25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما


منبع: تیپ زا

2

1402/12/14

21:38


25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما 25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما: لباس‌های غیر رسمی تقریباً در تمام شهرهای جهان رایج‌ هستند. و تعجب آور نیست زیرا استایل خیابانی ترکیبی عالی از زیبایی است لباس های خود را متناسب با سبک زندگی پرمشغله خود داشته باشید و […]

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما: لباس‌های غیر رسمی تقریباً در تمام شهرهای جهان رایج‌ هستند. و تعجب آور نیست زیرا استایل خیابانی ترکیبی عالی از زیبایی است لباس های خود را متناسب با سبک زندگی پرمشغله خود داشته باشید و در عین حال فوق العاده زیبا به نظر برسید! بهترین ایده های لباس های غیررسمی را که تیم تیپزا برای شما آماده کرده است.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

شما چگونه غیررسمی لباس می پوشید؟

اگرچه برخی ممکن است فکر کنند که برای کنار هم گذاشتن لباس‌های غیررسمی کافی است هر چیزی را که از کمدتان بیرون می‌افتد پرتاب کنید اما همه چیز کمی پیچیده‌تر است. کژوال به معنای نامرتب یا معمولی نیست. این به معنای کاربردی و راحت است اما هنوز هم شیک است.

بنابراین برای استایل کژوال باید چندین قانون ساده را رعایت کنید اول اینکه لباس شما نباید خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.

چیزی گشاد را انتخاب کنید. همچنین شلوار جین را بهترین دوست خود کنید. آن‌ها پایه‌ اصلی برای اکثر لباس‌های غیررسمی و کژوال زنانه هستند.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

لباس راحتی برای خانم ها چیست؟

از آنجایی که خانم‌ها دیگر مجبور نیستند دامن‌های مدادی تنگ، پیراهن‌های دکمه‌دار و کفش‌های پاشنه بلند در دفتر کار را تحمل کنند، سبک کژوال معنای جدیدی پیدا کرده است.

در حال حاضر این به معنای لباس های آرام مانند یک تی گشاد و شلوار ورزشی گشاد نیست این بیشتر به این است که در لباس خود احساس راحتی کنید در حالی که هنوز زیبا به نظر می رسید.

بنابراین برای کنار هم قرار دادن لباس‌های غیررسمی زنانه می‌توانید از اقلام کمتر محافظه‌کارانه در ظاهر خود استفاده کنید.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

ایده لباس های کژوال

از آنجایی که هر شغلی نیاز به یک کت و شلوار سه تکه ندارد لباس های شیک زیادی برای کار برای کسانی که از کد لباس سخت پیروی نمی کنند وجود دارد.

لباس‌های غیررسمی برای مشاغل معمولی مناسب هستند. ما عاشق این یک پلیور گرم و راحت خاکستری هستیم که با شلوار جین آبی تنگ کاملاً تکمیل می شود.

کیف چرمی قهوه ای جادار با بوت های چرمی کم رنگ همرنگ کاملا هماهنگ است. اگر بعد از کار به شهر می روید این ظاهر عالی است زیرا می تواند به راحتی از محل کار به بازی دیگر بروید.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

شلوار سایز بزرگ با کمربند اسپرت و تی شرت لانگ

در حالی که سایه‌های زرد، به‌ویژه خردلی در طول بهار و تابستان بسیار محبوب می‌شوند بررسی گزارش‌های مد فعلی برای مد دوستانی که به آخرین ترند رنگ‌ها اهمیت زیادی می‌دهند توصیه می‌شود.

این لباس برای پیاده‌روی‌های گرم تابستانی ایده‌آل است این لباس ممکن است برای اکثر محیط‌های اداری بیش از حد معمولی باشد اما برای جشنواره‌های خارج از منزل یا تفرجگاه‌های آخر هفته ایده‌آل است.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

لباس های کژوال زیبا برای هر روز

اگر ظاهری زنانه‌تر را ترجیح می‌دهید یک دامن بلند صاف همیشه یک گزینه است. این دامن چین دار سفید بسیار زنانه و شیک است اما وقتی آن را با یک تاپ بژ ست می کنید حال و هوای شیک را اضافه می کنید که به سختی می توان آن را شکست داد.

و آن کفش‌های کتانی سفید ایده‌آل هستند زیرا هم راحتی و هم سبک را نشان می‌دهند از اینکه لباس‌های غیررسمی زیبای خود را با اکسسوری‌های مد روز مانند عینک آفتابی، یک دستبند النگو و یک گردن‌بند بلند بپوشانید، نترسید.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

لباس نیمه کژوال با تی شرت ساده

یکی دیگر از مواردی که در کمد لباس غیر رسمی شما مورد استفاده قرار می گیرد یک تی شرت ساده است. شما هرگز نمی توانید با آن اشتباه کنید فرقی نمی کند آن را با یک شلوار چین دار بپوشید.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

ایده جالب برای لباس های کار غیر رسمی

گزینه های بی شماری برای لباس های کار غیر رسمی وجود دارد بنابراین فکر نکنید که هیچ انتخابی ندارید این ظاهر که توسط Ruby Kwan وبلاگ نویس سبک برنده جایزه و تأثیرگذار سبک لوکس از هنگ کنگ ایجاد شده است، به طرز ماهرانه ای ظرافت را با مینیمالیسم غیررسمی ترکیب می کند.

بهترین راه برای به حداکثر رساندن کمد لباس کارتان این است که استایلی را بخرید که با هم ترکیب شوند. یک دامن سفید کوتاه و زیبا برای هر خانمی ضروری است. شما می توانید آن را با یک تاپ زیبا و چند جواهرات لباس  بپوشانید.

یا اگر می خواهید آن را به لباس کار خود اضافه کنید می توانید آن را با یک بلوز زیبا بپوشید کفش‌های پاشنه‌دار را فراموش نکنید زیرا نشان می‌دهند که شما هنوز استایل زنانه دارید.

لباس های کژوال با دامن جین

یکی دیگر از مواردی که در این فصل برای هر خانمی باید داشته باشد دامن جین است چه کسی می گوید که جین فقط باید برای شلوار جین و کاپری شود؟

جین بسیار شیک و فوق العاده همه کاره است می‌توانید زیر آن یک تی‌شرت بژ یا کرمی بپوشید و آن را با یک کت جین برای یک ظاهر آخر هفته بپوشید.

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

ایده لباس های غیررسمی تابستانی

به دنبال ایده‌های عالی برای لباس‌های غیررسمی تابستانی هستید ؟ این ظاهر برای روزهای گرم تابستان عالی است!

این ظاهر برای ناهار با دختران یا پیاده روی عصرانه در اطراف شهر عالی است. چند گوشواره آویزان و یک دستبند ست کنید، و برای یک روز سرگرم کننده تابستانی آماده هستید!

25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما

لباس های تک رنگ

این لباس تک رنگ یک انتخاب شیک برای موقعیت های مختلف است برای یک روز آرام، شاید برای قدم زدن در بازار یا لذت بردن از یک قرار مناسب است.

لباس های تک رنگ

لباس های غیر رسمی با شلوار و پیراهن 

با یک کیف تابستانی جمع و جور ست کنید و برای یک روز راحت آن را در صندل های راحت قرار دهید این مجموعه برای یک قدم زدن در کنار دریا، یک قرار در کنار اسکله، یا یک بعد از ظهر برای خرید مناسب است.

جذاب و در عین حال کاربردی آن برای ماجراجویی های روز آفتابی که راحتی با سبک بی دردسر روبرو می شود، مورد استفاده قرار می دهد.

لباس های غیر رسمی با شلوار و پیراهن 

ستی با شلوار جین و بلیزر

این ست از شلوار جین با کت بلیزر بژ حالتی آرام و در عین حال صیقلی را به ظاهر شما می بخشد که هم برای جمعه های غیررسمی در دفتر یا یک قرار آرام آخر هفته مناسب است.

برای حفظ سادگی ظریف لباس را با جواهراتی مانند گردنبند یا دستبند طلای ظریف ست کنید. این لباس به اندازه کافی همه کاره برای ملاقات های غیررسمی یا حتی یک قرار غیر رسمی است.

ستی با شلوار جین و بلیزر

لباس های کژوال شلوارک ساده

علاقه مندان به ظاهر شیک و در عین حال کژوال می توانند این شلوارک سفید را با یک ژاکت خاکستری روشن و یک تاپ ابریشمی قهوه ای ست کنند. این لباس را با یک روز  شیک تکمیل کنید.

ستی با شلوار جین و بلیزر

شلوار جین مشکی

برای داشتن حال و هوای جذاب نوجوانان، شلوار جین مشکی غیررسمی را با یک ژاکت جین آبی ست کنید. کفش‌های کتانی سیاه و سفید کلاسیک، به‌ویژه در استایل درشت یا با کمی پاشنه، مکمل این ظاهر خواهند بود.

این یک لباس عالی برای معاشرت با دوستان، شرکت در یک کنسرت یا فقط برای یک روز معمولی در مدرسه است. این مجموعه بسیار متنوع و متداول برای هر رویداد معمولی است.

شلوار جین مشکی

ایده لباس تابستانی سبز نعنایی

ست کردن یک بلوز سبز نعنایی با یک دامن تابستانی کوتاه سفید و ترد، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به ظاهر‌های غیررسمی تازه و مطبوع علاقه دارند.

صندل های تخت بند دار را با رنگ خنثی انتخاب کنید تا لباس خود را سبک و آماده تابستان نگه دارید. آن را با زنجیرهای ساده گردن و دستبندهای ظریف اضافه کنید تا ظرافت بیشتری به آن اضافه کنید.

در حالی که این لباس بیشتر به مهمانی های آخر هفته یا رویدادهای روز تمایل دارد می تواند برای محیط های کاری خلاقانه یا معمولی مناسب دفتر باشد. 

ایده لباس تابستانی سبز نعنایی

لباس های غیر رسمی در هوای سرد

یک لباس ورزشی نخی با کلاه خاکستری غیررسمی به همراه یک کلاه بافتنی و یک ژاکت کش باف پشمی ورزشی دنج بپوشید که برای ماه‌های سردتر مناسب است. برای راحتی آن را با یک کیف کراس بادی شیک یا یک کوله پشتی کاربردی تکمیل کنید.

کفش های کتانی یا بوت های را برای کفش انتخاب کنید. این لباس گرم و راحت برای روزهای سرد پاییزی-زمستانی مناسب است و برای گردش‌های غیررسمی، کارها یا یک پاتوق آرام آخر هفته مناسب است.

لباس های غیر رسمی در هوای سرد

ژاکت خز + ساق 

شلوارهای شلوار چسبان را بپوشید و آنها را با یک ژاکت خز ست کنید تا ظاهری شیک و در هوای سرد داشته باشید و برای حمل وسایل ضروری یک کوله پشتی یا کت و شلواری انتخاب کنید.

کفش‌های پاشنه بلند این لباس را برای یک مناسبت‌های شیک‌تر جلوه می‌دهند در حالی که کفش‌های کتانی آن را غیررسمی و راحت نگه می‌دارند.

نیازی به گفتن نیست که رنگ پاییزی کلاسیک است و در حالی که ترندها سالانه متفاوت است، این لباس برای سرمای پاییزی ایده آل است.

ژاکت خز + ساق 

کت جین  

خانم هایی که ظاهر مد روز و همه کاره را ترجیح می دهند می توانند این شلوار جین را با یک پیراهن کژوال به رنگ سبز ست کنند.

یک کیف کراس بادی مینیمال یا یک کیف شیک این مجموعه را به خوبی تکمیل می کند. رنگ تیره انتخابی عالی است زیرا مدت‌هاست که مد بوده است در حالی که کفش‌های کتانی سفید رنگی شاداب و جوان می‌بخشند که برای افزایش جذابیت این لباس نیمه‌فصل مناسب است و آن را برای پوشیدن در طول سال مناسب می‌کند.

کت جین  

شلوار جین و بلوز استایل کژوال

سلبریتی‌ها دوست دارند لباس‌های غیررسمی نیز بپوشند. این بار جسیکا آلبا ثابت می کند که ترکیب شلوار جین جذب معمولی و بلوز طرحدار در کنار هم عالی به نظر می رسند. او برای تکمیل ظاهر صندل های پاشنه دار را انتخاب کرد و این تصمیم عاقلانه ای است.

شلوار جین و بلوز استایل کژوال

ایده لباس کژوال تک رنگ

اغلب اوقات، ما فکر می کنیم که ظاهر غیر رسمی قرار است با سایه های متفاوت باشد. با این حال، کیارا فراگنی خلاف این را ثابت می کند. ما نمی توانیم قبول کنیم که این لباس تمام سفید عالی به نظر می رسد. این کت چرم سفید این لباس را فوق العاده شیک کرده است.

ایده لباس کژوال تک رنگ

لباس راحتی با شلوار جین و کت راحت

وقتی فکر می کنید هنگام خرید چه لباسی بپوشید، پیشنهاد می کنیم نگاه سلنا گومز را در نظر بگیرید. یک ژاکت راحت همراه با شلوار جین معمولی نه تنها عالی به نظر می رسد بلکه هنگام خرید بسیار راحت است.

لباس راحتی با شلوار جین و کت راحت

ایده لباس با کفش ورزشی

چه کسی گفته است که کژوال نمی تواند ظاهری زنانه داشته باشد؟ درست است – هیچ کس و ریتا اورا از این موضوع حمایت نمی کنند. لباس طرحدار او با یک جفت کفش کتانی می تواند در هر مکان یا موقعیتی مناسب باشد.

ایده لباس با کفش ورزشی

ایده لباس کت و شلوار مشکی با کفش ورزشی

اکثر خانم ها به این فکر عادت کرده اند که کت و شلوار را فقط با کفش پاشنه بلند می توان ست کرد. زمان شکستن قوانین فرا رسیده است و بلا حدید سرکش است. ترکیب کت و شلوار مشکی با یک جفت کفش ورزشی تصمیمی جسورانه اما مد روز است.

ایده لباس کت و شلوار مشکی با کفش ورزشی

کت جین با لباس ساق

جیجی حدید پشت خواهرش نمی ایستد و ایده های لباس غیر رسمی خودش را ابداع می کند به نظر می رسد کت جین و شلوار ساق از مختلف باشد. با این حال مدل موفق می شود آنها را کاملاً با هم ترکیب کند.

شلوار جین با لباس ژاکت کش باف پشمی 

جسیکا سیمپسون به ما نشان می دهد که کژوال به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اگر از طرفداران ژاکت های کش باف پشمی هستید مطمئناً این لباس را به لیست لباس های خود اضافه خواهید کرد.

شلوار جین با لباس ژاکت کش باف پشمی 

سویشرت صورتی با لباس شلوار جین

تیلور سوئیفت نه تنها نماد استایل بلکه نماد زنانگی است به همین دلیل است که تمام لباس های او مستحق توجه ویژه است. این بار یک سویشرت صورتی و یک شلوار جین به خوبی یکدیگر را ست کرد و در نهایت لباسی کژوال اما شیک به تن کردند.

سویشرت صورتی با لباس شلوار جین

ژاکت کش باف پشمی

لیلی کالینز مطمئناً می داند چگونه هم شیک و هم معمولی به نظر برسد. 

ایده لباس با دامن بلند

جنیفر لوپز بدون توجه به اینکه چه لباسی می پوشد زیبا به نظر می رسد. این بار دامن بلندی که با یک تاپ در پالت رنگی مشابه و پاشنه‌های متالیک ست شده بود ظاهر دیگری را برای تکرار به ارمغان آورد.

گوناگون لباس های غیر رسمی 25 مدل لباس های غیر رسمی برای بهبود استایل شما شما چگونه غیررسمی لباس می پوشید لباس راحتی برای خانم ها چیست ایده لباس های کژوال شلوار سایز بزرگ با کمربند اسپرت و تی شرت لانگ لباس های کژوال زیبا برای هر روز لباس نیمه کژوال با تی شرت ساده ایده جالب برای لباس های کار غیر رسمی لباس های کژوال با دامن جین ایده لباس های غیررسمی تابستانی لباس های تک رنگ لباس های غیر رسمی با شلوار و پیراهن  ستی با شلوار جین و بلیزر لباس های کژوال شلوارک ساده شلوار جین مشکی ایده لباس تابستانی سبز نعنایی لباس های غیر رسمی در هوای سرد ژاکت خز ساق  کت جین شلوار جین و بلوز استایل کژوال ایده لباس کژوال تک رنگ لباس راحتی با شلوار جین و کت راحت ایده لباس با کفش ورزشی ایده لباس کت و شلوار مشکی با کفش ورزشی کت جین با لباس ساق شلوار جین با لباس ژاکت کش باف پشمی  سویشرت صورتی با لباس شلوار جین ژاکت کش باف پشمی ایده لباس با دامن بلند استایل کژوال لباس غیر رسمی کت بلیزر استایل نیمه رسمی زنانه اصول شیک پوشی برای خانم ها دنیای مد لباس های کژوال

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو