7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید


منبع: تیپ زا

1

1402/12/10

12:59


7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید 7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید : شلوار لی یکی از لباس‌های مورد علاقه ما برای ساختن استایل هستند بسیار راحت و همه‌کاره اما بهترین کفش‌ها برای پوشیدن با شلوار لی چیست؟ ما 7 مدل کفش با شلوار لی که باید […]

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید : شلوار لی یکی از لباس‌های مورد علاقه ما برای ساختن استایل هستند بسیار راحت و همه‌کاره اما بهترین کفش‌ها برای پوشیدن با شلوار لی چیست؟ ما 7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید داریم تا به شما در ایجاد استایل راحت و شیک کمک کنیم.

شلوار لی در حال حاضر جزء اصلی هر کمد لباسی است که اغلب توسط افراد مشهور و مدل ها پوشیده می شود و همیشه در اینستاگرام دیده می شود. ما عاشق این هستیم که شلوار لی بسیار راحت هستند و می‌توانید آن‌ها همه جا بپوشید و آن‌ها را به یکی از پوشیده‌ترین لباس‌های ما تبدیل کنید.

با این حال پیدا کردن کفش مناسب برای پوشیدن با شلوار لی می تواند کمی مشکل باشد اما اینجاست که وارد می شویم! ما 7 سبک مختلف کفش داریم که با شلوار لی باورنکردنی به نظر می رسند و با هر لباس ورزشی، لباس راحتی، شیک یا غیر رسمی مناسب هستند.

این کفش‌ها حتی ممکن است کمی الهام بخش لباس‌هایتان برای راه‌های جدید و سرگرم‌کننده برای مدل دادن به شلوار لی باشند پس بیایید شروع کنیم!

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار لی

1. نیم بوت های جذاب

بوت های ساق بلند یکی از ست های مورد علاقه ما برای ماه های پاییز و زمستان است که شما را گرم نگه می دارد و جلوه ای جذاب به ظاهر شلوار لی شما می بخشد.

زیره یا نیم بوت‌های مشکی بهترین هستند اما شما واقعاً می‌توانید با استایل آن بازی کنید تا کمی از استایل شخصی خود بیاورید.

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

2. کفش کتانی

کفش های کتانی البته یک گزینه کلاسیک برای ست کردن با شلوار لی است. شما واقعاً می توانید به سراغ هر کفش کتانی متناسب با استایل شخصی خود بروید خواه کفش های خنثی یا رنگارنگ تر، کفش های کتانی کوتاه یا بلند، کفش های کتانی تخت یا پلت فرم گزینه ها بی پایان برای شما  هستند.

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

3. بوت های بلند تا زانو

با طراحی شلوار لی خود با بوت های بلند تا زانو به دنبال زیبایی شیک باشید. شلوار لی شباهتی به جودپورها ندارند که اغلب هنگام سوارکاری با چکمه‌های بلند تا زانو می‌پوشند.

برای ایجاد ظاهری شیک و الهام گرفته از سوارکاری می توانید به سراغ چکمه های مشکی یا قهوه ای تیره با کفی صاف یا پاشنه کوتاهتری بروید.

7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید

4. چکمه های UGG

برای روزهای سرد باید شلوارهای لی خود را با یک جفت چکمه UGG مدل دهید! ترکیب چکمه ها و شلوار لی با بوت UGG ظاهری زیبا و دنج را تضمین می کند که در طول ماه های پاییز، زمستان و بهار شما را گرم نگه می دارد.

چکمه های UGG

5. کفش مجلسی با شلوار لی

اگر به دنبال اضافه کردن ظاهری ظریف و پیچیده به لباس شلوار لی خود هستید کفش‌های پاشنه‌دار گزینه‌ای عالی هستند.

هر رنگی و کفش پاشنه بچه گربه ای با یک جفت شلوار لی خیره کننده به نظر می رسد و این یک راه عالی برای اضافه کردن کمی زرق و برق به ظاهر شما است با تزیینات روی کفش برای ظاهری درخشان.

کفش مجلسی با شلوار لی

6. کفش اسپرت با شلوار لی

کفش‌های اسپرت همچنان یکی از شیک‌ترین کفش‌ها برای این فصل هستند و ظاهری زنانه و متین را به هر استایلی ست می‌کنند.

کفش اسپرت با شلوار لی

7. کفش های لوفر

شلوار لی خود را با یک جفت لوفر بلند ست کنید زیبایی براق و پیچیده یک کفش دارد می توانند جلوه ای صیقلی به هر تیپ معمولی اضافه کنند.

ما عاشق یک جفت کفش لوفر مشکی براق با ساق بلند هستیم اما می‌توانید بسته به استایل خود کفش راحتی یا یک جفت پلت فرم را انتخاب کنید.

کفش های لوفر

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 7 ترند اصلی کفش بهار و تابستان 2024 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو