20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها


منبع: تیپ زا

4

1402/7/8

19:45


20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها 20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها : آیا نمی دانید که چگونه یک کت بلیزر را در سال 2024 مدل دهید و همچنان زنانه به نظر برسید؟ این 20 بلیزر و شلوار زنانه شیک و زیبا را بررسی کنید و دقیقاً یاد بگیرید […]

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها : آیا نمی دانید که چگونه یک کت بلیزر را در سال 2024 مدل دهید و همچنان زنانه به نظر برسید؟ این 20 بلیزر و شلوار زنانه شیک و زیبا را بررسی کنید و دقیقاً یاد بگیرید که چگونه لباس‌های بلیزر زنانه را برای انواع مناسبت‌ها بسازید!

برای سال های زیادی کت بلیزر بیشتر با لباس های مردانه همراه بود. اما در چند دهه اخیر کت بلیزر به لباسی تبدیل شده است که همه می توانند بپوشند و خانم ها آن را به روش های شیکی که قبلاً ندیده ایم، طراحی می کنند در حال حاضر از این یک واقعیت است بلیزرها دیگر فقط یک تکه استایل مردانه نیستند.

ما دنیای مد را جست‌وجو کرده‌ایم و لباس‌های کت زنانه بسیار شیک و زنانه را ارائه کرده‌ایم که قطعاً می‌خواهید آن‌ها را امتحان کنید!

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

یک خانم چگونه باید کت بلیزر بپوشد؟

خانم‌ها می‌توانند کت‌های بلیزر را به روش‌های مختلف مدل‌سازی کنند زیرا آنها یک جزء اصلی کمد لباس همه کاره هستند. کت بلیزر را می توان به راحتی برای انواع مناسبت ها بالا یا پایین کرد در اینجا فقط چند روش برای پوشیدن کت بلیزر توسط خانم ها وجود دارد.

✅با شلوار جین، تی شرت و کفش کتانی
✅با دامن میدی، بلوز و کفش راحتی
✅با یک هودی بافتنی، شلوار لی، و مربی
✅روی یک لباس ژاکت با بوت های تا زانو

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

چه تاپ هایی را با کت بلیزر می پوشید؟

بلیزرها بسیار متنوع هستند و می توان آنها را هم برای مجالس رسمی و هم برای مجالس رسمی پوشید. بنابراین وقتی صحبت از بهترین تاپ برای پوشیدن با کت بلیزر می شود، گزینه های بی پایان هستند. در اینجا برخی از بهترین تاپ ها برای استایل با کت بلیزر آورده شده است:

✅تی شرت سفید
✅تی شرت گرافیکی
✅تاپ مجلسی ساتن
✅پیراهن کلاسیک دکمه دار
✅ژاکت بافتنی
✅پیراهن یقه اسکی

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

اگر بلیزر را به عنوان یک کت غیررسمی با یک شلوار جین می پوشید، آن را با یک تی شرت یا تاپ ساده بپوشانید. از طرف دیگر، برای یک موقعیت زیباتر، کت کتانی را با یک تاپ مجلسی ساتن شیک و شلوار چرمی ست کنید.

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

ایده های لباس بلیزر برای ایده گرفتن

حالا که اصول طراحی یک کت بلیزر را می‌دانید از لباس‌های کت‌های زنانه‌تر که شیک هستند و قطعا حالتی زنانه دارند، الهام بگیرید. در زیر تعدادی از بهترین ترندهای استایل خیابانی را برای روش های مدرن برای تکان دادن کت بلیزر مشاهده خواهید کرد.

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

لباس بلیزر رنگ شتری

رنگ شتری یک گزینه همه کاره و شیک برای کت و شلوار زنانه پاییزی است. می‌توانید آن را با یک لباس زنانه و کفش‌های پاشنه‌دار جیر مانند ظاهر بالا یا با یک لباس آرام‌تر ست کنید.

اگر اهل لباس نیستید یک کت شلوار شتری را با شلوار جین مشکی و یک ژاکت بافتنی سیاه و سفید راه راه زیر آن امتحان کنید. برای داشتن حال و هوای جذاب، لباس را با کفش‌های راحتی شتری یا مشکی به پایان برسانید.

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

چه بلیزر با لباس بپوشیم؟

وقتی لباس و کت بلیزر را با هم می پوشید دو گزینه برای امتحان وجود دارد ابتدا می‌توانید یک کت شلوار بزرگ را با یک لباس میدی مدل دهید تا ظاهری غیررسمی‌تر داشته باشید یا می‌توانید برای ظاهری رسمی‌تر، کت بلیزر را با یک لباس کوکتل مدل دهید.

برای جلسات کاری، ما یک کت دوزی با یک لباس میدی را پیشنهاد می کنیم که خوش فرم تر است اما نه خیلی تنگ. و اگر با دوستانتان برای نوشیدنی بیرون می روید یک کت شلوار بزرگ را با یک لباس ابریشمی مدل دهید در زیر چند لباس کت زنانه با لباس برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است!

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

لباس میدی + کتانی

هنگام در نظر گرفتن لباس های کت و شلوار زیبا برای خانم ها، ست کردن یک پیراهن میدی با کتانی راه خوبی است. لباس‌های میدی گزینه‌ای عالی برای بهار و تابستان هستند و کت بلیزر راه مناسبی برای ست کردن یک لایه اضافی در صورت خنک‌تر است.

کفش های کتانی انتخابی عالی برای حفظ ظاهر صیقلی هستند، اما می توانید به راحتی آن ها را با کفش های پاشنه دار تعویض کنید تا لباس را از روز به شب ببرد.

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

20 استایل شیک با کت بلیزر برای خانم ها

لباس بلیزر مهمان عروسی

با قرار دادن یک کت کتانی بر روی لباس خود، رنگی شیک به لباس مهمان عروسی خود اضافه کنید. این یک ظاهر عالی برای عروسی است که در هوای سرد برگزار می شود زیرا کت بلیزر نه تنها شیک است بلکه شما را گرم نگه می دارد.

برای داشتن ظاهری تمیز و صیقلی از رنگ‌های خنثی مانند این استفاده کنید. ترکیب رنگ سیاه و سفید کلاسیک برای هر عروسی مناسب است و انتخاب اکسسوری سیاه یا سفید به جمع کردن کل مجموعه کمک می کند!

لباس بلیزر مهمان عروسی

کت شلوار چهارخانه

یک بلیزر بزرگ که زیر لبه قرار می‌گیرد، جایگزین مناسبی برای یک ژاکت است ما ظاهر یک کت شلوار چهارخانه را با یک لباس مشکی کوچک برای ترکیبی عالی از مردانه و زنانه دوست داریم.

صندل های پاشنه دار شیک لباس را شیک تر می کند و حال و هوای زنانه بیشتری به آن می بخشد این ظاهر برای شب ملاقات، شب دخترانه یا یک رویداد رسمی در شب عالی است.

کت شلوار چهارخانه

بلیزر + لباس ماکسی آجدار

وقتی صحبت از استایل کردن لباس‌های بلیزر به میان می‌آید خانم‌ها همیشه می‌توانند با استفاده از رنگ‌های خنثی مانند ظاهری زیبا به آن اضافه کنند.

ما این ظاهر را برای یک لباس پاییزی زیبا دوست داریم لباس ژاکت سفید شفاف حسی گرم و دنج دارد در حالی که کت و شلوار با تن گرم برای فصل پاییز مناسب است.

این لباس برای یک قرار قهوه در پاییز امسال ضروری است. لباس را با جواهرات طلای زرق و برق دار بالا ببرید، و آماده خواهید بود که این روز را با شیک بگذرانید!

بلیزر + لباس ماکسی آجدار

 بلیزر قرمز

توصیه می کنیم کت قرمز را با رنگ های خنثی مانند مشکی، خرمایی یا سفید ست کنید رنگ‌های دیگر با قرمز رقابت می‌کنند و ممکن است به جای براق و باکلاس به نظر برسند.

 بلیزر قرمز

چگونه می توانم در بلیزر زیبا به نظر برسم؟

اگر می خواهید هنگام پوشیدن کت بلیزر زیبا به نظر برسید بهتر است استایل مردانه را کمی به زنانه تر متعادل کنید. کت‌های بلیزر تمایل دارند تناسب گشادتری داشته باشند، بنابراین سعی کنید آن‌ها را با تکه‌های خوش فرمی مانند تاپ و شلوار جین بپوشید.

یکی دیگر از راه های مطمئن برای زیباتر نشان دادن کت بلیزر، پوشیدن کفش پاشنه بلند به لباس است شما می توانید هر نوع پاشنه ای از جمله کفش های پاشنه دار، صندل یا بوت های پاشنه دار بپوشید تا جلوه مناسبی داشته باشید در نهایت، اکسسوری زنانه مانند یک هدبند زیبا، جواهرات شیک و یک کیف پول شیک را به همراه داشته باشید.

چگونه می توانم در بلیزر زیبا به نظر برسم؟

بلیزر با شلوار جین

وقتی صحبت از لباس‌های بلیزر برای خانم‌ها به میان می‌آید ست کردن کت بلیزر با شلوار جین راهی بی‌شک برای شیک و برجسته‌تر به نظر رسیدن است. چهار لباس زیر نشان می دهد که چگونه می توانید این ترکیب را با کفش های تخت، کفش های کتانی و بوت جذاب میکند برای داشتن ظاهری با الهام از پاریس، یک کت کتانی با رنگ خنثی با کتانی ، شلوار جین آبی مدل دهید.

بلیزر با شلوار جین

لباس بلیزر برای کار

پوشیدن کت بلیزر در محل کار باید حس دیگری داشته باشد حتی اگر در محیط معمولی تری کار می کنید. در زیر دو لباس کت زنانه را مشاهده می کنید که می توان آنها را برای یک محیط کاری حرفه ای تر یا دفتری می باشد پوشید.

این لباس تک رنگ همه حس را به ما می دهد کت مشکی سایز بزرگ با شلوارهای برش مشکی و کفش راحتی مشکی عالی به نظر می رسد. حرفه ای و در عین حال بسیار شیک است.

لباس بلیزر برای کار

لباس بلیزر با شلوارک

وقتی صحبت از لباس‌های زیبای کت و شلوار زنانه می‌شود ست کت و شلوار کوتاه قطعا ایده جذابی محسوب میشود. من عاشق ظاهر بلیزر در تابستان هستیم که روی یک بافتنی و شلوارک چین دار انداخته شده است.

یک جفت صندل معمولی برای ظاهری آرام ست کنید یا با صندل‌های پاشنه‌دار برای آرایش در ماه‌های تابستان همراه شوید.

لباس بلیزر با شلوارک

سخن پایانی

همانطور که می بینید لباس های کت و شلوار زیادی وجود دارد که خانم ها می توانند امتحان کنند اگر کت بلیزر چیزی است که در مورد ست کردن آن به کمد لباس خود فکر کرده اید، امیدواریم شما را متقاعد کرده باشیم که وارد کمد لباس خود شوید در هر فصلی می‌توانید کت خود را استایل کنید و آن را برای انواع رویدادها، مجالس و مناسبت‌ها بپوشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو