چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

1

1402/9/25

12:57


چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟ چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟ آیا می‌خواهید بدانید در سال 2024 چه کفشی با شلوار جین راسته بپوشید؟ من بهترین کفش‌ها را برای ست کردن با جین ساق راست به اشتراک می‌گذارم تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشید و از لباس‌ها نیز الهام […]

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟ آیا می‌خواهید بدانید در سال 2024 چه کفشی با شلوار جین راسته بپوشید؟ من بهترین کفش‌ها را برای ست کردن با جین ساق راست به اشتراک می‌گذارم تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشید و از لباس‌ها نیز الهام بگیرید!

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

شلوارهای جین راسته هنوز در سال 2024 مد هستند و نمی‌بینم که به این زودی‌ها قدیمی شوند! جین راسته مدل مورد علاقه من برای استایل شیک غیررسمی است. من اغلب اوقات این استایل را می پوشم همچنین شلوار جین دمپا گشاد هم جزو ترندهای 2024 است.

آیا شما هم عاشق شلوار جین راسته هستید و نمی‌دانید برای شیک‌ترین ظاهر چه کفشی باید با آن بپوشید؟ در این پست بهترین کفش‌ها برای پوشیدن با شلوار جین راسته را با تجربه‌ام، برای همه مناسبت‌ها و فصول مختلف به شما آموزش می‌دهم!

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

چه نوع کفشی با شلوار جین راسته مناسب است؟

شلوار جین راسته با مدل های مختلف کفش فوق العاده به نظر می رسد! من اغلب کفش هایم را با کفش های زیر ست می کنم:

کفش کتانی

یکی از کفش های مورد علاقه من، کفش ورزشی برای یک تیپ غیررسمی با جین راسته مناسب است. من عاشق ظاهر آنها با یک شلوار جین و یک تی شرت یا ژاکت هستم.

من اغلب کفش‌های کتانی را با شلوار جین ست می‌کنم .هنگام انجام کارها، ملاقات با دوستان برای قهوه وقتی صحبت از کفش‌های کتانی به میان می‌آید، می‌توانید آنها را با شلوار جین فاق کوتاه یا تمام قد بپوشید.

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

صندل پاشنه دار

به نظر من صندل پاشنه‌دار راهی برای داشتن ظاهری جذابتر با شلوار جین راسته هستند. این ست می‌تواند شما بسیار خوش استایل کند.

حتی با ست کژوال یک تی شرت سفید و شلوار جین راسته در بالا، پاشنه های بنددار کمی بیشتر به لباس ست می کنند. برای اینکه این ظاهر را جذابتری داشته باشیم به سادگی تی شرت را با یک تاپ مجلسی ابریشمی عوض می کنم و یک کت بلیزر میپوشیم!

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

کفش پاشنه بلند 

اگر می خواهید اظهار نظر کنید توصیه می کنم به سراغ یک جفت کفش پاشنه بلند شیک بروید. من عاشق ظاهر کلاسیک مشکی با شلوار جین راسته هستم.

جای تعجب نیست کفش های پاشنه بلند فوراً یک شلوار جین راسته را می پوشانند، بنابراین شما برای شب قرار ملاقات یا نوشیدنی با دوست دخترتان آماده خواهید شد!

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

لوفرها

شلوارهای راسته انتخابی عالی برای لوفرها هستند. فکر می‌کنم آن‌ها را برای یک فضای غیررسمی به لباس شلوار راسته ست کرد و می‌توانید آن‌ها را با یک بلوز برای ظاهری حرفه‌تر یا یک تی شرت ست کنید.

چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

کفش کالج

کفش کالج حال و هوای زیبای پاریسی را با لباس‌های جین راسته دارد. شما می توانید به راحتی شلوار جین فاق بلند یا کوتاه را با کفش کالج بپوشید و با تاپ ساده، ژاکت یا کت شلوار بپوشید.

کفش کالج

کفش های زمستانی برای پوشیدن با شلوار جین راسته

در فصل های پاییز و زمستان هنوز هم می توانید شلوار جین راسته خود را مدل دهید و جذاب به نظر برسید! شما فقط باید کفش مناسب را برای مدل های جدید انتخاب کنید. در زیر کفش های مورد علاقه من برای پوشیدن با شلوار جین راسته برای ماه های سردتر آمده است.

کفش های زمستانی برای پوشیدن با شلوار جین راسته

بوت های مچ پا

من عاشق ترکیب نیم بوت ها با شلوار جین راسته برای ایجاد لباس های شیک و مدرن هستم. بوت ها  برای پاییز و زمستان عالی هستند و پاهای من را گرم نگه می دارند و ظاهر من را شیک نگه می دارند من توصیه می‌کنم نیم بوت‌هایی را انتخاب کنید که مچ پا را در گرم نگه میدارد.

بوت های مچ پا

بوت های جورابی

بوت های جورابی (همچنین به عنوان بوت جورابی شناخته می شود) کامل هستند انتخاب در پاییز یا زمستان زیرا به خوبی روی پا و مچ پا قرار می گیرند. این تناسب باعث می‌شود که شلوار جین راسته شما به خوبی بدون هیچ گونه بد فرمی روی آن قرار بگیرد.

بوت های جورابی همچنین برای گرم نگه داشتن پاهای شما در زمستان عالی عمل می کنند و با تمام قدهای جین عالی به نظر می رسند!

بوت های جورابی

بوت رزمی

برای داشتن ظاهری خشن تر، من عاشق ست کردن شلوار جین راسته ام با بوت های بنددار هستم. بوت ها گرما می بخشند و پای من را در تمام طول روز در ماه های زمستان راحت نگه می دارند.

توصیه می‌کنم بوت هایی را انتخاب کنید که به‌خوبی به مچ پایتان می‌آیند تا پاچه‌های شلوار جین شما را جمع نکنند. 

من همچنین ظاهر یک شلوار جین برش خورده با چکمه یا چکمه های رزمی را دوست دارم زیرا مچ پاهای شما همچنان از عوامل محافظت می شود و شما می توانید جزئیات را روی چکمه های خود به نمایش بگذارید.

بوت های چلسی ارتفاع ساقه بلندتری دارند بنابراین نمی‌توانید قسمت بالایی زیر شلوار جین را ببینید. در حالی که بوت های پاشنه دار دارای ارتفاع کوتاه تری هستند به طوری که قوزک پا نمایان می شود. هر دو سبک عالی کار می کنند و حال و هوای متفاوتی به شما می دهند!

بوت رزمی

کفش پاشنه دار

بی انتها شیک. اگر به دنبال یک تیپ کامل بهار یا تابستان هستید سعی کنید شلوار جین روشن را با یک جفت پاشنه بلند ست کنید.

صندل

صندل های بند دار راه مناسبی برای ست ظاهری آرام در ماه های گرم تابستان هستند. من دوست دارم صندل های  خود را با شلوار جین راسته مایل به سفید ست کنم تا ظاهری راحت و شیک داشته باشم.

صندل

آیا شلوار جین راسته برای همه خوب به نظر می رسد؟

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد شلوار جین راسته وجود دارد این است که برای همه زیبا به نظر می رسند چه ریزه اندام باشید و چه سایز بزرگ، یک شلوار جین راسته اندام شما را زیباتر می کند.

اگر ریزه اندام هستید توصیه می کنم یک شلوار جین تمام قد انتخاب کنید که به ایجاد توهم پاهای بلندتر کمک می کند. اگر سایز بزرگ هستید، یک شلوار جین راسته منحنی انتخاب کنید. 

فرقی نمی‌کند سایز یا شکل شما، مطمئنم که یک شلوار جین راسته وجود دارد که برای شما عالی به نظر می‌رسد!

صندل

نکاتی برای انتخاب کفش برای شلوار جین راسته

وقتی نوبت به مدل دادن به شلوار جین راسته در سال 2024 می رسد گزینه های بی پایان هستند. تقریباً می توانید هر نوع کفشی را بپوشید، از صندل گرفته تا کفش کتانی. با این حال چند دستورالعمل وجود دارد که من برای ظاهری شیک و کلاسیک توصیه می کنم.

از بوت های تا زانو پرهیز کنید. آنها به خوبی روی شلوار جین راسته نمی‌آیند و درهم به نظر می‌رسند اگر می‌خواهید شلوار جین‌تان را بپوشید یک جفت کفش یا صندل انتخاب کنید.

پاشنه‌ کمی قد شما را افزایش می‌دهند و پاهایتان را بلند می‌کنند در حالی که کفش‌های تخت باعث می‌شوند که شما کمی قد داشته باشید.

با کفش‌های کتانی یا بوت ها برای داشتن حال و هوای خود بروید. برای پوشیدن روزمره عالی است.اگر بوت می‌پوشید مطمئن شوید که آن‌ها به اندازه کافی در اطراف مچ پا محکم هستند.

هر استایلی که انتخاب می کنید کمی با آن سرگرم شوید! آیا کفش مورد علاقه ای دارید که دوست دارید با شلوار جین راسته خود بپوشید؟ برای ما در پایین همین پست کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو