30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها


منبع: تیپ زا

3

1402/2/4

02:45


30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها 30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها : کت بلیزر نوع خاصی از ژاکت است که بر اساس لباس مردانه متعلق به صدها سال پیش ساخته شده است. این روزها بلیزرها نسبت به دفعات قبل تنوع بیشتری دارند، اما تعریف اصلی این […]

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها : کت بلیزر نوع خاصی از ژاکت است که بر اساس لباس مردانه متعلق به صدها سال پیش ساخته شده است. این روزها بلیزرها نسبت به دفعات قبل تنوع بیشتری دارند، اما تعریف اصلی این است که شبیه یک کت و شلوار به نظر می رسد، اما به استایل غیر رسمی تر شناخته شده است.

بنابراین وقتی کت بلیزر می پوشید کمی شیک نیمه رسمی را به لباس خود ست می کنید و ظاهری باکلاس به شما می دهد.

ر30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

الهام بخش لباس بلیزر برای خانم ها

مد در حال حاضر دستخوش تغییر بزرگی شده است شلوار جین تنگ و شلوار ساق با شلوارهای گشاد، بوت بلند، ساق راست، گشاد و شلوار کمر بلند به هم ست شده اند.

بنابراین ممکن است احساس کنید که به توصیه هایی در مورد اینکه چه لباسی را در این فصل بپوشید نیاز دارید تا مطمئن شوید که بهترین ظاهر خود را دارید!

پاییز و زمستان زمان پوشیدن ژاکت های تیره رنگ است که حالا شامل جدیدترین کت های خاکستری ساده و کت های خاکستری چهارخانه است.

مد شروع به بازگشت به ایده دهه 80 در مورد لباس های بزرگ شده است و یک بلیزر چهارخانه خاکستری با جامپر پشمی مشکی با شلوار جین آبی و بوت های مچ پا رزمی مشکی به نظر می رسد.

اما آنقدر رنگ ها و طرح های خارق العاده و جدید برای کت زنانه وجود دارد که باید نگاهی به هر کدام بیندازیم تا ببینیم چه بپوشیم!

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

جدیدترین رنگ های بلیزر زنانه

از آنجایی که شلوار جین بسیار محبوب است، جای تعجب نیست که یکی از محبوب ترین ترندهای رنگی برای کت های زنانه در این فصل، رنگ آبی سرد در سایه های مختلف است. بنابراین برای زمستان این به معنای کت های آبی تیره تر است، اما منتظر بهار و تابستان گرم ترین رنگ ها خواهند بود:

لیمو
نارنجی
آبی
خاکستری روشن ملایم
الگوهای چهارخانه
خردل روشن
سبز روشن سرد

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

و همچنین طیف وسیع تری از رنگ های قوی وجود خواهد داشت از جمله:

سرخ شدن
ارغوانی
خاکستری متوسط
قرمز قرمز
قهوه ای تنباکو

به یاد داشته باشید که نارنجی رنگ مکمل آبی در چرخ رنگ رسمی است بنابراین یک کت بلیزر نارنجی با شلوار جین یا شلوار آبی، مشکی و خاکستری برای ظاهری غیررسمی، اما فوق مد روز هماهنگ می شود. و ترند مشخصی برای بازگرداندن مد دهه 70 برای پوشیدن نارنجی و آبی نیلی یا بنفش با هم وجود دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک لباس خاص برای یک موقعیت خاص داشته باشید، یک کت شلوار نارنجی را با شلواری مناسب، با یک تی‌شرت ابریشمی بنفش و کفش‌های بنفش امتحان کنید.

بلیزر چرمی

بلیزرهای چرم مصنوعی با کیفیت عالی در حال حاضر عرضه می شوند و به زودی تعداد بیشتری از آن ها عرضه می شود.

آن‌ها فوراً به هر لباسی سبک و کلاس اضافه می‌کنند و شما می‌توانید فقط یک کت چرم مشکی داشته باشید یا با کت‌های رنگارنگ افسانه‌ای که فوق‌العاده شیک هستند آزمایش کنید!

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

وینتیج اگر به ظاهر «وینتیج» علاقه دارید، به دنبال یک کت چرم مصنوعی با سایز بزرگ باشید.

پپلوم – کاپشن‌های چرمی پپلوم بخش‌هایی گشاد در دور کمر دارند تا ظاهری رترو دهه 80 با شلوار جین پسر داشته باشند.

رنگ روشن – بلیزرهای چرم مصنوعی یک ترند جدید آینده نگرانه است که فوق العاده شیک است.

بلیزرهای چرم مصنوعی سفید رنگی خنثی هستند که می توانید در هر فصلی با تعداد زیادی شلوار و دامن با رنگ های مختلف بپوشید.

کلاسیک – یک کت کت مشکی کلاسیک، لباسی است که می تواند با شلوار یا دامن چرمی هماهنگ باشد. یا می توان آن را برای فعالیت های غیر رسمی با تمام سبک های جدید شلوار جین آبی و یک پیراهن سفید تی شرت پوشید.

30 استایل با کت بلیزر و شلوار برای خانم ها

بلیزرهای کژوال جلو باز در رنگ های روشن

بلیزرهای جلو باز معمولی تر به نظر می رسند زیرا دکمه ای ندارند و برای خانم هایی که سایز بزرگ دارند یا سینه بزرگی دارند راحت تر هستند.

آنها خنک تر هستند و برای پوشیدن تابستان با شلوار جین، دامن، شلوارک بلند،  تاپ کوتاه مناسب هستند. برای تکمیل ظاهر، با لباس‌های سفید رنگ بپوشید.

بلیزرهای کژوال جلو باز در رنگ های روشن

نحوه مدل دادن به کت‌های کوتاه

اگر استایل شما بوهو است ایده‌های جدید زیادی از طراحان جوان امسال ارائه شده است. بلیزرهایی با بخش های برش خورده ترند بزرگ و بسیار امروزی هستند.

می‌توانید آن‌ها را با برش‌هایی که پوست شما را زیر آن نشان می‌دهند، بپوشید، مانند شلوار جین زاپدار. یا با یک تاپ با رنگ روشن به چیزها جان ببخشید تا استایل مد را به کت مشکی ست کنید. این سبک با شلوار جین تنگ، شلوار، لباس و دامن شیک به نظر می رسد. یا با پیراهن سفید بپوشید.

نحوه مدل دادن به کت‌های کوتاه

بلیزرهای بسیار بلند در رنگ های روشن

بلیزرهای بسیار بلند همچنین می توانند تک یا دو سینه باشند و تا بالای زانو کشیده شوند. آنها می توانند در رنگ های مد روز پاستلی یا روشن باشند و شبیه کت های تابستانی و روشن باشند.

آنها برای بهار و پاییز مناسب هستند، زمانی که به گرمای کمی بیشتر در اطراف پاهای خود نیاز دارید. و کت بلند فوق العاده با شلوار جین، تی شرت، لباس و شورت فوق العاده به نظر می رسد.

بلیزرهای بسیار بلند در رنگ های روشن

بلیزرهای کژوال

بلیزرهای کژوال با پارچه های سبک و روان که زیبا و زنانه هستند ساخته می شوند. آنها را می توان با تاپ دخترانه مانند تاپ های مجلسی توری، تاپ های ابریشمی، تاپ سوتین، دامن و شلوار جین پوشید.

بلیزرهای کژوال

 

بلیزر یک دکمه یقه V

این بلیزرها دارای یقه V بلند هستند که آنها را به انتخابی عالی برای خانم هاست، زیرا فضای زیادی در اطراف سینه دارید.

آنها همچنین به خوبی برای زنان سایز بزرگ مناسب هستند، زیرا طول آنها برای پوشاندن باسن پایین می آید و دکمه تکی درست زیر کمر قرار می گیرد و ظاهر بلندتری به بدن می بخشد. این یک کت و شلوار نیمه رسمی است که می توان آن را به عنوان کت و شلوار با شلوار همسان پوشید.

بلیزر یک دکمه یقه V

بلیزرهای کمربندی

بلیزر کمربند دار همیشه یک ظاهر کلاسیک است که بسته به کت بلیزر می تواند کژوال یا رسمی باشد. برای بستن کمربند به یک بلیزر مخصوص توید با طول کافی نیاز دارید. و کمربند چرمی بسته به شکل شما می تواند پهن با یک سگک فلزی بزرگ یا باریک باشد.

بلیزرهای کمربندی

بلیزرهای چهارخانه ای

مدت زیادی است که ما بلیزرهای چهارخانه ای را در ترند مد نمی بینیم، اما آنها یک ترند جدید بزرگ برای امسال هستند.

ما آنها را به خاطر تنوعشان دوست داریم که از طرح های باکلاس، چهارخانه خاکستری تا طرح های سبز و قرمز دیوانه کننده را شامل می شود. آنها یک لباس گرم برای پوشیدن در دفتر هستند و به زیبایی با پیراهن و بلوز سفید، شلوار کلاسیک، دامن مدادی و مدل های مختلف شلوار جین هماهنگ می شوند.

بلیزرهای چهارخانه ای

بلیزر پارچه ای کرپ برای تابستان

اگر دوست دارید یک کت بلیزر زیبا در یک عصر تابستانی خنک و تابستانی بپوشید، اما نه خیلی تیره یا رسمی، به دنبال بلیزرهای پارچه ای کرپ در رنگ های زیبا باشید. کرپ پارچه‌ای ظریف است که کاملاً می‌پوشد، بنابراین پوشیدن آن هوشمند و راحت است.

بلیزر پارچه ای کرپ برای تابستان

بلیزرهای یقه های پهن

این کت کت جلویی با برش عمیق با یقه های پهن و بدون دکمه دارد، بنابراین می توانید آن را به عنوان یک ژاکت کژوال و باز بپوشید.

می‌توانید آن را در هر زمانی از سال روی آن بکشید، زیرا به اندازه‌ای بریده شده است که بالای ران‌ها را بپوشاند. این به خوبی برای خانم های سایز بزرگ مناسب است، زیرا جلوی عمیق V شکل بدن را دراز می کند و تناسب شل همیشه برای پوشیدن راحت است.

بلیزرهای یقه های پهن

بلیزرهای نامتقارن

چند سالی است که نامتقارن مد شده است و همیشه به مدل مو و لباس ها اضافه می کند . کت بلیزر نامتقارن یک تصویر بوهو یا هنری را به نمایش می گذارد و وقتی با شلوار بافت دار، دامن چرمی یا شلوار جین پوشیده می شود ظاهری جذاب و اصلی به شما می دهد. بالاتنه خود را صاف نگه دارید تا عدم تقارن را نشان دهید.

بلیزرهای نامتقارن

بلیزرهای جین

کت شلوار جین از قبل باید بخشی از کمد لباس غیررسمی شما باشد زیرا فوق العاده همه کاره است و تقریباً با همه لباس ها به خوبی ست می شود.

کت جین را با شلوار جین کمر بلند، شلوار جین گشاد و دم زنگ و پیراهن/تی شرت های فصل جدید به روز کنید تا ظاهری فوق العاده جدید داشته باشید.

بلیزرهای جین

بلیزرهای توری زیبا

و امسال حتی بلیزرهای پارچه توری دوست داشتنی داریم که ظاهری مد روز و زنانه برای هوای گرم و مناسبت های رسمی ایجاد می کند. آنها با دامن ساده یا شلوارهای نیمه رسمی برای شب های تابستان و مهمانی های عروسی عالی به نظر می رسند!

بلیزرهای توری زیبا

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچین میتوانید با کلیک برروی چند ایده استایل زنانه با بلیزر چرمی این مقاله را بخوانید و نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو