مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024


منبع: تیپ زا

6

1402/6/12

07:08


مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024 مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024 : ایده های لباس بلیزر مشکی. کت بلیزر مشکی یکی از ملزومات اصلی است و باید برای کمد لباس شما از آن استفاده کنید آنها با هر لباسی مطابقت دارند و یک کت مشکی، از […]

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024 : ایده های لباس بلیزر مشکی. کت بلیزر مشکی یکی از ملزومات اصلی است و باید برای کمد لباس شما از آن استفاده کنید آنها با هر لباسی مطابقت دارند و یک کت مشکی، از هر نوعی، هرگز شما را ناامید نمی کند آن را با یک لباس، شلوار جین، شورت، دامن، شلوار بپوشید یا چیزی زیر آنها نپوشید و همچنان جذاب به نظر می رسید و لباس را تکان می دهید.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

با بلیزر مشکی چه بپوشیم؟

مشکی یکی از معدود رنگ هایی است که می توانید با هر رنگی ست کنید استایل کردن کت مشکی بسیار آسان است، شما می توانید به معنای واقعی کلمه آن را روی هر لباسی بپوشید و جذاب به نظر می رسد.

با بلیزر مشکی نمی توانید اشتباه کنید! بسیاری از مردم کت مشکی را با لباس اداری مرتبط می دانند و فکر می کنند که می توان آن را فقط در محل کار پوشید یا فکر می کنند که فقط می توان آن را به صورت حرفه ای پوشید، اما این درست نیست.

بیشتر بخوانید: با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

نکات استایل

یک کت مشکی با رنگ‌ها و طرح‌های روشن بپوشید یا با سایه‌های نئون آزمایش کنید تا لباستان را بالا ببرد.
اگر نمی دانید با یک کت شلوار چه چیزی بپوشید، همیشه می توانید آن را به یک لباس تبدیل کنید!

فقط یک بلیزر بزرگ بردارید و آن را با یک کمربند بپیچید. به نظر عالی می رسد و می تواند یک لباس تاریخ مناسب باشد.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

بلیزرهای سایز بزرگ در واقع بسیار زیبا هستند اما یکی را ندارید؟ جای نگرانی نیست یکی را از پدر یا برادرتان قرض بگیرید. هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد و آنها صادقانه با لباس های کوچک یا دامن فوق العاده زیبا به نظر می رسند. اگر در مورد امتحان یک کت شلوار بزرگ گیج شده اید، این نکات در مورد نحوه پوشیدن لباس های بزرگ را بررسی کنید.

کفش! اگر کت کتانی می پوشید، بوت یا کفش ورزشی بهتر به نظر می رسد. به جای پوشیدن کفش های تخت، اگر به جایی شیک می روید، بوت های بلند یا حتی پاشنه بلند بپوشید.

بیشتر بخوانید: 30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

خلاق باشید و یک بلیزر را با لباس های مختلف ست کنید به من اعتماد کنید چیزی نیست که نتوانید با کت بلیزر بپوشید و ظاهر خوبی نداشته باشید!

اگر موهایتان را به صورت کش یا دم اسبی بلند ببندید، یک بلیزر مشکی زیباتر به نظر می رسد. ظاهری باکلاس تر به آن می بخشد

1– بلیزر مشکی با شلوارک جین

اگر به دنبال ظاهر ساده و غیررسمی هستید کت مشکی خود را با یک تاپ ساده و شلوارک جین ست کنید. این می تواند یک ظاهر عالی برای تابستان ها باشد و فوق العاده مد روز است! اگر به دنبال چیزی رسمی تر هستید، در اینجا چند لباس زیبا برای پوشیدن با شلوارک میخ جین آورده شده است.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

بیشتر بخوانید: 10 ایده استایل بهاره با بلیزر مشکی و دامن

2– با شلوار جین مام استایل

روش دیگر برای استایل کردن کت مشکی این است که آن را روی یک شلوار جین و یک تی شرت ساده بپوشید که ظاهر معمولی و ساده را حفظ می کند. می تواند یک لباس برای کالج باشد یا اگر فقط برای خرید مواد غذایی بیرون می روید.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

3-  چرم!

یک کت مشکی با شلوار چرمی ترکیبی عالی است. وقتی آن را با چند بوت چرمی سفید بپوشید حتی بهتر است. ظاهری عالی برای یک روز سرد! این یک ظاهر بسیار باکلاس است و شما را شبیه یک مد لباس می کند این لباس را با چند حلقه و کیف مورد علاقه خود ست کنید!

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

4- بیش از یک لباس کوتاه

آن را روی یک لباس کوچک بپوشید تا کل ظاهر را کامل کنید، نکته مثبت این است که اگر کمی احساس سرما می کنید به شما کمک می کند و مانند یک دیوا که آن را می پوشد به نظر می رسید! ظاهر را با یک عینک آفتابی تثبیت می کند.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

5– با شلوارک 

با این قیافه شبیه یک خانم رئیس باشید شلوارک کت و شلوار فوق العاده شیک هستند و بسیار جذاب به نظر می رسند، آنها را با یک تاپ سفید و بوت های چرمی بلند ست کنید.

با شلوارک 

6- استایل کژوال

یک تی شرت گرافیکی با کت بلیزر بپوشید و آماده بیرون رفتن هستید احتمالاً تعداد زیادی تی شرت در خانه دارید، وقت آن است که از همه آنها استفاده کنید! این لباس را با چند چکمه و یک شلوار جین ست کنید.

استایل کژوال

7– با دامن های چین دار

دامن بلند! بلیزر با دامن بلند ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما به من اعتماد کنید بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد.

کت مشکی خود را با هر دامنی که دارید مدل دهید و نگاهی به آن بیندازید! دامن های پلیسه دار مناسب هستند و هر دامن رنگی با کت بلیزر می آید.

با دامن های چین دار

8- آن را یک لباس شیک کنید!

آیا می خواهید کت مشکی مورد علاقه خود را بپوشید اما در مورد اینکه آن را با چه چیزی بپوشید سردرگم هستید؟ ساده! کت بزرگ خود را بیرون بیاورید و آن را به یک لباس کوچک تبدیل کنید! یک راه حل ساده، فقط دور یک کمربند درشت بپیچید و لباس کامل است.

آن را یک لباس بسازید!

9– با دامن سفید

این ظاهر برای شب ملاقات عالی خواهد بود! یک دامن سفید ناز فوق العاده دخترانه و جذاب به نظر می رسد.

دامن سفید کت مشکی را تحسین می کند و این لباس را کامل می کند. آنها را با یک جفت کفش پاشنه دار مشکی و یک رنگ لب روشن طراحی کنید تا کمی رنگ به ظاهر ببخشید.

با دامن سفید

10- نئون !

همیشه به یاد داشته باشید که رنگ‌ها و پارچه‌های مختلف را با کت بلیزر ترکیب و ست کنید کت مشکی خود را با یک تاپ نئون مدل دهید و ببینید که چقدر شیک و جذاب به نظر می‌رسد!

نئون

11- شلوار جین

راه دیگر برای استایل کردن کت مشکی این است که آن را با شلوار جین بپوشید شلوار جین در حال حاضر بسیار مد شده است و برای هر کسی جذاب به نظر می‌رسد، بنابراین دفعه بعد، به یاد داشته باشید که به آن‌ها یک کت مشکی مدل دهید!

12– بلیزر چرمی مشکی

یک بلیزر مشکی زیباتر به نظر می رسد اما کت های چرمی مشکی حتی اگر روش های درستی برای استایل آن ها را بدانید بهتر به نظر می رسند. یک کت چرمی مشکی را با لباسی شبیه به این یا با هر لباس دیگری که می خواهید بسازید. اگر کت بلیزر را دوست دارید، حتما یک چرم مشکی نیز تهیه کنید!

بلیزر چرمی مشکی

13- با لباس های بلند

کت مشکی می تواند اکسسوری کاملی باشد، با پوشیدن لباس بدون بند و احساس راحتی نمی کنید؟ روی آن کت مشکی بپوشید یا اگر پوشیدن ژاکت‌های پشمی و کت را تمام کرده‌اید به کت‌های بلیزر روی بیاورید و شگفت‌زده خواهید شد که چقدر با هر لباسی هماهنگ می‌شوند.

14- بالای یک لباس مجلسی

می‌توانید زیر یک کت مشکی چند جلیقه توری جذاب بپوشید آنها فوق العاده گرم به نظر می رسند و می توانند برای یک شب بیرون از خانه عالی باشند! شما می توانید با مخزن های مختلف نیز آزمایش کنید.

15- رفتن به کنسرت با کت بلیزر

این یک لباس عالی برای یک مهمانی است یا اگر به یک کنسرت می روید، بسیار داغ به نظر می رسد و روشی متفاوت برای استایل کردن یک کت مشکی است، پس حتما این ظاهر را امتحان کنید! کفش های پاشنه بلند خود را فراموش نکنید.

بالای یک لباس مجلسی

16- لباس رسمی

ظاهر رسمی درجه یک مانند کامل به نظر برسید. بلیزرها یک لباس روزمره برای دفتر هستند و شما می توانید آنها را روی هر چیزی بپوشید بنابراین آنها را به ویژه برای آن جلسات و سخنرانی های مهم ضروری هستند!

لباس رسمی

17- با پیراهن یقه ای

می‌توانید یک کت مشکی را با پیراهن‌های یقه‌دار نیز برای یک ظاهر رسمی حرفه‌ای و غیررسمی مدل دهید. لباس مناسب برای آن جلسه مهم یا ارائه در محل کار. همه احتمالاً تعداد زیادی پیراهن یقه در خانه دارند، بنابراین وقت آن رسیده است که از آنها استفاده کنید.

با پیراهن یقه ای

 18- با رنگ یاسی

یاسی بسیار پر جنب و جوش و رنگ روشن است و فوق العاده زیبا به نظر می رسد این باید رنگی باشد که باید با کت مشکی بپوشید و این شلوارهای خال خالی!! فوق العاده جذاب  هستند و به خوبی با بلیزر ست می شوند.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

19- تمام سفید شدن

ترکیب رنگ های سیاه و سفید ظریف ترین هستند و همیشه در ترند هستند تمام سفید را با کت بلیزر مشکی بپوشید تا ظاهری ماندگار داشته باشید! این یک نگاه کلاسیک است.

مدل های جدید از بلیزر مشکی برای خانم ها 2024

سوالات متداول

س. آیا می توان کت بلک را پوشید؟ تابستان ها؟

الف. برخی از بلیزرها می توانند بسیار نازک باشند و اصلاً گرم نباشند بنابراین می توان آنها را به راحتی در تابستان نیز پوشید.

اگر عاشق پوشیدن کتانی در تابستان نیز هستید، آنهایی را انتخاب کنید که از پنبه یا کتان ساخته شده اند. آنها سبک و قابل تنفس خواهند بود بنابراین پوشیدن آنها آسان خواهد بود. بلیزر را می توان در طول سال پوشید.

س. آیا می توان کت بلک را خارج از محل کار پوشید؟

A. بله! بنابراین بسیاری از مردم فکر می کنند که بلک بلیزر را می توان فقط در محل کار یا فقط در موقعیت های خاص پوشید. این اصلا درست نیست.

می توان آن را در هر جایی که بخواهید پوشید! در یک مهمانی یا حتی در یک قرار ناهار کت بلیزر بپوشید. هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد، بنابراین خودتان را محدود نکنید و هر جا و هر زمان که می خواهید یک کت بلیزر بپوشید و شگفت انگیز به نظر برسید.

س. چه شلوار جین/شلوار با بلیزر مشکی خوب به نظر می رسد؟

الف- رایج ترین لباسی که افراد با کت مشکی می پوشند، شلوارهای راسته است آنها رسمی ترین و ظریف ترین به نظر می رسند.

اما بلیزرهای مشکی را می‌توان با جین‌های مام،  دامن و شلوارک و بسیاری موارد دیگر نیز ست کرد هر چیزی اگر به درستی استایل شود و با اعتماد به نفس پوشیده شود خوب به نظر می رسد.

س. چه کفشی را با بلیزر بلک بپوشیم؟

الف. بهترین کفش برای پوشیدن با کت مشکی یک جفت بوت است. ظاهر بوت های نظامی و بلند با بلیزر و همچنین یک جفت کفش کتانی واقعا زیباست.

از پوشیدن کفش‌های باز مانند صندل خودداری کنید و از کفش‌های دمپایی یا کفش‌های بلند استفاده کنید زیرا با بلیزر ست می‌شوند. یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا نیز گزینه خوبی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو