برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

1

1402/9/28

20:44


برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟ برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟ مهمانی های نامزدی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. دور هم جمع شدن دوستان، غذای خوب، نوشیدنی، یک مکان زیبا. و البته جشن زوجی که تصمیم به گره زدن دارند! لباس پوشیدن و بهترین ظاهر برای رویدادهایی مانند این نیز نقش مهمی در کمک به […]

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟ مهمانی های نامزدی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. دور هم جمع شدن دوستان، غذای خوب، نوشیدنی، یک مکان زیبا. و البته جشن زوجی که تصمیم به گره زدن دارند! لباس پوشیدن و بهترین ظاهر برای رویدادهایی مانند این نیز نقش مهمی در کمک به کل حال و هوای مهمانی دارد. همچنین این چیزی است که می تواند زندگی شرکت کنندگان و زوج نامزد را در مورد لباس پوشیدن پیچیده کند.

لباس کوتاه یا لباس بلند؟ کفش پاشنه دار یا تخت؟ کراوات یا بدون کراوات؟ نگران نباش ما نکاتی را که برای لباس پوشیدن در یک مهمانی نامزدی نیاز دارید، به اشتراک می گذاریم، چه مهمان خوش شانس باشید.

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

اول از همه: کد لباس، مکان و دعوتنامه را بررسی کنید

ممکن است در نگاه اول بدیهی به نظر برسد، اما دعوتنامه بسیاری از شک‌ها را برطرف می‌کند و اطلاعات مهمی را در انتخاب لباس نامزدی در اختیار شما قرار می‌دهد. کد لباس (معمولا) به وضوح در دعوت نامه ذکر شده است، اگر نه، حتما با میزبان خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که چه لباسی بپوشند. کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

در نهایت خود دعوتنامه اطلاعات زیادی در مورد نحوه برگزاری جشن نامزدی نشان می دهد. یک دعوت کلاسیک و فوق رسمی احتمالاً به این معنی است که رویداد نیز چنین خواهد بود. یک دعوت ساده می‌تواند نشان دهد که سبک ساده‌تر و راحتری مناسب است.

بیشتر بخوانید: برای عکاسی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

برای مهمانی نامزدی چه بپوشیم؟

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

برای عروس آینده

زمانی که برگزارکننده مهمانی خودتان هستید انتخاب لباسی که باید بپوشید ممکن است آسان‌تر به نظر برسد  اما در واقع می‌تواند فشار زیادی را نیز به همراه داشته باشد!

در پایان روز شما فردی هستید که قرار است از همه آنها خیره کننده تر به نظر برسید و لباس شما همچنین برای بقیه لباس های بیرونی تعیین می کند.

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

اول از همه باید چیزی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد. زمان سال، پارچه، و طول را در نظر داشته باشید، و با چیزی همراه شوید که به شما امکان می‌دهد تمام شب را بدون مراقبت در دنیا برقصید.

بسیاری از عروس های آینده تمایل دارند در مهمانی های نامزدی خود با رنگ سفید همراه شوند. رنگ سفید سنتی، کلاسیک ، سبک، برای چشم آسان است و احساس شادی و پاکی را برمی انگیزد. این همچنین به شما کمک می کند تا مانند روز عروسی جذاب شوید. این همان چیزی است که اکثر مردم با آن پیش می روند در نهایت، انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید: معرفی چند مدل لباس مجلسی با تور | تصاویر لباس مجلسی

برای مهمانان

به عنوان یک مهمان جشن نامزدی، قانون اصلی این است که از پوشیدن لباس سفید فاصله بگیرید زیرا احتمالاً این همان چیزی است که عروس آینده خواهد پوشید و شما نمی خواهید توجه او را از بین ببرید! از سوی دیگر رنگ مشکی کاملا مجاز است و انتخابی کلاسیک، زیبا، مرموز و شیک است.

اگر جشن نامزدی یک شب رسمی یا نیمه رسمی باشد رنگ مشکی به بهترین شکل به نظر می رسد. با این حال، اگر قرار است دورهمی در طول روز و در محیطی آرام‌تر برگزار شود.

هنگام انتخاب لباس برای مهمانی نامزدی، پارچه ها نیز مهم هستند. برای یک مهمانی راحت تر با پارچه های نخی و کتانی همراه شوید و لباس های ابریشمی را برای یک محیط رسمی تر نگه دارید.

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

ایده لباس برای آقایان در مهمانی

برای داماد آینده

اگر جشن نامزدی متعلق به شماست اکنون زمان شماست که بدرخشید که به این معنی است. کت و شلوارهای سبک تر یا طرح دار را فراموش کنید. به جای آن کلاسیک بروید.

به ما اعتماد کنید! یک کت و شلوار خاکستری، امروزی، شیک و دوخت راه خوبی برای شروع است. خاکستری یک رنگ کلاسیک است بدون اینکه مشکی باشد (که ممکن است بخواهید آن را برای روز عروسی ذخیره کنید).

کت و شلوار سرمه ای نیز این کار را انجام می دهد فقط مطمئن شوید که آن را به جای مشکی با کفش های قهوه ای ست کنید.

مگر اینکه مهمانی در ساحل یا در یک محیط غیررسمی برگزار شود ممکن است بخواهید کراوات یا پاپیون بپوشید و یک کت بلیزر مخصوصا برای عکس ها در دست داشته باشید.

ایده لباس برای مهمان بودن خانم

برای مهمانان

از آنجایی که همه نگاه ها به شما نیست، فضایی برای آزمایش یا امتحان کردن چیزهای متفاوت وجود دارد. اگر مهمانی در ساحل است می‌توانید با الگوها، رنگ‌ها بازی کنید.

برای مهمانان

سخن پایانی:

در پایان روز مهمانی بیشتر مربوط به جشن گرفتن آرزوهای دو نفر برای با هم بودن است تا آنچه شما می پوشید. اما با این نکات ساده در کنار خود مطمئن خواهید بود که عالی به نظر می رسید احساس راحتی می کنید و می توانید روی داشتن یک شب سرگرم کننده با عزیزان خود تمرکز کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو