انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟


منبع: تیپ زا

3

1402/5/30

21:00


انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟ انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟ آیا شما یک استایل مد مورد علاقه دارید؟ البته مگر اینکه در حال حاضر بیشتر در مورد استایل شخصی خود کشف کنید! هر مد لباسی ترجیحات لباس خود را دارد بنابراین پیروی از دستورالعمل‌ها لباس یا الهام گرفتن از […]

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟ آیا شما یک استایل مد مورد علاقه دارید؟ البته مگر اینکه در حال حاضر بیشتر در مورد استایل شخصی خود کشف کنید! هر مد لباسی ترجیحات لباس خود را دارد بنابراین پیروی از دستورالعمل‌ها لباس یا الهام گرفتن از نمادهای استایل معروف هنگام ایجاد لباس‌هایتان کاملاً طبیعی است.

دنیای مد بسیار بزرگ است ترندها می‌آیند و می‌روند، اما استایلهای کلی بی‌انتها باقی می‌مانند ما می‌توانیم در مورد استایلهای بی‌شماری صحبت کنیم اما در این مقاله به انواع استایلهای مد که رایج‌ترین و محبوب‌ترین در دوران مدرن هستند تمرکز می‌کنیم.

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

برای بررسی انواع سبک مد پیشرو، ادامه مطلب را بخوانید و در مورد تأثیر آنها و تفاوت های بین آنها بیشتر بدانید.

مد چیست؟

مد نوعی لباس پوشیدن و نوعی ابراز وجود است استایلهای مختلفی وجود دارد که می‌توان برای یافتن لباس‌های منحصربه‌فردی که متناسب با شخصیت آن‌ها و مطابق با ترجیحات پوشاک آن‌ها باشد کشف کرد درست همانطور که ترندها در حال تغییر هستند.

استایل های مد نیز به طور مداوم در حال تغییر هستند اما علیرغم تحول مدام مد و تغییر در حرکات برخی از استایل ها ثابت کرده اند که بی انتها هستند و اینجا باقی می مانند.

بیشتر بخوانید: بهترین راهنمای شما در مورد نحوه مدل دادن به دامن قهوه ای

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

برخی از انواع سبک مد و تفاوت آنها چیست؟

نوین

اولین مورد در لیست انواع استایل مد ما، سبک مد مدرن است این تنها استایلی است که همراه با آخرین ترندها تغییر می کند و تکامل می یابد. برای کسانی که تمایل به تغییر ترجیحات لباس پوشیدن خود دارند مناسب است و هر بار به دنبال ظاهری بی عیب و نقص معاصر هستند.

کلاسیک

استایل مد کلاسیک مظهر استایل کلاسیک و ملزومات کمد لباس است این یکی از مدل‌های شیک مد است که هر خانمی را تنها با لباس‌های کلاسیک و اکسسوری‌هایی که همه در کمد لباس خود دارند خیره‌کننده جلوه می‌دهند.

مهم نیست که ترند فعلی مد چیست زنان همیشه می توانند در آن لباس ها احساس اعتماد به نفس و شیک بودن داشته باشند.

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

بیشتر بخوانید: لباس مدرن و زیبا برای دختران در سال 2024

استایل کلاسیک در مورد ظاهر حرفه ای و صیقلی است که هرگز قدیمی نمی شود از نظر رنگی برای استفاده بیشتر از این استایل مد از رنگ های خنثی و رنگ های سنتی مانند سفید، مشکی، بژ، خاکی، خاکستری، آبی تیره و شرابی استفاده کنید در مورد لباس‌ها، برخی از ملزومات شامل کت، شلوار، دامن مدادی، تی‌شرت ساده و پیراهن‌های ساده است.

قدیمی

اگر مد یک دهه خاص را دوست دارید می توانید جلو بروید و مانند آن لباس بپوشید. اکسسوری مناسب آن نسل را نیز انتخاب کنید بوتیک‌های زیادی وجود دارند که لباس‌های قدیمی را می‌فروشند اما می‌توانید مدهای بسیار عالی را در فروشگاه‌های دست دوم و مغازه‌های دست دوم نیز پیدا کنید.

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

ویکتوریایی

مد استایل ویکتوریایی یک زیر مد بسیار محبوب است که از لباس های زنانه دوران ویکتوریا از دهه 1800 الهام گرفته است.

برخی از لباس‌هایی که برای ایجاد یک لباس باید وجود داشته باشد لباس‌های آستین پف‌دار، کت‌های شلواری، یقه‌ها یا چوکرهای زیبا، جوراب‌های چاپی یا راه راه، سرآستین و دستکش هستند رنگ لباس بستگی به حال و هوای مورد نظر شما دارد.

انواع اصلی استایل مد و تفاوت آنها چیست؟

فرانسوی

استایل مد فرانسوی، که به عنوان استایل پاریسی نیز شناخته می‌شود در مورد انتخاب‌های پوشاک بی‌انتها و مینیمال است که به آرامی دلالت بر ظرافت و سادگی بدون زحمت دارد همه اینها با خیال راحت جای تعجب نیست که یکی از الهام بخش ترین انواع سبک مد در مد مدرن است.

لباس پوشیدن مانند یک خانم پاریسی به یک زن ظاهری پیچیده می دهد که تنها با لباس های معمولی روزمره به دست می آید. به کیفیت پارچه ها توجه کنید و فقط لباس های آسان برای نگهداری، بادوام و باکیفیت را انتخاب کنید.

فرانسوی

توصیه ما این است که از ترندها پیروی کنید اما زیاد درگیر کپی کردن چیزهایی که در مد هستند. استایل مد خود را بیان کنید زیبایی طبیعی خود را به رخ بکشید، از زیاده‌روی به نظر نرسید و با لباس‌های خود بی‌دردسر باشید.

پوشاک و لباس خیابانی

وقتی از مد و استایل صحبت می کنیم نمی توانیم لباس های خیابانی را کنار بگذاریم. استایل الهام گرفته از دهه 90 یک استایل مد شهری مدرن است که از خیابان ها شکل گرفته و فرهنگ اسکیت و هیپ هاپ در کالیفرنیا برانگیخته شده است.

در حالی که این یک استایل مد کژوال است لباس های خیابانی تماماً مربوط به لباس های طراحان با نسخه محدود، چاپ های رنگارنگ و اسنیک های گران قیمت هستند.

پوشاک و لباس خیابانی

استایل کژوال

مد کژوال لباس رسمی با یک پیچ و تاب روزمره است، مناسب برای جلسات شرکت و عملکردهای محل کار. با این حال، برای کار کاملاً مناسب نیست، زیرا می‌توانید آن را بپوشید و برای تقریباً هر محیط اجتماعی حتی پس از پایان روز کاری، لباس مناسبی به نظر برسید.

برخی از ملزومات کمد لباس برای داشتن ظاهر غیر رسمی کسب و کار عبارتند از: بلیزرهای سایز بزرگ، شلوارهای گشاد، دامن‌های میدی، ست‌های دو تکه، و همچنین تی‌های ساده، تاپ‌های مجلسی، بلوز و پیراهن برای لباس های زمستانی خود را با یک کت شیک پوشانید.

استایل کژوال

چگونه استایل خود را پیدا کنیم؟

در حالی که آخرین ترندها می تواند به شما در انتخاب مد کمک کند زمانی که لباس می پوشید تا استایل فردی خود را تحت تاثیر قرار دهید چیزی است که در واقع شما را بدرخشد و منحصر به فرد کنید اما چگونه می توانید به استایل  شخصی خود وفادار بمانید اگر نمی دانید چیست؟

در اینجا چند ایده در مورد چگونگی پیدا کردن آنچه برای شما مفید است وجود دارد:

لوازم اصلی کمد لباس خود را بسازید
لباس‌هایی را در اطراف لباس‌های مورد علاقه‌تان ایجاد کنید
مجموعه ای از اصول اولیه (کمد لباس کپسولی) را داشته باشید
با سبک های مختلف آزمایش کنید
مارک های مد جدید را کاوش کنید
لیست علاقه مندی ها را تهیه کنید

چگونه استایل خود را پیدا کنیم؟

سخن پایانی:

توجه داشته باشید که حتی اگر اکنون استایل منحصر به فرد خود را پیدا کنید ممکن است با گذشت زمان دوباره تغییر کند به همین دلیل مهم است که ذهنی باز داشته باشید و در مورد مد و استایل کنجکاو بمانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو