8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!


منبع: تیپ زا

2

1402/11/8

22:27


8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند! 8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند! در مورد زمان بیش از حد صنعت مد یکی از بدترین عوامل آسیب زیست محیطی است: تخمین زده می شود 10 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را تولید کند […]

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند! در مورد زمان بیش از حد صنعت مد یکی از بدترین عوامل آسیب زیست محیطی است: تخمین زده می شود 10 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را تولید کند در حالی که صنعت نساجی دومین آلوده کننده بزرگ آب شیرین محلی در جهان است و تقریباً یک پنجم از آن را مقصر است.

تمام آلودگی های آب صنعتی دائماً به ما گفته می‌شود که «کمتر خرید کنید بهتر بخرید» اما متوجه می‌شویم که در یک چرخه بازاریابی فصلی‌های هیجان انگیز قطار گیر کرده‌ایم. خوب چه کار کنیم؟

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

هیچ راه حل سریعی وجود ندارد اما راه هایی برای ایجاد توده بحرانی در سطح شخصی وجود دارد. تغییر زیبایی شناسی خود به ماندگاری بیشتر و خرید لباس های با کیفیت بهتر، همواره چرخه عمر لباس های گفته شده را افزایش می دهد و باعث می شود در دراز مدت کمتر خرید کنید. منظور ما از لباس با کیفیت بهتر چیست؟ لباس هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده اند که به صورت ارگانیک یا به روشی پایدار و با کمترین تأثیر زیست محیطی تولید شده اند.

اما ما متوجه شدیم خرید به معنای سرگرم کننده است! هیچ کس نمی خواهد از کارکنان فروشگاه بخواهد که منشا موجودی خود را تأیید کنند.

به علاوه، آنقدر دود و آینه به شکل شستشوی سبز وجود دارد که می‌توانید مطمئن باشید که چیزی را که فکر می‌کنید می‌خرید؟ خوب، به طور خلاصه شما می توانید عصر جدیدی از برندها با ایجاد مجموعه‌های الیاف طبیعی قدم‌های بیشتری را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مدل های جدید ژاکت مردانه برای پاییز و زمستان 2024

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

شرکت Dedicated که در سال 2006 تأسیس شد، یکی از این شرکت‌ها است که به نظر می‌رسد تنها با استفاده از پارچه‌های الیاف طبیعی، لباس‌های غیررسمی درجه یک تولید می‌کند. این برند از پنبه ارگانیک و بدون مواد شیمیایی دارای گواهی GOTS استفاده می کند، در حالی که تمام پلی استر 100٪ بازیافت شده است.

آنها همچنین TENCEL™ را در مجموعه های خود گنجانده اند که یک پارچه فوق العاده الیاف طبیعی و بسیار نرم است که از خمیر چوب ساخته شده است. علاوه بر این آنها یکی از شفاف‌ترین برندها نیز هستند که جزئیات تامین‌کنندگان خود را در وب‌سایت خود و پلتفرم Open Supply Hub به اشتراک می‌گذارند.

اگر اعتبار زیست محیطی آنها پابرجاست مجموعه های آنها نیز همینطور. ما فهرستی از هشت استایل را برای  ست کلاسیک تهیه کرده‌ایم.

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

تی شرت پنبه ارگانیک

Dedicated یکی از متنوع‌ترین مجموعه‌های تی‌شرت‌هایی را که دیده‌ایم به لطف سیاست‌اش در همکاری با خلاقان از سراسر جهان دارد.

از شعارهای جسورانه گرفته تا طرح‌های طنز، تی‌شرت های آن شخصیت را نشان می‌دهند. علاوه بر این همه آنها از پنبه ارگانیک ساخته شده اند در حالی که عناصر طرح غیر سمی و عاری از مواد شیمیایی مضر هستند.

بیشتر بخوانید: 10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

پیراهن فلانل

پیراهن فلانل نمادی ماندگار از لباس مردانه آمریکاییانا است که به دوران کارگران راه‌آهن و مرزبانان برمی‌گردد که رویای بزرگ آمریکایی را می‌سازند. تصور می‌شود که خود پارچه – نوعی پشم یا پنبه برس خورده – در دهه 1600 از ولز آمده باشد.

کارهارت تصمیم گرفت یک پارچه فلانل نخی در کنار فلانل پشمی سنتی ایجاد کند تا لباس کار گرم و ناهموار بسازد و از آن پیراهن فلانل چهارخانه نمادین آمد. برخی از زیباترین استایل‌هایی را که دیده‌ایم در پارچه‌های پنبه‌ای ارگانیک نرم .

آنها یک راه عالی برای کمد لباس کار هستند اما می‌توان آن‌ها را به سبک لباس‌های خیابانی روی یک هودی و شلوار جین طراحی کرد.

بیشتر بخوانید: 5 نوع ژاکت مد روز مردانه در استایل های مختلف!

8 لباس شیک از الیاف طبیعی که همه آقایان باید داشته باشند!

ژاکت خاکستری

لباس‌های مردانه زمستانی کلاسیک جامپر یقه  بخش اصلی کمد لباس‌های برجسته بوده است که توسط افرادی مانند استیو مک کوئین در دهه‌های 1950 و 1960 تقویت شده است.

ژاکت خاکستری

بیشتر بخوانید: مردان شیک پوش چه خصوصیاتی دارند؟

ژاکت

هودی

لباس‌های غیررسمی در طول قرنطینه‌های کووید منفجر شدند و هودی را از لباس ورزشی ساده به نمادی از تجملات آرام تبدیل کردند. اولین بار در دهه 1930 توسط شرکت بافندگی Knickerbocker اختراع شد که بعداً قهرمان شد.

این لباس که به دلیل کاربردهای ورزشی متولد شده است هنوز هم تا به امروز به عنوان یک لایه گرم و محافظ استفاده می شود و اگرچه بیشتر با ظاهر لباس های خیابانی مرتبط است می توان آن را زیر کت های پشمی بلند و حتی کت های کتانی جعبه ای نیز قرار داد. سبک‌های ساده در طیف کاملی از رنگ‌ها وجود دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در کمد لباس‌های شما ست کرد.

هودی

پیراهن

این پیراهن‌های ابریشم مانند از طرح‌های پروانه‌ای رنگارنگ گرفته تا طرح‌های فانتزی گل‌دار، گزینه‌ای سرگرم‌کننده و شیک برای لباس‌های تابستانی شما هستند.

پیراهن

کاپشن مشکی

کت پشمی به عنوان یک لباس ثابت و قابل توجه از لباس مردانه باقی مانده است که از طریق تکرارهای مختلف نظامی تکامل یافته است و اکنون به همان اندازه محبوب شده است که توسط مردم تمجید شد. مدهای دهه 1960 و 1970.

ما می گوییم “تکامل یافته” اما شکل کت آنقدرها تغییر نکرده است علاوه بر این که در طول مدرن کوتاه تر از سبک های سنتی دم ماهی ساخته شده است. با این حال تغییر کلیدی که رخ داده است در پارچه های مورد استفاده است یعنی پارچه های مصنوعی ضد آب سبک وزن. در حالی که آنها فوق العاده کاربردی هستند اما دوستدار محیط زیست نیستند.

کاپشن مشکی

شلوارک

این شلوارک برای خنک شدن در خانه عالی است این شلوارک از پارچه تری فرانسوی ارگانیک ساخته شده است که دارای متراکم از نخ های نرم است که به صورت حلقه گره خورده است تا بافت تری منحصر به فرد را ایجاد کند.در سال‌های اخیر در کل مجموعه‌های تابستانی حضور داشته است اما در طول سال روی اعتبار لباس‌های راحتی آن نخوابید.

شلوارک

شلوار چینو

به طور کلی آنها به عنوان یک شلوار طراحی می شدند که از یک پارچه جناغی نخی از چین بریده شده بود از این رو نام آن به این دلیل است. امروزه، chino ها در انواع برش ها و پارچه ها عرضه می شوند، که آنها را تقریباً متنوع ترین مدل شلوارهایی می کند که می توانید داشته باشید.

در انتهای طیف معمولی‌تر قرار دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تناسب ساق پا صاف و آرامی داشته باشند. آنها از 98٪ پنبه ارگانیک ساخته شده اند و 2٪ باقیمانده الاستین است که به پارچه برای راحتی کمی کشش می دهد.

شلوار چینو

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی مدل های جدید ژاکت مردانه برای پاییز و زمستان 2024 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو