7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/12/12

22:51


7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024 7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024 : ست رنگی از طرح پلنگی به لباس شما همیشه بسیار شیک به نظر می رسد بنابراین ما راهنمای استفاده از کفش های طرح پلنگی را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم این کفش را استایل کنید. […]

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024 : ست رنگی از طرح پلنگی به لباس شما همیشه بسیار شیک به نظر می رسد بنابراین ما راهنمای استفاده از کفش های طرح پلنگی را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم این کفش را استایل کنید.

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

طرح پلنگی همیشه می تواند جلوه ای چشمگیر و شیک به لباس های شما ببخشد و یکی از طرح های پلنگی مورد علاقه ما طرح پلنگی است! طرح پلنگی در دهه‌های 1980 و 90 بسیار محبوب بود و هنوز هم امروز فوق‌العاده مد است همینطور یکی از ترندهای کفش  بزرگ سال 2024.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای استفاده از طرح پلنگی در لباس خود هستید پس چرا کفش های طرح پلنگی را امتحان نکنید؟

ما راهنمای استفاده از کفش‌های طرح پلنگی را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا به آن‌ها به عنوان بخشی از ظاهر کاری و آخر هفته‌تان حالت دهید این لباس‌های شیک و پیچیده به شما نشان می‌دهند که چقدر آسان است که به لباس‌هایتان رنگ پلنگی ست کنید تا ظاهری مد روز داشته باشید.

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

بیشتر بخوانید: 8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

با کفش های طرح پلنگی چه بپوشیم؟

1. تن رنگ قهوه ای

یک راه آسان برای استایل دادن به طرح پلنگی این است که رنگ های قهوه ای را در طرح انتخاب کنید و به رنگ های قهوه ای و بژ بچسبید.

این لباس قهوه ای شامل شلوار جین گشاد ، یک پیراهن دکمه دار سفید، یک کت بلند قهوه ای و یک کیف دستی چرمی برنزه است که با یک جفت کفش اسپرت تخت طرح پلنگی تمام شده است!

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

2. استایل رنگ های خنثی

کفش های طرح پلنگی خود را با یک ژاکت یا ژاکت کش باف پشمی کرم ست کنید تا ظاهری چشمگیر و فوق العاده شیک داشته باشید!

درست مانند طرح پلنگی، کرم نیز یکی از ترندهای بزرگ این فصل است بنابراین ست این استایل در کنار هم ظاهری شیک را تضمین می کند. پایه را ساده نگه دارید مانند تی شرت سفید و شلوار جین در بالا و سپس اکسسوری با ژاکت کش باف پشمی کرم ، کفش های طرح پلنگی، و عینک آفتابی.

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

3. ژاکت + شلوار جین

کفش‌های طرح پلنگی خود را با یک ژاکت و شلوار جین کلاسیک بپوشید تا ظاهری جذاب و مد روز را به ظاهر دنج زمستانی خود بیاورید.

این کفش‌های کتانی طرح پلنگی با شلوار جین گشاد تیره، ژاکت یقه‌دار سبز تیره و کت پشمی سبز تیره که با زیورآلات نقره تکمیل شده‌اند، خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

4. ژاکت خز مصنوعی

با یک مدل کتانی پلنگی خود با یک ژاکت خز مصنوعی به یک ظاهر ظاهری بروید! با یک پایه ساده و مینیمالیستی از یک تی شرت سفید یا شلوار جین هودی و صاف آبی شروع کنید سپس ژاکت خز مصنوعی بژ شنی و کفش ورزشی پلنگی را ست کنید. اکسسوری با چند تکه جواهرات طلا و کیف کراس بادی مشکی.

7 مدل استایل با کفش های پلنگی 2024

5. مشکی براق

لباس تمام مشکی خود را با یک جفت کفش طرح پلنگی ست کنید. کفش های نوک تیز طرح پلنگی به لباس مشکی مینیمالیستی و پیچیده، با یک کت کمربند مشکی برای ایجاد یک استایل خیره کننده چشم نواز می بخشد. کیف دستی قرمز رنگی به ظاهر می بخشد و ظاهری چشمگیر را تضمین می کند.

مشکی براق

بیشتر بخوانید: چه کفش هایی با شلوار جین راسته بپوشیم؟

6. دامن باربری

ما عاشق حال و هوای سودمند این لباس هستیم با کت چرم سبز و دامن باربری. یک تی شرت سفید را در دامن باری بپوشید سپس یک ژاکت چرمی را روی آن بپوشانید و ظاهر را با یک کیف مشکی و کفش های طرح پلنگی تکمیل کنید که جلوه غیرمنتظره ای از طرح را به لباس خنثی می بخشد.

دامن باربری

7. سفید + آبی

کفش های ورزشی سفید خود را با کفش های طرح پلنگی با ظاهر ژاکت و شلوار جین سفید و آبی خود عوض کنید.

در اینجا کفش های طرح پلنگی با یک ژاکت یقه اسکی سفید، یک شلوار جین صاف آبی و یک کت بلند سفید سایز بزرگ طراحی شده اند. لباس را با یک کیف دستی مشکی و عینک آفتابی مشکی استایل شیک در روز داشته باشید.

سفید + آبی

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی کالکشن جدید مدل کفش زنانه 1403 | کفش ترند این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو