آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟


منبع: تیپ زا

8

1401/12/15

03:19


آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟ آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟ کفش‌های کتانی سفید در سال‌های اخیر در میان مردان و زنانی که این کفش‌ها را با بیشتر لباس‌های مد روز خود می‌پوشند، بسیار محبوب شده‌اند. آنها همچنین  از کفش‌های راحت هستند که با طیف وسیعی […]

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟ کفش‌های کتانی سفید در سال‌های اخیر در میان مردان و زنانی که این کفش‌ها را با بیشتر لباس‌های مد روز خود می‌پوشند، بسیار محبوب شده‌اند. آنها همچنین  از کفش‌های راحت هستند که با طیف وسیعی از لباس‌ها ست می‌شوند. اما، انتخاب گسترده ای از مدل های طراحی و لباس های امسال، بسیاری از دختران را از خود می پرسند که چگونه می توانند کفش های کتانی سفید مورد علاقه خود را با همه چیز بپوشند.

این مقاله راهنمای مفیدی در مورد ست کفش‌های کتانی سفید با لباس‌های آماده از جمله شلوار جین گشاد، شلوار گشاد و جین ارائه می‌دهد. آیا می توانید کفش های خود را با شیک ترین دامن های فوتبال، پیراهن ها و کت های راه راه بپوشید؟

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

بیایید ببینیم چگونه می توانید کفش های کتانی را با لباس های مختلف ست کنید:

1. شلوار چرمی و کفش ورزشی سفید

امروزه اساساً نمی توان تفاوت بین شلوار و شلوار چرم و جعلی را تشخیص داد. و هر دو نوع شلوار ظریف جذابیت شما را بهبود می بخشد. در نتیجه، اگر می‌خواهید در یک مراسم غیررسمی کفش‌های کتانی بپوشید، از کفش‌های پاشنه بلند اجتناب کنید و در عوض کفش‌های کتانی سفید و راحت انتخاب کنید.

2. کفش کتانی جین سفید

شلوارهای گشاد یک ترند عالی  هستند، بنابراین باید یاد بگیرید که کدام کفش یا کفش ورزشی با آن‌ها می‌آیند. برای شروع، ترکیب پاشنه های پلت فرم یا سایر بوت های پاشنه دار با شلوار فلانل بلندتر می تواند جذاب باشد. اکنون یک جفت از کفش‌های کتانی سفید متعدد موجود ترکیبی عالی از مد و راحتی است. خانم های قد بلند باید کفش های کتانی تخت بپوشند.

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

3. کت های طرح دار خاکستری و کفش های کتانی سفید

کت های چهارخانه محور مد زنانه امسال هستند. و بلیزرهای چهارخانه سیاه و سفید با یک پیراهن سفید، یک دامن مدادی مشکی و یک جفت کفش سفید فوق العاده به نظر می رسند.

رنگ‌های اصلی شطرنجی شامل رنگ‌های عاجی، خاکستری و رنگ‌های کم‌رنگ ملایم هستند که جذابیت ظریف و ظریفی را ارائه می‌دهند که ممکن است با کفش‌های مشکی پوشیده شود یا با کفش‌های کتانی چرمی سفید معمولی اما باکلاس باشد.

آیا کفش های کتانی سفید با همه چیز ست میشوند؟

4. ژاکت کش باف پشمی بلندتر و کفش ورزشی سفید

هنوز راه درازی در پیش داریم تا بتوانیم از هوای آفتابی لذت ببریم، بنابراین به دنبال ژاکت های قهوه ای روشن، شتری، برنزه و خاکی باشید که به اندازه کافی ضخامت داشته باشند تا مانند ژاکت ها دو برابر شوند.

 اگر یکی را با رنگ روشن خریداری کنید می توانید آن را در تمام فصل با یک جفت کفش سفید بپوشید تا با هر شلوار جین یا شلوار جین تیره هماهنگ شود.

ژاکت کش باف پشمی

5. تاپ و کفش کتانی آستین پف دار

حالا که هوا به اندازه کافی گرم شده است که از ژاکت کش باف پشمی بگذرید، برای تمجید از شلوار جین با بوت برش و سبک شستن، از تاپ های آستین پفی با رنگ پاستلی زیبا استفاده کنید. هیچ کفش یا کفشی بهتر از کفش های کتانی سفید برای داشتن حالتی آرام در تابستان به نظر نمی رسد.

تاپ و کفش کتانی آستین پف دار

چگونه کفش های کتانی سفید را تمیز کنیم؟

سطح کفش ورزشی خود را با دقت بشویید تا لکه های قابل توجه پاک شود. بعد از آن حدود 10 دقیقه اجازه دهید تا ته نشین شوند.
برای شستن پایه از دستمال مرطوب استفاده کنید.

به طور موثر پاک کننده را با یک حوله تمیز بردارید و اجازه دهید کفش ورزشی به مدت 10 دقیقه کاملا خشک شود.

چگونه کفش های کتانی سفید را تمیز کنیم؟

سخن پایانی»

کفش سفید ممکن است نماد چیزهای مختلفی باشد کفش های رکابی سفید، بوت های سفید، کتانی سفید و کفش های کتانی سفید وجود دارد. هر نوع کفش ظاهری متفاوت به کل لباس شما می دهد. هنگام در نظر گرفتن کفش های سفید این را در نظر داشته باشید.

کفش های سفید بدون شک غیر رسمی ترین گزینه هستند آنها هم در شلوار جین و هم در دامن فوق العاده به نظر می رسند. کفش‌های پاشنه سفید را می‌توان با هر رنگی پوشید، اگرچه با لباس رسمی زیبا به نظر می‌رسد بوت های سفید برای مجموعه های زمستانی یا کلاسیک ایده آل هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو