با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان


منبع: تیپ زا

4

1402/3/12

15:37


با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان : کت بلیزر یک قطعه عالی برای داشتن در کمد لباس شماست، و در اینجا هزاران روش مختلف برای استایل کردن به کمد شما آورده شده است. این پست بیش از 10 ایده برای لباس […]

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان : کت بلیزر یک قطعه عالی برای داشتن در کمد لباس شماست، و در اینجا هزاران روش مختلف برای استایل کردن به کمد شما آورده شده است.

این پست بیش از 10 ایده برای لباس پوشیدن با انواع بلیزرها به شما نشان می دهد.

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

روزهایی که بلیزرها به دیوارهای دفتر محصور می شدند، گذشته است. این روزها کت بلیزر بدون توجه به سبک و سن شما به یکی از مهم ترین وسایلی تبدیل شده است که باید در کمد خود داشته باشید.

این روزها بلیزرها برای همه مناسبت ها پوشیده می شوند و می توانید در هر فروشگاهی، در تمام طول سال، کت بلیزر را برای پوشیدن پیدا کنید. در هر رنگ، پارچه، طرح، تناسب و شکل.

با این حال، پیدا کردن راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای استایل کردن کت‌های بلیزر دشوار است. اینجاست که وارد می‌شویم. در اینجا، 10 ایده برای پوشیدن کت زنانه را با هم به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: 30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

اما بلیزر دقیقا چیست ؟

در واقع، بلیزرها شبیه کت های کت و شلوار هستند آنها یکسان نیستند تفاوت اصلی در نحوه برش آنها است: بلیزرها تناسب بیشتری دارند و بنابراین کمتر رسمی در نظر گرفته می شوند.

کت و شلوار در اصل برای مراسم رسمی کراوات مشکی مانند جشن ها، عروسی ها و مراسم ها پوشیده می شدند. برای رویدادهای کراوات سفید، این کت و شلوار با تاکسدوس جایگزین شد. از سوی دیگر، بلیزرها در اصل برای رویدادهای ورزشی، یونیفورم مدرسه و گروه‌های غیررسمی تجاری ساخته می‌شدند.

تفاوت دوم این است که کت و شلوار بخشی از یک کت و شلوار است. با این حال، بلیزرها لزوماً شلوارهای هماهنگ ندارند و ممکن است بخشی از یک ست نباشند.

امروزه برای اکثر ما  کت و شلوار تقریباً قابل تعویض هستند برای ما، آنها ژاکت های رسمی هستند که می توانیم هر لباسی را به سطح بالاتری ببریم. آنها یک لایه سبک ایجاد می کنند و شما می توانید آنها را برای هر فصل یا رویدادی بپوشید.

چه زمانی کت بلیزر بپوشیم

یک کت بلیزر می تواند یک ست عالی برای کمد لباس شما برای موارد مختلف باشد. در اینجا چند دستورالعمل برای زمان پوشیدن کت بلیزر آورده شده است:

برای ظاهری حرفه ای یا رسمی، کت بلیزر را با پیراهن و کراوات بپوشید.
برای داشتن ظاهری غیررسمی تر، کت بلیزر را با تی شرت یا ژاکت بپوشید.
بلیزر را می توان به عنوان بخشی از کت و شلوار نیز پوشید.

بنابراین چه برای محل کار لباس بپوشید و چه بخواهید سبکی به ظاهر روزمره خود بیافزایید کت بلیزر بهترین راه برای انجام آن است.

5 نوع از انواع بلیزر

1. تک رنگ و تک دکمه

بلیزرهای تک رنگ  محبوب ترین استایل موجود در بازار هستند. بلیزر (یا ژاکت) تک رنگ می‌نامند زیرا دارای یک ستون دکمه‌ها و روی هم پوشانی باریکی از پارچه است.

معمولاً دو یا سه دکمه دارند. ژاکت های یک یا چهار دکمه نادر است. یقه ها یکی از قابل تغییر ترین جزئیات کت هستند، بنابراین فقط یک نوع یقه برای این نوع کت وجود ندارد.

کت و شلوار بلیزر زنانه با کتانی سبز تک سینه، شلوار جین گشاد روشن، تی شرت گرافیکی، کفش های کتانی پلت فرم درشت
بلیزر
شلوار جین
پیراهن
کفش

یک بلیزر تک رنگ شریک عالی برای یکی دیگر از لوازم اصلی کمد است: یک جفت شلوار جین مناسب . کت خود را روی یک تی شرت گرافیکی بپوشانید. بلیزرهای تک رنگ برای ست کردن با تاپ های گرافیکی عالی هستند زیرا یقه ها چاپ را نمی پوشانند. در نهایت، کفش های کتانی برای تکمیل این ظاهر عالی هستند.

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

2. بلیز دو طرف دکمه

بلیزرهای دو طرفه خواهر کوچکتر از بلیزرهای یک طرفه هستند. این بلیزرها دارای دو ردیف دکمه موازی قابل مشاهده و روی هم پوشانی وسیع تری از پارچه هستند . به طور معمول، این بلیزرها دارای یک تا چهار ردیف دو دکمه هستند.

در اکثر بلیزرهای دوتایی مدرن، یک ستون از دکمه ها تزئینی است در حالی که دیگری کاربردی است.

کت بلیزر دو سینه با بلیزر تویید صورتی، دامن جین چین دار، کت و شلوار قرمز، پاشنه قرمز
بلیزر
دامن
لباس سرهمی
کفش

یک بلیزر دو دکمه یک لباس عالی برای هر لباسی است. یکی را با پایه ساده مانند دامن جین مینی و کت و شلوار بپوشید.

تضاد رنگ‌ها و سبک‌ها باعث می‌شود که کت بلیزر پاپ شود. با کفش‌های پاشنه بلند تابستانی به پایان برسانید و آماده حرکت هستید.

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

3. مدل پپلوم

بلیزر پپلوم است؛ اساساً یک کت کتانی با نوار پارچه‌ای کوتاه گشاد، جمع‌شده یا چین‌دار که در کمر وصل شده است . ظاهر جدید دیور در سال 1947 را با یک کت شلوار سفید، مشکی و دامن مدادی در نظر بگیرید.

بلیزرهای پپلوم می توانند تک یا دوتایی باشند. این بلیزرها معمولاً به صورت دکمه دار پوشیده می شوند تا شکل خود را حفظ کنند. این همچنین فضای بیشتری را برای پوشیدن بلیزرهای پپلوم بدون پیراهن یا بلوز در زیر فراهم می کند.

بلیزر
شلوار
کفش
عینک آفتابی
گوشواره

سعی کنید یک بلیزر سفید مایل به سفید با یک جفت شلوار کوتاه با رنگ مشابه بپوشید . سادگی شلوار به اتاق بلیزر می درخشد. سپس یک جفت پاشنه نوک تیز ست کنید.

بقیه ظاهر را با اکسسوری  مانند عینک آفتابی و گوشواره تکمیل کنید. طرح حیوانی  به لباس عمق و بافت بیشتری می بخشد.

با بلیزر چه بپوشیم | 10 ایده لباس برای زنان

4. بلیزرهای پوشیده

بلیزرهای پوشیده که به آن بلیزرهای آبشاری نیز می گویند ، معمولی ترین نوع بلیزر در این لیست هستند. آنها به دلیل آویزان شدن پارچه از شانه ها و روی کمر نامگذاری شده اند.

به طور کلی، بلیزرهای آبشاری همیشه باز هستند و هیچ دکمه ای ندارند. حداکثر می توانند کراوات داشته باشند تا در صورت لزوم کت بلیزر را ببندند.

کت و شلوار بلیزر با کت مشکی، لباس قهوه ای، کیف دستی قهوه ای با زنجیر طلایی، پاشنه بافته شده قهوه ای
موارد :
بلیزر
لباس پوشیدن
کفش
کیف

یک کت آبی سرمه ای را روی یک لباس ساده و قهوه ای رنگی بیندازید . کت بلیزر حرکت را به ظاهر می افزاید و لایه سبک مناسبی برای تابستان است. لباس را با یک جفت پاشنه صندل قهوه ای و یک کیف قهوه ای هماهنگ بپوشانید.

بلیزرهای پوشیده

5. بلیزر پشمی

یک بلیزر پشمی به دلیل مواد طبیعی می تواند زیباتر به نظر برسد. به علاوه، آنها برای هوای سردتر عالی هستند. در طول زمستان یا پاییز، این شلوارها با شلوار جین تیره، یا حتی اگر ظاهر رسمی‌تری را ترجیح می‌دهید، بهتر به نظر می‌رسند.

بلیزر پشمی

با بلیزر چه بپوشیم؟

لباس کت و شلوار برش با کت کوتاه، شلوار جین کمر بلند، یقه مربع مشکی، گوشواره شیشه ای سبز، عینک آفتابی سبز، کفش ورزشی سفید با لهجه سبز
لوازم :
بلیزر
بالا
شلوار جین
کفش ورزشی
عینک آفتابی
کیف
گوشواره

بلیزرها در حال حاضر در اشکال و اندازه های مختلف عرضه می شوند. بنابراین، بیایید با یک تناسب جالب و جدید شروع کنیم.

با یک پایه ساده شروع کنید: یک تاپ کراپ مشکی و شلوار جین مامان سبز نعنایی . بلیزر توید سبز برش خورده یک لباس عالی است که این لباس را به سطح بعدی می برد. آن را با یک جفت کفش ورزشی سفید معمولی نگه دارید.

برای این لباس، من از زیبایی‌شناسی دخترانه فرانسوی  و بی‌نهایت شیک الهام گرفتم به اصول اولیه برگردید و یک تاپ سفید با یک جین شلوار جین راحت بپوشید . سپس یک کت مشکی تک سینه بریزید.

برای کفش، کت مشکی با جزئیات طلایی، جفت کلاسیک عالی برای این ظاهر است. با یک اکسسوری خنثی، مانند یک کیف پول ساختاری در کرم ، کار را تمام کنید.

با بلیزر چه بپوشیم؟

آن را با تی شرت بپوشید

نحوه پوشیدن بلیزر چرمی با سه راهی گرافیکی، دامن کوتاه، بوت های رزمی درشت، عینک آفتابی زرد، کیف پول مشکی

گاهی اوقات، تنها چیزی که می خواهید بپوشید یک تی شرت است. با در نظر گرفتن این موضوع، من لباسی برای دختران تندخو ایجاد کرده‌ام که می‌خواهند کت بلیزر بپوشند، بدون اینکه حالتی آماده یا خفگی داشته باشند.

یک تی شرت یاسی یا تی شرتی که دوست دارید به رنگ مورد علاقه خود بردارید و آن را با یک اسکلت مشکی ساده ست کنید . همانطور که قبلا ذکر شد، بلیزرها اکنون در هر تناسب، اندازه، رنگ و پارچه ای که قابل تصور است وجود دارند.

آن را با تی شرت بپوشید

از این فرصت استفاده کنید و به سراغ یک کت مشکی چرم مصنوعی با لباسی آرام بروید. این تیشرت اندکی بر ظاهر آن ست و راحتی تی شرت را از بین نخواهد برد. یک جفت بوت رزمی مشکی کفش مناسبی برای این لباس است.

با یک جفت گوشواره ، مانند این گوشواره‌های گل‌دار در رنگ‌های زرد و یاسی ، اکسسوری خود را ست کنید و عینک آفتابی متناسب را اضافه کنید. در اینجا، من آن را با عینک آفتابی زرد مثال زدم.

بیشتر بخوانید: ایده استایل بلیزر با کمربند

آن را با یک تی شرت سفید بپوشید

لباس بلیزر آبی سایز بزرگ با شلوار جین سفید، پاشنه بند آبی، پیراهن یقه‌دار سفید، کیف کرم، جواهرات طلا
موارد :
تی شرت
بلیزر
شلوار جین
کفش
گردنبند

تیشرت های سفید کلاسیک هستند. آنها با هر ظاهری همراه هستند، و در صورت شک، می توانند هر لباسی را از شک نجات دهند. و آنها طبیعتا بهترین دوست یک بلیزر هستند.

برای این ظاهر رنگارنگ، با یک پایه ساده شروع کنید: از یک تی شرت سفید با یک شلوار جین کمر بلند سفید مایل به زرد استفاده کنید . یک کت آبی سلطنتی را بپوشید تا ظاهری که به آن نیاز دارد ببخشید برای کفش، رنگ آبی را با پاشنه آبی بند دار ادامه دهید .

با زیورآلات طلا، مانند انگشتر پیچیده ، انگشتر مهر با سنگ آبی ، و گردنبند ساده زنجیر طلا، اکسسوری خود را بسازید . آن را با یک کیف کرم ساختار یافته تمام کنید تا همه چیز را به هم گره بزنید.

آن را با یک تی شرت سفید بپوشید

آن را با یقه اسکی بپوشید

کت و شلوار کت و شلوار یقه اسکی با کت شلوار شتری درشت، شلوار جین، یقه یقه اسکی نارنجی، کیف بند زنجیری

خوب، من با این یکی به پاییز تمایل دارم، اما می خواهم برای هر موقعیتی آماده باشید. یقه اسکی و بلیزر از ابتدا با هم کار می کردند.

یک پیراهن یقه اسکی نارنجی و یک بلیزر دو کتانی شتری کاملاً با هم ست می شوند. برای شلوار، شلوار جین دم زنگ پاهای شما را دراز می کند و حالت دهه 70 به ظاهر می بخشد. با چکمه های طرح حیوانی به لباس بافت اضافه کنید . یک پارچه خراشیده قهوه ای با یک زنجیر طلایی ظاهر را به خوبی تکمیل می کند.

آن را با یقه اسکی بپوشید

آن را با شلوارک بپوشید

شلوارک جین، کتانی مشکی، بلیزر چهارخانه، زیورآلات طلا، کفش کتانی کانورس تاپ بالا

یک بلیزر سایز بزرگ به رنگ زرد پاستلی یکی از لوازم اصلی بهار و تابستان است. برای پایه ظاهر، یک تاپ یک شانه نارنجی با یک دامن کوتاه گلدار بپوشید . طرح گل به رنگ زرد و نارنجی است، بنابراین همه چیز را به خوبی به هم گره می زند.

کفش‌های پاشنه‌دار در حال حاضر بسیار شیک هستند. سعی کنید کفش نارنجی بپوشید تا با بقیه ظاهر هماهنگ شوید. یک جفت گوشواره نارنجی گلدار و یک کیف سرشانه نارنجی رنگ‌بندی عالی هستند.

آن را با شلوارک بپوشید

آن را با دامن میدی بپوشید

لباس کت و شلوار دامن میدی: کت بلند صورتی، دامن میدی ساتن صورتی، کت و شلوار بند دار صورتی، قرمز و صورتی، اکسسوری های صورتی روشن

دامن های میدی یکی از استایل مورد علاقه من برای پوشیدن در تمام طول سال است. آنها زیبا، راحت، و دیوانه کننده همه کاره هستند. و صورتی یک رنگ شگفت انگیز برای هر فصل است. برای این لباس، من به طور خاص از ظاهر جدید دیور الهام گرفتم.

یک کت و شلوار صورتی روشن با یقه قلبی ملایم بگیرید و آن را با دامن میدی ساتن بپوشید . سپس، از یک بلیزر صورتی روشن استفاده کنید و آن را ببندید.

آن را با دامن میدی بپوشید

آن را با شلوار گشاد بپوشید

لباس کتانی و شلوار گشاد: کتانی قرمز، شلوار سفید، کفش‌های کتانی درشت، جواهرات طلایی، برلت قرمز، کیف سفید

اگر می‌خواهید شیک و راحت باشید، شلوارهای گشاد و بلیزر ترکیب‌های مناسبی هستند.

آن را با شلوار گشاد بپوشید

آن را با شلوار جین فاق بلند بپوشید

کت شلوار جین کت بلند و کت بلند با کت آستین کوتاه سبز، کتانی سفید، شلوار جین کمر بلند، کیف بند زنجیری مشکی

کژوال اما در کنار هم نوع مورد علاقه من است. این لباس فقط همینه و حتی نیازی به پیراهن یا بلوز نخواهید داشت.

بلیزرها کاملاً می توانند به عنوان تاپ عمل کنند، به خصوص اکنون که برش ها و جاهای زیادی دارند. یک کت آستین کوتاه و سبز نئون برای پوشیدن به عنوان تاپ عالی است. آن را با چند شلوار جین با قد بلند ست کنید.

از آنجایی که راحتی امری کلیدی است یک جفت کفش کتانی سفید و شفاف هم راحتی و هم ظاهر صیقلی را برای شما به ارمغان می آورد. آن را با یک کیف شانه مشکی ست کنید.

آن را با شلوار جین فاق بلند بپوشید

آن را با یک لباس غیر رسمی بپوشید

لباس راحتی و کت بلیزر با لباس سبز روشن، کتانی صورتی تند، کفش ورزشی جدید صورتی، گوشواره سبز، عینک آفتابی صورتی و جواهرات

صورتی و سبز ترکیب رنگی مناسب برای بهار و تابستان هستند و لباس های بسیار زیبا و قابل تنفس هستند. بنابراین این ظاهر هر دو را ترکیب می کند.

یک لباس میدی به رنگ سبز روشن، و یک بلیزر صورتی تند با هم خیلی خوب کار می کنند. آن را با کفش های کتانی صورتی گرد و خاکی معمولی نگه دارید . برای یک کیف، یک کیف پول سبز روشن کاملاً مناسب است.

اکسسوری  را ساده نگه دارید زیرا بافت های بقیه ظاهر شلوغ است. گوشواره های مرجانی گرد و یک کیف دستی کرم ساختاری همان چیزی است که این لباس به آن نیاز دارد.

آن را با یک لباس غیر رسمی بپوشید

با بلیزر چی میپوشی؟

بلیزر می تواند بهترین دوست جدیدی باشد که در کمد خود به آن نیاز دارید. آنها بسیار همه کاره هستند و می توانند هر نگاهی را به سطح بعدی ببرند. اما می‌دانم که گاهی اوقات استایل دادن به آن‌ها دشوار است، به‌خصوص اگر نمی‌خواهید ظاهری آماده یا اداری داشته باشید.

امیدواریم این لیست از ایده‌های لباس به شما کمک کند الهام بگیرید و راه‌های با طراوت جدیدی برای پوشیدن کت یا بلیزر خود پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو