5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!


منبع: تیپ زا

14

1402/5/6

20:21


5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید! 5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید! 15 دقیقه برای بلند شدن، دوش گرفتن، لباس پوشیدن و بیرون آمدن از در در چنین روزهایی، آخرین چیزی که می‌خواهیم این است که در کمد را باز کنیم  و سعی […]

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید! 15 دقیقه برای بلند شدن، دوش گرفتن، لباس پوشیدن و بیرون آمدن از در در چنین روزهایی، آخرین چیزی که می‌خواهیم این است که در کمد را باز کنیم  و سعی کنیم رنگ‌ها را با هم ست کنیم تا لباسی با ظاهر مناسب بپوشیم.

خوشبختانه چند ست رنگ بی انتها وجود دارد که هرگز شما را به اشتباه هدایت نمی کند. وقتی شک دارید به این مقاله مراجعه کنید و کار را برای خود آسان کنید.

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

آبی و سفید

آبی و سفید دو رنگ کلاسیک در لباس مردانه هستند و دلیل خوبی هم دارند آنها به خوبی با هم جفت می شوند و به یک موقعیت یا موقعیت خاص تنزل داده نمی شوند آن را روشن، تیره یا هر سایه ای بین آن قرار دهید بدون توجه به فصل یا زمان روز، آبی و سفید بدون شک همه کاره ترین دوتایی این گروه هستند.

از یک تی شرت ساده سفید و شلوار جین آبی گرفته تا یک کت و شلوار سرمه ای و پیراهن لباس سفید، با ست کردن این دو رنگ محبوب اشتباه نکنید.

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

شلوار جین آبی و سفید که توسط بروس معروف شده است.

پاییز امسال آن را با یک کت جین روی یک هنلی سفید با یک جفت طناب کتیبه خاکستری خنثی ساده نگه دارید . ساده است اما با آستین های مناسب، طول پیراهن و درز، مطمئناً ساده نیست.

یا برای ظاهری برجسته‌تر، پیراهن راه راه دانشگاهی آبی را با شلوار نخی باریک ست کنید . این شلوارها به اندازه کافی معمولی هستند که به تنهایی کار می کنند یا می توان آنها را با یک ژاکت همسان ست کرد. آن را با یک تکه خنثی مانند یک جلیقه مشکی پر کنید تا عمق بیشتری به لباس اضافه کنید.

یک لباس کژوال  که این ترکیب رنگی را به درستی انجام می دهد یک شلوار سرمه ای همه جا با یک ژاکت زیپی ربع نخی بر روی آکسفورد آخر هفته آبی است از آنجایی که این پیراهن به گونه ای طراحی شده است که پوشیده شود، از زیر ژاکت نمایان می شود.

5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

مشکی و خاکستری

یک لباس کاملا مشکی ظاهری ساده و پیچیده را ایجاد می کند، اما گاهی اوقات ممکن است کمی بیش از حد کش باشد.

ترکیب مشکی با خاکستری یک راه عالی (و آسان) برای ست جذابیت بصری و منحصر به فردتر کردن و به یاد ماندنی کردن ظاهر شما است.

توصیه ما این است که با یک شلوار جین باریک مشکی شروع کنید که چندین گزینه را می توان با آن ست کرد. یا پیراهن نخی زغالی یا نوع خاکستری روشن آن ظاهری تیز و به هم می‌دهد.

مشکی و خاکستری

قهوه ای و سبز

گاهی اوقات، لازم نیست به دنبال رنگ های مکمل بیشتر از طبیعت مادر باشید. در تناژهای مناسب، قهوه ای و سبز به خوبی با هم هماهنگ می شوند.

و بیش از هر ترکیب رنگی دیگر، این یکی خود را به آزمایش می دهد. سایه های مختلف قهوه ای با سایه های مختلف سبز متفاوت است.

به سایه های سبز موجود در طبیعت مانند سبز جنگلی، زیتونی یا خزه ای بچسبید. اما همه چیز را امتحان کنید و با چیزی که به شما احساس راحتی می کند پیش بروید.

برای داشتن حال و هوای متفاوت نمی‌توانید با ژاکت‌ها باریک خاکی و ژاکت یقه‌دار پشمی مرینو سبز شکارچی اشتباه کنید کت چرمی قهوه ای ما را اضافه کنید بر خلاف هر ژاکت چرمی که تا به حال امتحان کرده اید اگر آب و هوا نیاز به لایه دیگری دارد.

قهوه ای و سبز

مشکی و سفید

در نهایت، هیچ راهنمای ترکیب رنگی بدون استفاده از تک رنگ کلاسیک با مشکی و سفید کامل نخواهد بود هرگز از مد خارج نشده است و به حق. در خیابان، دفتر و در رسمی ترین رویدادها کار می کند. شما هرگز نمی توانید با سیاه و سفید اشتباه کنید.

برای اینکه ظاهری راحت داشته باشید، شلوار جین باریک مشکی ، تی شرت یقه خدمه سفید و کت چرم مشکی را انتخاب کنید به اندازه کافی گفت.

اگر می‌خواهید کمی بیشتر تمیز کنید شلوار مشکی و جیمز سفید به تنهایی برای ظاهری معمولی و در عین حال پیچیده به خوبی کار می‌کنند.

کامل کردن این کت با یک کت مشکی همسان می‌تواند شما را در یک لحظه از کسب‌وکار غیررسمی به یک تجارت ساده تبدیل کند. و البته، تاکسیدو ما بهترین قطعه سیاه و سفید است، اگر رویداد آن را خواستار شود!

مشکی و سفید

سخن پایانی:

پس همین است. آبی و سفید، سرمه ای و شرابی، مشکی و خاکستری، قهوه ای و سبز و سیاه و سفید با این مقاله دیگر هرگز نباید از تمام شدن الهام رنگی بترسید.

به این لباس‌ها توجه کنید و همیشه چند ترکیب ضد شکست خواهید داشت که می‌توانید به آنها تکیه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو