چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان


منبع: تیپ زا

1

1402/10/16

13:32


چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان : وقتی صحبت از مد می شود دانستن نحوه لباس پوشیدن چیزی فراتر از داشتن لباس مناسب است. خوب لباس پوشیدن مهارتی است که مستلزم یادگیری پوشیدن لباس های شیک، ترکیب خلاقانه استایل برای ایجاد لباس های […]

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان : وقتی صحبت از مد می شود دانستن نحوه لباس پوشیدن چیزی فراتر از داشتن لباس مناسب است. خوب لباس پوشیدن مهارتی است که مستلزم یادگیری پوشیدن لباس های شیک، ترکیب خلاقانه استایل برای ایجاد لباس های ظاهر خود برای استایل شما است.

برای داشتن کمد بهتر همچنین شامل درک اصول اولیه، یافتن تناسب مناسب، خرید لوازم ضروری، بهره گیری از ترندهای مدرن است اما عمدتاً به طرح های کلاسیک پایبند بوده و لباس خود را متناسب با موقعیت طراحی کنید. این نکات مد آسان برای چندین نسل کارآمد بوده و موفقیت شما را در ساخت کمد لباس عالی تضمین می کند.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

چگونه استایل مردانه خوب داشته باشیم؟

کت و شلوار مناسب بپوشید

یک کت و شلوار خوش دوخت یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای هر مرد مدرنی است که می‌خواهد کلاس، اعتماد به نفس و استایلی داشته باشد. اولین کت و شلوار شما باید یک عمر برای شما دوام بیاورد و بتوانید آن را در هر موقعیت رسمی بپوشید. هنگام خرید، تناسب بین شانه ها، سینه و کمر باید اولویت شما باشد.

توصیه این است که روی یک کت و شلوار سرمه ای با کیفیت و مناسب سرمایه گذاری کنید. برخی از افراد به شما می گویند ابتدا یک کت و شلوار مشکی بخرید اما سرمه ای از مشکی همه کاره تر است.

اولین کت و شلوار شما یک سرمایه گذاری است بنابراین مطمئن شوید که یک لباس با جنس باکیفیت و برش متناسب ساخته شده است خریداری کنید.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

سبک شخصی خود را داشته باشید

خوب لباس پوشیدن برای همه مردان معنی یکسانی ندارد آنچه برای شما کار می کند برای هر مردی کار نمی کند و بالعکس.

قبل از شروع ساخت کمد لباس خود باید استایل شخصی خود را مشخص کنید در پینترست استایل های مختلف را دنبال کنید در مجلات سبک مردانه عضو شوید یا فقط از نزدیکترین شهر بزرگ بیرون بروید تا مردم تماشا کنند.

هر طور که این کار را انجام می دهید بفهمید که چه چیزی با شخصیت شما صحبت می کند و آن را آزمایش کنید تا زمانی که شروع به ایجاد ایده های سبک و لباس خود کنید.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

روی لباس های کلاسیک سرمایه گذاری کنید

چند لباس اصلی می توانند بی نهایت همه کاره باشند. اگر به لباسی بسنده کنید که هرگز از مد نمی افتند پایه ای پایدار برای ساخت کمد لباس خود خواهید داشت. شما باید چند تی‌شرت ساده، شلوار جین که شما را شیک می‌کند و چند ژاکت مختلف داشته باشید.

برای موقعیت‌های رسمی‌تر، به پیراهن‌های مجلسی، کت و شلوار کلاسیک و کت و شلوار سرمه‌ای مناسب نیاز دارید. چند کفش کتانی ساده مختلف یک جفت بوت  و یک جفت کفش مجلسی چرمی تیز، اصول اولیه شما را کامل می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

تناسب اندام خود را پیدا کنید

تناسب مناسب را پیدا کنید و نحوه پوشیدن لباس خود را اولویت بندی کنید. کمد لباس شما باید مکمل بدن شما باشد و ظاهر شما را زیباتر کند. طراحی، رنگ، متریال و سایر جزئیات همگی در درجه دوم قرار گرفتن قطعات شما با اندام شما هستند. شما می‌توانید لباس‌های شیک از لوکس‌ترین برندها داشته باشید اما اگر مناسب نباشند هرگز آن‌ها را خوب نمی‌پوشید.

تناسب اندام خود را پیدا کنید

برندهای مختلف را بشناسید

مانند یافتن تناسب اندام، دانستن اینکه کدام برندها مکمل استایل شما هستند به شما کمک می کند کمد لباسی منسجم ایجاد کنید.

سعی کنید مارک هایی را بیابید که به طور قابل اعتمادی در کمد لباس شما قرار می گیرند و مشخص کنید که باید روی کدام برندهای لباس مردانه سرمایه گذاری کنید تا برای سالها دوام بیاورید.

برندهای مختلف را بشناسید

لباس برای مناسبت

قبل از بررسی لباس برای هر مراسمی باید بدانید که کد لباس چیست. رویدادهای رسمی معمولاً به کت و شلوار نیاز دارند.

لباس برای مناسبت

پیراهن کلاسیک بپوشید

پیراهن های کلاسیک مختلف به شما کمک می کند تا برای هر موقعیتی آماده باشید. به غیر از تی شرت، یک پیراهن سرمه ای یا فلانل چهارخانه را برای لباس غیر رسمی امتحان کنید. برای رویدادهای نیمه رسمی رنگ سفید یا آبی روشن بپوشید.

هنگامی که برای مراسم رسمی تر لباس می پوشید به دنبال پیراهن های یقه پهن در سایه های خنثی باشید که به خوبی با کت و شلوار ست می شود.

پیراهن‌های یقه‌فرانسه می‌توانند کمی جذابیت ایجاد کنند، اما حتی رسمی‌تر هستند و معمولاً با لباس‌های تجاری گران‌قیمت سنتی پوشیده می‌شوند، بنابراین مراقب باشید که با استایل شما مطابقت داشته باشند.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

پیراهن‌های لباس باید به گونه‌ای طراحی شوند که شکل شما را بدون اینکه خیلی تنگ باشند بنظر برسند و نباید به اندازه‌ای گشاد باشند که اجازه دهند پیراهن در اطراف پهلوی شما پخش شود.

با مجموعه‌ای از پیراهن‌های خوش‌ دوخت که می‌توان آن‌ها را برای هر موقعیتی پوشید، همیشه خوش‌پوش خواهید بود.

بلیزر

کت و شلوار عالی بین لباس های غیررسمی شما و لباس های رسمی تر ارائه می دهند. بلیزر را به عنوان پل ارتباطی بین این دو در نظر بگیرید.

با یک کت کتانی، تی شرت ساده، شلوار و کفش های کتانی به ظاهر فوق مدرن بروید یا با جین و ژاکت به سبک کلاسیک بروید. با اضافه کردن یقه اسکی یا ژاکت ضخیم زیر آن، از کت خود به عنوان لایه استفاده کنید.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

خرید کفش با کیفیت

شما باید روی کفش‌های خود سرمایه‌گذاری کنید زیرا آن‌ها تعیین می‌کنند که چگونه لباس‌هایتان را به خوبی استایل می‌کنید. کفش ها باید راحت باشند.

شما باید یک جفت کفش رسمی داشته باشید که چرم با کیفیت باشد. برای رویدادهای غیررسمی، یک جفت کفش اسپرت سفید تقریباً با هر لباسی ست میشود.

بوت های چلسی، مانند کفش‌های لوفر، گزینه‌ای رایج برای موقعیت‌های نیمه رسمی هستند سایه‌های قهوه‌ای مانند برنزه به شما این امکان را می‌دهد که این کفش‌ها را با مجموعه‌ای از لباس‌ها بپوشید.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

مراقب کفش های خود باشید

از آنجایی که کفش های شما سرمایه گذاری هایی هستند که به شما کمک می کنند در عین حال ظاهر و احساس خوبی داشته باشید حتما از آنها مراقبت کنید.

بیاموزید که چگونه کفش های چرمی خود را حالت دهی و جلا دهید تا آن را به لباس خود اضافه کنید و از ساییدگی آنها محافظت کنید. کیت تمیز کردن کفش ابزاری عالی است که به شما امکان می دهد تمام کفش های خود را تمیز کنید و ماه به ماه آنها را تازه نگه دارید.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

اکسسوری داشته باشید

اکسسوری ها اگر به درستی ست شوند می توانند لباس شما را به سطح بالاتری ببرند. اکسسوری هایی را که دوست دارید بخرید تا بتوانید آنها را با هر تکه ای از کمد لباس خود بپوشید. موارد ضروری شامل یک ساعت عالی و عینک آفتابی مد روز است، اما از بررسی جزئیات کوچکتر نترسید.

کراوات‌هایی را که دوست دارید بخرید چه کراوات‌های راه راه کلاسیک، چه بافتنی‌های ضخیم یا طرح‌های گلدار. اگر پیراهن هایی با طرح فرانسوی می پوشید، همیشه می توانید دکمه سرآستین خود را نیز شخصی سازی کنید. ده ها جزئیات کوچک وجود دارد که شانسی برای شما برای نشان دادن شخصیت خود با اکسسوری شما هستند.

چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

روی یک ساعت خوب سرمایه گذاری کنید

ساعت مچی راهی عالی برای اصلاح استایل شماست. ساعت‌های مردانه در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین مارک‌ها و انواع مختلفی را امتحان کنید تا متناسب با ظاهر و لباس شما باشد.

روی یک ساعت خوب سرمایه گذاری کنید

عینک آفتابی را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید

عینک آفتابی یک قطعه کاربردی است که می تواند یک لباس عالی را بالا ببرد. مانند هر چیز دیگری آنها باید به درستی برای شما مناسب باشند. عینک آفتابی را پیدا کنید که به خوبی با فرم طبیعی صورت شما کار کند.

چه مربع باشد، چه گرد یا بیضی، سایه هایی وجود دارد که صورت شما را درخشان می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، ابتدا عینک آفتابی را پیدا کنید که فرم صورت شما را تکمیل کند، سپس روی استایل تمرکز کنید.

عینک آفتابی را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید

کمربند داشته باشید

در حالی که شلوارهای مجلسی و شلوارهای غیر رسمی باید به کمر شما بچسبند، برخی از مدل های شلوار مردانه نیاز به کمربند دارند. در واقع، اگر کت و شلوار یا شلوار شما کمربند دارد احتمالا باید کمربند بپوشید.

پسرها باید چند کمربند با کیفیت داشته باشند تا در هر مناسبتی ببندند. شما باید کمربندهای چرمی داشته باشید که با تمام کفش های چرمی شما مطابقت داشته باشد.

کمربند داشته باشید

مراقب ظاهر خود باشید

اگرچه می گویند لباس هر مردی را می سازد اما این نیز درست است که باید از مو و پوست خود مراقبت کنید. برای حفظ سلامت طبیعی پوست صورت خود باید روزانه صورت خود را بشویید و مرطوب کنید. سعی کنید محصول رتینول را با برنامه روزانه خود مخلوط کنید تا با افزایش سن، به سفت شدن پوست خود بهبود بخشد.

شما همچنین باید یک مدل موی مردانه شیک داشته باشید تا کل ظاهر شما تمیز و مد روز باشد. محبوب ترین مدل مو برای آقایان با موهای کوتاه در طرفین و پشت با موهای بلندتر در بالا شروع می شود.

مراقب ظاهر خود باشید

سخن پایانی:

روی یک ساعت زیبا سرمایه گذاری کنید که متناسب با مچ دست شما باشد و بین عملکرد و سبک تعادل ایجاد کند.
همیشه رنگ ها و الگوها را با هم هماهنگ کنید، اما آن را ساده، خنثی نگه دارید. برای خرید کفش‌های مجلسی زیبا که راحت و باکلاس هستند پول خرج کنید. در مورد برندهای مد مردانه تحقیق کنید و برای لوازم اصلی کمد لباس که لباس های شیک می کنند خرید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو