فاق بلند خود را با یک تاپ و ژاکت ست کنید تا ظاهری چندلایه داشته باشید. یک تاپ سفید را در یک شلوار جین  بپوشید، سپس یک کراپ کت با رنگ بژ یا شتری خنثی روی آن بپوشانید تا ظاهری شیک داشته باشید که به راحتی در خانه ایجاد شود.

کراپ کت

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟ این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو