داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/12/4

19:56


داغ ترین استایل ها برای بهار 2024 داغ ترین استایل ها برای بهار 2024 : علاقه مندان به مد مشتاقانه منتظر ورود سبک های بهاری در هوای گرم هستند. ما با کارشناسان طراحی خود در Current Boutique صحبت کردیم تا بفهمیم چه چیزی برای بهار 2024 گرم خواهد بود، و ما هیجان زده شدیم که […]

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024 : علاقه مندان به مد مشتاقانه منتظر ورود سبک های بهاری در هوای گرم هستند. ما با کارشناسان طراحی خود در Current Boutique صحبت کردیم تا بفهمیم چه چیزی برای بهار 2024 گرم خواهد بود، و ما هیجان زده شدیم که متوجه شدیم بسیاری از داغ ترین ترندهای بهار، کلاسیک هایی هستند که قبلاً در بیشتر کمدها یافت می شوند. با یک استایل هوشمندانه و به‌روزرسانی‌های آسان – مانند افزودن رنگ‌های رنگی یا لایه‌بندی یک دکمه واضح – می‌توانید ظاهر خود را برای فصل تازه و جدید کنید. بنابراین، برای بهار 2024 چه می پوشیم؟

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

بیشتر بخوانید: 6 ترند برای بهار و تابستان 2024

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

شلوارک کوتاه برای بهار 2024

امسال شاهد شلوارک کوتاهی هستیم که با لباس بهاری ست میشود. استلا مک‌کارتنی یک کت بلند را روی شلوارهای ریز پوشیده بود و مکس مارا یک کت شلوار بزرگ با شلوارک ریز نشان داد.

آنها را برای لباس های روزمره در نظر بگیرید برای داشتن حالتی ساده تر اما همچنان مد روز، جوراب شلواری، کفش بند دار، یا سایر اکسسوری را اضافه کنید تا هنگام استایل دادن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

برای اینکه استایل روی شما جذاب باشد روی تعادل تمرکز کنید لباس را با استایل متناسب تر ست کنید تا تناسبات موثری ایجاد کنید که بر اندام شما غلبه نکند.

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

بیشتر بخوانید: کالکشن جدید مدل کفش زنانه 1403 | کفش ترند

داغ ترین استایل ها برای بهار 2024

ترند بهار 2024

ترند امسال نیاز به اکسسوری های دارد. اکسسوری ساختار و تعریف را به یک استایل اضافه می کنند. کمربندها، لباس‌ها، تاپ‌ها و لباس‌های بیرونی را می‌چسبانند تا کمر شما را مشخص کنند، و جواهرات می‌توانند استایل شما را تکمیل کند.

اگر کمر با تیپ بدنی شما سازگار نیست از نگه داشتن قد های میانی و بلند خود نترسید. شما می توانید با تناسباتی که برای تیپ بدنی شما مناسب است، بازی کنید، مانند قرار دادن یک ژاکت برش بر روی شلوار کمر بلند برای کشیده شدن پاها، به جای بالاتنه.

یک تاپ مشبک را روی زیرپیراهن یا کت شلواری بیندازید و آن را با شلوار سایز بزرگ ست کنید تا ظاهری فوق‌العاده شیک داشته باشید.

ترند بهار 2024

ترند بهار

رنگ بهار 2024: زرشکی یا قرمز

شوهای مد بهار 2024 با این رنگ هر چیزی جز ظریف بودند. ما طراحان زیادی را دیدیم که مدل های خود را با رنگ های قرمز ست کرده اند  که استایل  جسورانه را نشان می دهد.

قرمز در سایه‌های مختلف، از سرمه‌ای آتشین گرفته تا سرخ شرابی پر رنگ است بنابراین از این ترند استفاده کنید هر طور که به استایل شما می‌آید.رنگ پوست. اگر ته رنگ گرم دارید سایه هایی مانند قرمز یا مرجانی را انتخاب کنید. برای ته رنگ های سردتر، رنگ هایی مانند یاقوتی یا تمشکی را امتحان کنید.

زرشکی یا قرمز

بیشتر بخوانید: 7 ترند اصلی کفش بهار و تابستان 2024

زرشکی یا قرمز

خنثی بهار 2024: سفید

رنگ سفید خنثی برای بهار است. پوشیدن سفید یک انتخاب کلاسیک و با طراوت است که تصاویری از شکوفه‌های گل‌ها، روزهای آفتابی و زیبایی‌شناسی شفاف و تمیز را تداعی می‌کند. احتمالاً لباس سفید در کمد لباس خود دارید که می توانید آن را در بهار امسال بپوشید. و اگر نه خرید لباس سفید بیشتر سرمایه گذاری عالی است زیرا رنگ سفید هرگز از مد نمی افتد.

اما فریب بی طرفی آن را نخورید. سفید می تواند به اندازه قرمز پررنگ و پر جنب و جوش باشد. به علاوه رنگ سفید بهترین رنگ انتقالی از سفید زمستانی به بهار تا تابستان است.

کلید پوشیدن رنگ سفید، بافت است . در نظر بگیرید که چگونه لباس سفید شما با ریزه‌ها، برش‌ها، متریال‌ها، یقه‌ها، توری، جزئیات و موارد دیگر با جذابیت‌های بصری بازی می‌کند.

خنثی بهار 2024

بیشتر بخوانید: 8 تیپ کلاسیک امسال | از ترندها فاصله بگیرید!

خنثی بهار 2024

سخن پایانی:

با نزدیک شدن به بهار از امتحان یک ترند جدید مد و یا تازه کردن کمد لباس خود نترسید. چه یک مدل جدید را امتحان کنید، یا موارد بیشتری را به کار ببرید.افزایش اعتماد به نفسبه ظاهر شما بیشتر میشود، گزینه‌های زیادی وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو