15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه


منبع: تیپ زا

1

1403/1/20

23:28


15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه 15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه : با طولانی شدن روزها وقت آن است که کمد لباس خود را برای فصل تابستان اصلاح کنید ایجاد یک کمد لباس تابستانی کاربردی و شیک در مورد انتخاب استایل همه کاره ای است که می توان آنها را […]

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه : با طولانی شدن روزها وقت آن است که کمد لباس خود را برای فصل تابستان اصلاح کنید ایجاد یک کمد لباس تابستانی کاربردی و شیک در مورد انتخاب استایل همه کاره ای است که می توان آنها را با هم ست کرد و لباس های متعددی را ایجاد کرد و در عین حال شما را در گرمای شدید خنک و راحت نگه می داشت.

چه در حال رفتن به ساحل باشید چه به تعطیلات بروید یا صرفاً از نوشیدنی‌های خود لذت ببرید داشتن یک کمد لباس تابستانی مناسب تضمین می‌کند که همیشه برای هر موقعیتی آماده هستید.

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

کمد کپسولی تابستانی

در این راهنما ما ملزومات تابستانی مورد علاقه خود را به اشتراک می گذاریم که سال به سال به آنها دست می یابیم که فکر می کنیم باید آنها را نیز به کمد لباس تابستانی خود اضافه کنید.

اگر با مفهوم کمدهای کپسولی آشنا هستید می‌دانید که خرید بیشتر اقلام موجود در کمد لباس خود در یک پالت رنگ خنثی برای به حداکثر رساندن تعداد ترکیب لباس‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید تمرین خوبی است. برای استفاده بیشتر از وسایل خود رنگ های خنثی را انتخاب کنید که اغلب می پوشید و رنگ پوست شما را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لباس های تابستانی دورهمی برای فرم بدن مستطیلی

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

به عنوان مثال اگر رنگ‌های سردی دارید به جای رنگ برنزه گرم رنگ‌های بژ سرد را انتخاب کنید و اگر ویژگی‌های بسیار روشنی دارید به جای رنگ مشکی، رنگ‌های آبی سرمه‌ای را انتخاب کنید.

همچنین از مقداری رنگ به کمد لباس خود نترسید به خصوص اگر عاشق رنگ های مختلف پوشیدن هستید پس از همه ایده یک کمد لباس کپسولی این است که مجموعه‌ای از لوازم اصلی تابستانی ایجاد کنید که کاملاً دوست دارید.

ما به شدت شما را تشویق می کنیم که حداقل یک یا دو تاپ یا لباس در رنگ های مورد علاقه خود را به کمد لباس تابستانی خود ست کنید تا کپسول تابستانی ما را مطابق با سلیقه شخصی خود سفارشی کنید.

حالا با این گفته بیایید مستقیماً به موارد کمد لباسی بپردازیم که فکر می کنیم باید کاملاً به کمد لباس تابستانی خود اضافه کنید.

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

انتخاب کمد لباس کپسول تابستانی 

اصول اولیه خوب همیشه پایه و اساس یک کمد لباس تابستانی عالی خواهد بود و تاپ در استایل های کلاسیک بهترین مکان برای شروع است. ما 3 رنگ را انتخاب کرده ایم که در کمد لباس هر کسی خوب به نظر می رسد.

سفید مشکی (بسته به رنگ پوست شما) این رنگ ها با بسیاری از لباس ها کار می کنند و می توانند با هر تکه لباسی که در تصویر کپسول برجسته ما در بالا می بینید ست شوند.

با این حال زندگی بدون رنگ می تواند کمی خسته کننده باشد بنابراین اگر می خواهید می توانید 1-2 رنگ اضافی را در سایه های تابستانی مورد علاقه خود ست کنید.

همچنین ممکن است بخواهید یک تاپ خنثی را به ست کنید تاپ های کراپ وقتی با کت و شلوار گشاد پوشیده می شوند فوق العاده شیک به نظر می رسند.

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

پیراهن

یک پیراهن با کیفیت بالا یکی از لوازم اصلی در تمام طول سال است و وقتی تابستان فرا می رسد همه کاره تر می شود.

نه تنها می‌توانید پیراهن‌های آبی روشن و سفید خود را با هر کتانی از شلوارک گرفته تا شلوار جین ست کنید تا ظاهری کلاسیک داشته باشید بلکه می‌توانید آنها را به عنوان پوشش ساحلی نیز بپوشید.

15 ایده برای کمد لباس تابستانی شیک زنانه

شلوار گشاد 

شلوارهای گشاد  از جنس طبیعی به لباس تابستانی مورد علاقه ما شده اند (مخصوصاً این شلوارهای اگر قصد دارید آن ها را با تخت بپوشید فقط سایز معمولی خود را افزایش دهید، مدل ریزه اندام خوب عمل می کند. ) آنها به راحتی با سایر استایل کمد لباس اصلی ست می شوند اما به نوعی نتیجه همیشه مهم است.

آنها را با تاپ های مورد علاقه خود بپوشید و با کمربند طراح و عینک آفتابی مورد علاقه خود برای زیبایی بیشتر اکسسوری کنید.

شما همچنین می توانید این ظاهر را با یک کت بلند سایز بزرگ برای زیبایی بیشتر ست کنید. یکی دیگر از ظاهری که ما به آن علاقه خاصی داریم، ترکیب bralette + blazer با این شلوارهای گشاد است  خیلی شیک!

شلوار گشاد 

بلیزرهای خنثی

بلیزرها استایلی بدون فصل هستند که می‌توانند فوراً با یک لباس ست کنید مهم نیست که بقیه ظاهر شما چقدر غیر رسمی باشد. شما می توانید آنها را با هر چیزی از لباس های گلدار گرفته تا شلوارک های جین و لباس های کوکتل بپوشید و هرگز نامناسب به نظر نخواهند رسید.

در حالی که ما از رنگ‌های روشن‌تر برای فصل تابستان استفاده می‌کنیم اما اگر لباس‌های مشکی زیادی دارید می‌توانید یک کت مشکی شیک را نیز به لباس خود اضافه کنید. البته بهتر است در گرمای روز مشکی نپوشید.

اگر قصد دارید کت خود را در طول روز در گرمای تابستان بپوشید، بهتر است از الیاف طبیعی تنفس پذیر مانند کتان یا جنس نیمه تنفسی مانند ترکیبات ابریشم مصنوعی، پلی آمید و پلی استر استفاده کنید.

بلیزرهای خنثی

سارافون زنانه

همیشه ایده خوبی است که چند لباس تابستانی مختلف را در کمد لباس کپسولی خود داشته باشید زیرا آن‌ها برای استایل بی‌سر و صدا هستند. توصیه می کنیم یک سارافون سفید به کمد لباس خود ست کنید و یک سارافون زنانه به رنگی که دوست دارید بپوشید.

سارافون زنانه

لباس تابستانی سفید

همچنین ایده خوبی است که یک لباس میدی یا ماکسی بلند را به مجموعه خود ست کنید که بیشتر از لباس های دیگر شما خوش فرم باشد.

بسته به جایی که می‌روید می‌توانید سبک آن را بالا یا پایین کنید آن را با یک جفت صندل برای کارهای غیر رسمی بپوشید یا آن را با کفش های پاشنه دار برای مناسبت های جذاب تر بپوشید.

لباس تابستانی سفید

لباس تابستانی سفید

شلوار جین 

یک شلوار جین خوب بدون توجه به فصل هرگز نباید کمد لباس شما را ترک کند. برای تابستان ما شلوار جین روشن را با ساق صاف ترجیح می‌دهیم، اما می‌توانید یک جین سفید یا شلوار جین آبی مطمئن را با برش گشاد نیز انتخاب کنید البته اگر با استایل شخصی شما سازگاری بیشتری دارد.

شلوار جین 

کیف های روزمره رنگ خنثی

کیف های مزونی همان چیزی است که برای تبدیل لباس خود در یک لحظه به آن نیاز دارید توصیه می‌کنیم یک کیف مشکی و یک کیف داشته باشید تا با تمام لباس‌های مختلفی که با این راهنمای کمد لباس کپسولی ایجاد می‌کنید مطابقت داشته باشد شما به رنگ های بیشتر از این نیاز ندارید!

کیف های روزمره رنگ خنثی

کیف های روزمره رنگ خنثی

عینک آفتابی شیک

عینک آفتابی یک اکسسوری مهمی و  مطلق است نه تنها از چشم ها محافظت می کند بلکه به عنوان یک اکسسوری مد روز دو چندان می شود اما بسیاری از مارک‌های دیگر نیز طرح‌های جالبی را ارائه می‌کنند که متناسب با انواع صورت است تعدادی از موارد مورد علاقه ما در زیر آمده است.

عینک آفتابی شیک

کمربند 

مانند عینک آفتابی یک کمربند یک راه نسبتاً ارزان برای جلوه دادن کل ظاهر شماست.

کمربند 

صندل تخت

از صندل ساحلی گرفته تا صندل های پاسنه دار ، یک جفت صندل تخت شیک بهترین کفش تابستانی است که می توان آن را در هر جایی از سواحل شنی گرفته تا خیابان های شهر پوشید. روی یک جفت با کیفیت خوب با رنگ خنثی سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که آپارتمان شما جذابیت همیشگی را حفظ می کند.

صندل تخت

کفش پاشنه بلند

تابستان اوج رویدادها است از مهمانی های باغ گرفته تا باربیکیوهای ساحلی تا مهمانی های و موارد دیگر. ساده ترین راه برای تبدیل یک لباس غیر رسمی به لباسی شیک تر، تعویض کفش است به همین دلیل است که توصیه می کنیم حداقل یک جفت کفش شیک در کمد لباس خود داشته باشید چه یک جفت صندل بند دار یا بند اسپادری  یا هر دو!

کفش پاشنه بلند

کفش کتانی خنثی

کفش‌های کتانی خنثی و سفید یکی از لوازم اصلی کمد لباس در تمام طول سال هستند که همیشه در تابستان در کمد لباس استفاده بیشتری می‌کنند. آنها کفش مناسبی برای شما در تعطیلات هستند به خصوص اگر قرار است زیاد پیاده روی کنید و مناطق مختلف را کاوش کنید.

علیرغم اینکه کاملا معمولی هستند آنها با هر چیزی و همه چیز در کمد لباس کپسولی می‌آیند و برای کم‌رنگ کردن برخی از کمد لباس‌ها مانند بلیزر مناسب هستند تا ظاهری پوشیدنی‌تر و روزمره داشته باشند.

کفش کتانی خنثی

سخن پایانی:

امیدواریم از این مقاله در مورد ملزومات کمد لباس تابستانی لذت برده باشید و ایده‌های لباس زیادی را دریافت کرده باشید که تا زمانی که هوای گرم ادامه دارد امتحان کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم مطمئن شوید که این لیست را به سبک خود تغییر دهید و استایل کلاسیک را در رنگ هایی ست کنید که به خوبی با رنگ پوست و استایل شخصی شما مطابقت دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو