8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!


منبع: تیپ زا

2

1402/11/16

13:17


8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود! 8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود! اگر به دنبال این هستید که لباس‌هایتان با ورود به سال 2024 احساس تازگی کنید می‌دانید که راه حل من چیست: کفش! البته برخی از کفش‌ها در حال حاضر مناسب فصل نیستند مگر […]

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود! اگر به دنبال این هستید که لباس‌هایتان با ورود به سال 2024 احساس تازگی کنید می‌دانید که راه حل من چیست: کفش! البته برخی از کفش‌ها در حال حاضر مناسب فصل نیستند مگر اینکه قصد سفر به آب‌وهوای گرم‌تر را داشته باشید احتمال اینکه نیاز شما به صندل وجود دارد به همین دلیل است که من توجه خود را به ترندهای رنگ کفش معطوف کرده ام که قرار است در سال 2024 بیشتر دیده شوند.

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

در شروع هر فصل من دوست دارم نگاهی به باند ترندها بیندازم تا ببینم کدام رنگ‌ها در دسته‌های مختلف از جمله لباس، کیف ترند هستند. رنگ اولین پیش‌بینی‌کننده ترندهای جدید و یکی از ساده‌ترین لباس های گفته‌شده برای استایل است و آن را راهی سریع برای سریع‌تر جلوه دادن لباس‌هایتان قبل از فصل جدید می‌کند.

پس از تجزیه و تحلیل هزاران عکس از نمایش‌های بهار/تابستان 2024 یک موضوع تکراری را شناسایی کردم در زیر هشت رنگ کفشی که من بارها و بارها می دیدم آورده شده است. بنابراین اگر می خواهید در سال 2024 به نظر برسید پیشنهاد می کنم نگاهی به کفش زیر بیندازید.

1. زرشکی

زرشکی در چند فصل گذشته یک ترند رنگ ثابت بوده است اما مد با تن آتشین آن تمام نشده است در حال حاضر این به نحوه پوشیدن آن می‌شود و محبوب‌ترین کفش‌ها با ترکیب لباس‌های متضاد، مانند لباس آبی بود.

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

2. قهوه ای

رنگ قهوه ای به اوج شیک بودن آن تبدیل شد زیرا زیبایی شناسی آرام در ماه های تابستان به اوج خود رسید به همین دلیل است که وقتی مجموعه های بهار/تابستان 2024 در سپتامبر به نمایش درآمدند احتمالاً این موضوع بسیار مهم بود. با تسلط بر کت‌ها، شلوارها، لباس‌ها و کیف‌ها جای تعجب نیست که کفش‌های قهوه‌ای قرار است میراث رنگ را در سال جدید حمل کنند.

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

3. نقره ای

نقره ای اخیراً در مرکز بسیاری از ترندها بوده است چه جواهرات و چه شلوار حالا شاهد عرضه کفش‌های نقره‌ای بیشتر و بیشتری در بازارهای خیابانی هستیم که روشی پوشیدنی برای مقابله با این ترند ارائه می‌کنند. پاشنه‌های گوچی با حاشیه‌های کریستالی کفش بهار/تابستان 2024 خواهد بود.

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

4. سفید

حالا با جزئیات جالبی مانند پنجه های مربعی متداول مانند کفش های تخت و ظاهری ظریف در سایه استفاده شده کفش های سفید به قبل برگشته اند و ظاهری ترند از همیشه دارند.

8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود!

5. سبز

شاید تعجب کنید اگر بدانید که به غیر از قرمز، سبز رنگ غالب کفش در این سالها بود. این رنگ که با همه چیز از کت‌های آبی تا گل‌های زرشکی ست میشود.

سبز

6. خاکستری

رنگ دیگری که در سال 2024 ترند هستند خاکستری است به خصوص سایه هایی با ته رنگ های گرم و مایل به قرمز. این دقیقاً همان چیزی است که ما در فرم کفش در امسال دیدیم.

خاکستری

7. طلایی

جایی که نقره وجود دارد، طلا هرگز نمی تواند خیلی عقب بماند. برای سال 2024 تمرکز بر رنگ‌های متالیک در طیف رنگی است، اما کلاسیک‌ها از رنگ‌های طلایی که پایه اصلی هستند قدردانی می‌کنند. هرچه سطح بازتاب بیشتری داشته باشد، بهتر است مانترای باند باشد.

طلایی

8. آبی تیره

ترندهای رنگی کفش 2024: یک مدل یک جفت کفش باله آبی یخی با یک خلخال زنجیر و یک کت با طرح پلنگی می پوشد.

آبی از آن دسته رنگ هایی است که بسته به تن و شدت آن می تواند بسیار متفاوت باشد. برای سال 2024، طراحان رویکرد ظریفی را با رنگ‌های آبی یخی در پیش گرفته‌اند که به طور یکسان روی لباس‌ها و اکسسوری‌ها نقاشی شده‌اند. اما چیزی به خصوص در مورد یک کفش آبی جذاب است، به خصوص اگر با طرح های تیره تر و رنگ هایی مانند این کت طرح پلنگی در Fendi ست شود. زیبا.

آبی تیره

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 4 نکته ای که هنگام خرید کفش باید به خاطر بسپارید! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو