20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده


منبع: تیپ زا

4

1402/5/13

18:17


20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده 20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده : عالی به نظر رسیدن به معنای خرید لباس جدید نیست. ابتدا باید از شر موارد زیر خلاص شوید: ترندهای منسوخ شده خرید جدید لباس. لباس هایی که کاملا کاربردی یا بیش از […]

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده : عالی به نظر رسیدن به معنای خرید لباس جدید نیست. ابتدا باید از شر موارد زیر خلاص شوید:

ترندهای منسوخ شده
خرید جدید لباس.

لباس هایی که کاملا کاربردی یا بیش از حد پر زرق و برق هستند، شیک محسوب نمی شوند گاهی اوقات، تشخیص یک اشتباه مد وقتی به نظر می رسد که دیگران آن را به عنوان یک ترند انتخاب می کنند دشوار است.

به همین دلیل ما این لیست را ایجاد کردیم:

بارها از من شنیده اید که می گویم عطر را باید کشف کرد هرگز اعلام نکرد.

عطر بیش از حد نه تنها یک عطر است بلکه می تواند باعث میگرن و واکنش های آلرژیک شود.

اکثر مردان حس بویایی ضعیفی دارند و نسبت به ادکلن روزانه خود حساسیت زدایی می کنند. در نتیجه در نهایت استفاده بیش از حد انجام می شود و با رایحه ای قوی حضور خود را اعلام می کنند.

عطر بیش از حد

عادت به استفاده از مقدار مناسب عطر را در مکان های مناسب ایجاد کنید. در حالی که بطری را در فاصله 10 اینچی از بدن خود نگه داشته اید، یک بار روی مچ دست، گردن و سینه خود اسپری کنید .

چه از عطر قوی تری استفاده کنید و چه از یک ادکلن با غلظت ضعیف تر ، تعداد اسپری ها تغییر نمی کند. رایحه ضعیف‌تر سریع‌تر تبخیر می‌شود و نیاز به استفاده دیگری در طول روز دارد. تعادل مناسب را پیدا کنید و بوی شما به جای دفع کردن افراد، آنها را به هم نزدیکتر می کند.

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

لوگوهای بزرگ روی لباس

لباس‌هایی که نشان‌های برند را نمایش می‌دهند ، یک حرکت بازاریابی هوشمندانه برای شرکت فروش است

شما بیلبوردی برای تبلیغات برند نیستید. تبلیغ‌کنندگان این کار را دوست دارند، اما مگر اینکه پولی دریافت کنید، چرا می‌خواهید یک لوگو یا برند بزرگ را روی پیراهن خود تبلیغ کنید؟

برندسازی مترادف با وضعیت شده است. مردم به طور طبیعی برچسب ها را با کیفیت یکی می دانند.

شما هرگز نباید لباس های طراح را صرفاً برای برند بخرید لباس های شما باید به خوبی تناسب داشته باشد و با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 5 ترکیب رنگ عالی مردانه که باید در این فصل امتحان کنید!

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

من نمی گویم هرگز نباید لباس های طراحی شده بخرید یا برندهای قابل مشاهده روی لباس های خود داشته باشید. خرید یک پیراهن چوگان با آرم کوچک رالف لورن یا لاکوست روی سینه سمت چپ شما قابل قبول است.

نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که نام تجاری حداقل و تقریبا نامرئی است. هرگز نباید توجه را از مورد لباس کم کند.

آن را ساده نگه دارید . نیازی به یک پیراهن برند فانتزی با لوگوهای بزرگ نیست.

شلوار گلدوزی شده 

علیرغم بهترین نیت طراحان برتر، شلوارهای گلدوزی شده بهتر است به زنان ایتالیایی پیشرفته واگذار شود که نگرش مناسبی برای ست کردن با شلوارهای فانتزی خود دارند.

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

تاپ با اکسسوری

اگر بدنه خوبی داشته باشید، مردم حتما متوجه خواهند شد. نشان دادن سینه خود جنس مخالف را هیجان زده نمی کند اگر قصد شما این باشد.

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

بیشتر بخوانید: مدل های جدید ژاکت مردانه برای پاییز و زمستان 2024

کفش نوک تیز

با وجود اعتراضات به کفش های با شکل عجیب، مردان همچنان به پوشیدن آن ها ادامه می دهند. کفش‌های نوک تیز پاهای کوچک را غول‌پیکر و دلقک نشان می‌دهند.

زمان آن فرا رسیده است که این ترند پاسه را کنار بگذارید و به یک کفش پنجه اسکنه دار طبیعی تر بروید.

کفش نوک تیز

کفش پنجه مربعی

یکی دیگر از شکل های کفش، کفش پنجه مربعی بود که در دهه 90 بسیار محبوب بود. طراحی درشت و مربعی این کفش برای مردانی با ناهنجاری های پا یا پهن تر از حد معمول پا مناسب است.

هیچ چیز در اواخر دهه 90 بیشتر از کفش های مجلسی با کفی درشت و پنجه مربعی فریاد نمی کشد. از شکل متقارن هر دو کفش خودداری کنید، چپ و راست دقیقاً یکسان به نظر می رسند.

کفش پنجه مربعی

کفش نواری

این به مردم یاد کیف پول‌های ارزانی می‌اندازد که از کلاس ششم شروع کردید کفش های شما (برخلاف کیف پولتان) در معرض دید عموم قرار دارند. در حالی که آنها کاربردی هستند، کفش های چسبناک نشان می دهند که پوشنده قادر به بستن بند کفش خود نیست.

کفش نواری

از باز شدن بند کفش خسته شده اید؟

یاد بگیرید که چگونه بند کفش خود را به روش صحیح ببندید.

شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ که ران ها و ساق پا به آن میچسبد فرم جذابی نیست. برای اکثر مردان، شلوار جین تنگ ظاهری غیر جذاب ایجاد می کند.

اگر واقعاً لاغر نباشید احتمالاً در نهایت شبیه یک آبنبات چوبی در شلوار جین تنگ خواهید شد.

اگر مجبورید برای پوشیدن یک شلوار جین بنشینید یا دراز بکشید، وقت آن است که در گزینه های شلوار خود تجدید نظر کنید.

این روند گذرا باعث می شود پاهای شما کوتاه تر به نظر برسند و کمتر مردانه به نظر برسید. آنها برای مردانی که کمی چربی در اطراف شکم دارند، نابخشودنی هستند و قسمت هایی را که می خواهید پنهان کنید به خوبی نمایان می کنند.

بیشتر بخوانید: 10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

شلوار جین تنگ

کمربند میخ دار

یک کمربند چرمی میخ دار باعث نمی شود دوباره احساس جوانی کنید.

خارج از ساعت یا کراوات، مردان اکسسوری بسیار کمی برای نشان دادن شخصیت خود دارند. کمربند چرمی ساده یک کالای کاربردی است که می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

لباس خیلی گشاد

لباس های نامناسب اثر معکوس دارند. پوشیدن لباس هایی که برای شما خیلی بزرگ هستند شما را غیرحرفه ای و شلخته نشان می دهد.

اهمیت تناسب خوب را درک کنید و لباس های خود را طوری تغییر دهید که کاملاً متناسب با شما باشد. اگر توانایی مالی دارید، همیشه به دنبال لباس های سفارشی باشید.

لباس خیلی گشاد

گردنبند چوکر

هر زنجیره ای که در اطراف گردن شما وجود دارد باید توسط قسمت بالایی شما پنهان شود.

یا گردنبندهای مهره دار. این برای یک نوجوان 17 ساله که به تازگی از تعطیلات بهاری در هاوایی بازگشته است مناسب است.

گردنبند چوکر

باز کردن دکمه پیراهن

باز کردن پیراهن لباس شما مساوی نیست که «امروز غیررسمی باشید». شما همچنین می توانید یک تی شرت بپوشید.

دلیلی برای بلند بودن پیراهن وجود دارد آنها قرار است در آن جمع شوند اگر می خواهید ظاهر غیر رسمی تری داشته باشید یک پیراهن دکمه دار بپوشید.

باز کردن دکمه پیراهن

پیراهن براق

دیگر نه. یک پیراهن طرح دار و براق فقط شما را ترسناک نشان می دهد. به لباس‌های ساده‌تر و کلاسیک بروید.

پیراهن براق

شلوار پیژامه در عموم

ممکن است بگویید، “من فقط دارم به سمت خواربارفروشی می دوم”، بنابراین پوشیدن شلوار پیژامه اشکالی ندارد این نیست به دلایلی به اینها لباس خواب گفته می شود

شلوار پیژامه در عموم

صندل با جوراب

یک قانون سبک اصلی که هنوز نادیده گرفته می شود. صندل را هرگز نباید با جوراب بپوشید جوراب های شما باید با کفش و شلوار شما پنهان شود.

تمام نکته پوشیدن صندل به عنوان یک گزینه هوای گرم برای کفش های بسته با پوشیدن جوراب با آنها شکست می خورد.

صندل با جوراب

غذای بین دندان های شما

در حالی که در هنگام غذا خوردن ذرات غذا سخت بین دندان‌های شما قرار می‌گیرند اما می‌تواند منظره‌ای غیرجذاب و ناخوشایند باشد.

وقتی یک ساعت بعد از شام متوجه می‌شوید که در طول اولین قرار ملاقات، یک تکه اسفناج به دندان‌های جلویی‌تان چسبیده، خجالت را تصور کنید.

اگر احساس می کنید چیزی بین دندان هایتان گیر کرده است به وضعیت موجود در حمام رسیدگی کنید. هرگز از خلال دندان در مکان های عمومی استفاده نکنید.

یک جعبه نخ اضافی در کیف روزانه خود حمل کنید.

یک کراوات ضخیم باعث می شود که مرد بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و استایل آن قدیمی شده است برای اکثر مردان (صرف نظر از نوع بدن)، کراوات با عرض 2 تا 3 اینچ به اندازه ای است که شما نیاز دارید.

عرض کراوات باید متناسب با پهنای برگردان کت کت و شلوار شما باشد.

هر چه کراوات شما لاغرتر باشد رسمیت کمتری پیدا می کند بنابراین اگر می خواهید کراوات معمولی را داشته باشید کراواتی را انتخاب کنید که سمت باریک باشد این مقاله را بررسی کنید که چگونه به عنوان یک مرد خوب بپوشید !

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو