چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟


منبع: تیپ زا

1

1403/1/15

19:52


چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟ چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟ آیا احساس می کنید برای پیدا کردن لباسی که دوست دارید تلاش می کنید؟ آیا احساس می کنید که نمی توانید سبک خود را تشخیص دهید؟ ممکن است از شنیدن این موضوع تعجب […]

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟ آیا احساس می کنید برای پیدا کردن لباسی که دوست دارید تلاش می کنید؟ آیا احساس می کنید که نمی توانید سبک خود را تشخیص دهید؟ ممکن است از شنیدن این موضوع تعجب کنید، اما اگر برای یافتن سبک خود تلاش می کنید، تنها نیستید!

بسیاری از خانم‌ها دقیقاً در وضعیت مشابهی هستند و می‌خواهند استایل خود را بدانند اما حواس‌پرتی‌های زیادی در راه وجود دارد که ممکن است شما را از کشف استایلتان باز دارد.

در این پست به این خواهیم پرداخت که چرا این چالش‌ها و حواس‌پرتی‌ها به وجود می‌آیند و چگونه می‌توانید آن‌ها را برای کشف سبکی که واقعاً با شما طنین‌انداز می‌کند، هدایت کنید.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

1. غرق در انتخاب ها

مد بزرگ است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد، با هزاران سبک، گرایش، و آیتم‌هایی که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد. در واقع، به نظر می رسد ترندها هر روز تغییر می کنند! این می تواند با گزینه های زیادی بسیار طاقت فرسا باشد که حتی ممکن است ندانید از کجا شروع کنید.

فروشگاه ها برای نشان دادن جدیدترین ترندها به شما ایجاد می شوند و در جلوی فروشگاه نمایش داده می شوند تا شما را مجذوب کنند. به جای خرید بی خیال، عادات خرید خود را به خرید با قصد تغییر دهید. منظورم این است که فهرستی از آنچه می خواهید به کمد لباس خود اضافه کنید داشته باشید.

نکته: با ایجاد یک تابلوی خلق و خوی (به صورت فیزیکی یا دیجیتالی در پلتفرم هایی مانند Pinterest) از ظاهرهایی که توجه شما را به خود جلب می کند، شروع کنید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که الگوها و ترجیحات ظاهر می شوند، که می تواند شما را به سمت سبک خود راهنمایی کند.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

2. تأثیر ترندها

تردندها یک نیروی محرکه مهم در صنعت مد هستند و دائماً آنچه را که در فروشگاه ها و آنلاین می بینیم شکل می دهند. با این حال، پیروی کورکورانه از روندها می تواند منجر به کمد لباسی پر از اقلامی شود که واقعاً سلیقه یا سبک زندگی شما را منعکس نمی کند.

قبل از خرید دوست دارم دو سوال از خودم بپرسم  آیا این لباس سبک من است و آیا حداقل با 3-5 قطعه دیگر در کمد لباس من کار می کند؟

نکته: روی گنجاندن عناصری از تردندها که با شما طنین انداز می شوند در یک کمد لباس جاودانه تر تمرکز کنید. به این ترتیب می توانید بدون از دست دادن سبک شخصی خود به روز بمانید.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

3. نگرانی های شکل بدن و راحتی

بدن هر کسی منحصر به فرد است و پیدا کردن لباس هایی که به خوبی تناسب داشته باشند و احساس راحتی کنند می تواند چالش مهمی باشد.

زمانی که به نظر می رسد ترند مد فعلی به تیپ بدنی شما نمی رسد یا زمانی که مطمئن نیستید که چگونه با اطمینان فرم خود را بپوشید این امر می تواند ناامید کننده باشد.

نکته: به دنبال مارک‌ها و طراحانی باشید که انواع مختلف بدن را جشن می‌گیرند و اندازه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. یادگیری در مورد سبک هایی که ظاهر طبیعی شما را بهبود می بخشد همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند انتخاب هایی داشته باشید که هم راحت و هم شیک باشند.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

4. سلیقه شخصی

همانطور که ما رشد می کنیم و تکامل می گیریم سلیقه ما نیز افزایش می یابد. چیزی که چند سال پیش دوست داشتید بپوشید ممکن است اکنون برای شما جذاب نباشد که می تواند منجر به احساس عدم ارتباط با کمد لباس فعلی شما شود. اگر مطمئن نیستید که سبک شخصی فعلی شما چیست، ممکن است بخواهید کلمات سبک خود را بیابید.

نکته: اجازه دهید کمد لباس شما با شما تکامل یابد. مرتباً ارزیابی کنید که کدام اجناس را بیشتر دوست دارید و می پوشید و کدام یک دیگر به سبک یا سبک زندگی شما جواب نمی دهد. این ترند مداوم می تواند به شما کمک کند کمد لباس خود را به تدریج اصلاح کنید تا با ترجیحات فعلی و سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

5. محدودیت های بودجه

ایجاد کمد لباسی که سبک شخصی شما را منعکس می کند گاهی اوقات می تواند با محدودیت های بودجه مانع شود. استایل باکیفیت و کلاسیک می‌توانند گران باشند و ممکن است ایجاد یک کمد لباس شیک بدون مشکل و چالش برانگیز باشد.

نکته: کیفیت بر کمیت تمرکز کنید روی استایل همه کاره سرمایه گذاری کنید که می توان آنها را با هم ست کرد و لباس های متعددی ایجاد کرد. فروشگاه‌های دست‌فروشی، مغازه‌های قدیمی، و فروش‌های آخر فصل نیز راه‌های عالی برای یافتن اقلام باکیفیت با هزینه کمتر هستند.

یکی دیگر از گزینه های عالی هنگام خرید اصول اولیه این است که آمازون را امتحان کنید آنها مجموعه بسیار خوبی از قطعات ضروری دارند که می توانید از آنها برای ساخت پایه کمد لباس خود استفاده کنید.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

6. عدم اعتماد به نفس

گاهی اوقات، بزرگترین مانع یک مانع داخلی است. ممکن است حسی نسبت به سبک خود داشته باشید، اما به دلیل ترس از برجسته شدن یا عدم تناسب، در پذیرش کامل آن مردد هستید.

نکته: به یاد داشته باشید که مد نوعی ابراز وجود است پذیرش سبک شخصی شما گامی به سوی بیان هویت منحصر به فرد شماست. با اکسسوری ها یا استایلی که به شما احساس اعتماد به نفس می دهند از کوچک شروع کنید و به تدریج از آنجا بسازید. مانند هر مهارت دیگری این مهارت نیز مستلزم تمرین است و هر چه بیشتر روی سبک شخصی خود کار کنید، متناسب با شخصیت شما بهتر خواهد شد.

7. کمد درهم و برهم

یک کمد درهم و برهم می تواند مانع مهمی در سفر شما برای تعریف استایلتان باشد. وقتی کمد لباس شما تا لبه پر از وسایلی است که دیگر نمی پوشید، مناسب نیستند یا سلیقه فعلی شما را منعکس نمی کنند دیدن جنگل برای درختان دشوار می شود. در اینجا دلیل مشکل ساز بودن کمد درهم و برهم و آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید، آمده است:

تاثیر: یک کمد لباس به هم ریخته می‌تواند دید شما را نسبت به استایلی که واقعاً دوست دارید پنهان کند و ترکیب، هماهنگی و آزمایش با لباس‌هایتان را سخت کند. این منجر به خستگی تصمیم می شود، زیرا هر بار که لباس می پوشید غرق در انتخاب ها می شوید. علاوه بر این خلاقیت شما را خفه می کند و شما را از ارزیابی دقیق سبک خود باز می دارد.

چرا برای پیدا کردن استایل خود با مشکل مواجه می شوم؟

راه حل: همه چیز را از کمد خود بردارید و هر مورد را به صورت جداگانه ارزیابی کنید. از خود بپرسید: آیا این مناسب است؟ چاپلوس است؟ آیا این منعکس کننده سبک فعلی من است؟ اگر کالایی با این معیارها مطابقت ندارد، به اهدا، فروش یا بازیافت آن فکر کنید.

استایل باقیمانده را به گونه ای سازماندهی کنید که برای شما منطقی باشد، چه بر اساس رنگ، فصل یا مناسبت، اطمینان حاصل کنید که همه چیز قابل مشاهده و در دسترس است. اجرای قانون یک در یک بیرون می تواند به حفظ این وضوح و جلوگیری از بهم ریختگی در آینده کمک کند. به طور مرتب کمد لباس خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که همچنان با سبک در حال تکامل شما هماهنگ است.

با مقابله با چالش یک کمد بهم ریخته، راه را برای کمد لباسی هموار می‌کنید که واقعاً استایل شخصی شما را منعکس می‌کند و لباس پوشیدن را آسان‌تر می‌کند به گونه‌ای که اصیل و قدرتمند به نظر برسد.

استایل

8. تأثیر دوستان و خانواده در خرید لباس

نظرات و سلیقه دوستان و خانواده ما می تواند به طور قابل توجهی انتخاب لباس ما را شکل دهد و گاهی اوقات ما را از استایل شخصی واقعی خود دور می کند. در حالی که گرفتن تایید و مشاوره از نزدیکانمان طبیعی است اما گاهی اوقات می تواند به کمد لباسی منجر شود که ترجیحات دیگران را بیشتر از ترجیحات ما منعکس کند. در اینجا نگاهی دقیق تر به چگونگی این اتفاق و استراتژی هایی برای اطمینان از اینکه سبک شما منحصراً از آن شما باقی می ماند، آورده شده است:

تأثیر: وقتی با دوستان یا خانواده خرید می‌کنیم، یا وقتی اجازه می‌دهیم نظرات آن‌ها به شدت بر تصمیم‌گیری‌های سبک ما تأثیر بگذارد، ممکن است مواردی را انتخاب کنیم که کاملاً با ما مطابقت نداشته باشد. این می تواند منجر به کمد لباسی پر از لباس هایی شود که ما احساس راحتی نمی کنیم یا در آن احساس راحتی نمی کنیم، فقط به این دلیل که توسط یکی از نزدیکان ما تایید شده است.

راه حل: در حالی که گرفتن توصیه و در نظر گرفتن نظرات دوستان و خانواده خوب است، ضروری است که به سلیقه و ترجیحات خود وفادار بمانید. در اینجا چند نکته برای حفظ استقلال استایل شما وجود دارد:

به غریزه خود اعتماد کنید: اگر به یک استایل علاقه دارید به این فکر کنید که چه احساسی در شما ایجاد می کند نه اینکه دیگران چگونه آن را درک می کنند. کمد لباس شما باید بازتابی از شخصیت شما باشد نه شخص دیگری.

یک استایل برای خود ایجاد کنید: یک استایل شخصی ایجاد کنید که آنچه را که دوست دارید و آنچه را که می خواهید استایل شما منتقل کند را در بر می گیرد. 

تأثیر دوستان و خانواده در خرید لباس

به دنبال نظرات گوناگون باشید: در حالی که داشتن نظرات ارزشمند است دریافت دیدگاه از طیف وسیعی از افراد می تواند دیدگاه متعادل تری ارائه دهد و از تکیه بیش از حد به سلیقه یک فرد جلوگیری کند.

نه گفتن را بیاموزید: اشکالی ندارد که مودبانه پیشنهادهایی را که با سبک شخصی شما همخوانی ندارد رد کنید. به یاد داشته باشید، مد یک سفر شخصی است و هر استایلی که برای شخص دیگری کار می کند برای شما کار نخواهد کرد.

سفرهای خرید انفرادی: گاهی اوقات به تنهایی خرید کنید. این در واقع روش مورد علاقه من برای خرید است زیرا به شما امکان می دهد با سرعت خود و بر اساس ترجیحات خود، بدون تأثیر خارجی تصمیم بگیرید.

با تلاش آگاهانه برای محدود کردن تأثیر دوستان و خانواده بر انتخاب لباس‌هایتان، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کمد لباس شما واقعاً سبک فردی شما را منعکس می‌کند و هر لباس را بیان معتبرتری از خودتان می‌سازد.

سبک شخصی

سخن پایانی:

یافتن استایل شخصی شما سفری است که به صبر، آزمایش و کشف خود نیاز دارد. طبیعی است که در طول مسیر با موانعی روبرو شوید، اما هر چالش فرصتی را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان و آنچه که به شما احساس واقعی و اعتماد به نفس می دهد ارائه می دهد. این ترند را بپذیرید و به یاد داشته باشید که استایل شما باید در نهایت باعث شود که احساس کنید بهترین نسخه از خودتان هستید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو