برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه


منبع: تیپ زا

2

1402/12/29

00:00


برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه : اگر برای شام بیرون می روید اما احساس می کنید که چیزی در کمد لباس خود ندارید در جای مناسبی هستید زیرا ما راهنمایی داریم که برای شام با دوستان خود چه لباسی بپوشید با 8 لباس زیبا […]

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه : اگر برای شام بیرون می روید اما احساس می کنید که چیزی در کمد لباس خود ندارید در جای مناسبی هستید زیرا ما راهنمایی داریم که برای شام با دوستان خود چه لباسی بپوشید با 8 لباس زیبا که از آن الهام بگیرید!

کنار هم قرار دادن یک لباس برای شام گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد می تواند دشوار باشد که زیبایی شناسی مناسب را با جایی که غذا می خورید به دست آورید یا فقط یک روز پرمشغله را سپری کرده اید و نمی خواهید به یک استایل کردن فکر کنید. لباس

ما این راهنما را ایجاد کرده‌ایم که برای شام بیرون از خانه با دوستان چه بپوشید تا به شما کمک کند یک لباس خیره‌کننده بچینید. 8 لباس مختلف در این مقاله وجود دارد که مناسب هر شام و رستورانی باشد به علاوه ظاهر تابستان و پاییز و زمستان بنابراین مهم نیست در چه فصلی از سال است لباسی برای الهام گرفتن از آن وجود دارد.

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟

1. رنگ های خنثی

رنگ های خنثی همیشه ظاهری شیک و ظریف را تضمین می کند این ظاهر خنثی یک تاپ سفید را با شلوارهای گشاد ست می‌کند سپس یک ژاکت سفید روی آن لایه لایه می‌شود با اکسسوری خنثی، مانند کیف بژ و زیورآلات طلایی لوکس برای ظاهری خنثی.

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

2. کلاسیک + مینیمالیست

ظاهر شلوار جین کلاسیک خود را با کفش پاشنه بلند و کیف دستی مینی خیره کننده افزایش دهید شلوار جین راست یا گشاد مورد علاقه خود را با یک پیراهن دکمه دار سفید سایز بزرگ، با چند دکمه در بالا و پایین مدل دهید تا شام شلوار جین شما نامناسب باشد!

برای تکمیل این لباس زیبا، کفش‌های پاشنه‌دار مشکی در حالت ایده‌آل با تزیینات درخشان، و یک کیف دسته‌دار کوچک ست کنید.

برای شام با دوستان چه بپوشیم؟| استایل زنانه

3. دامن ساتن

دامن‌های ساتن یکی از لباس‌های مورد علاقه ما برای یک ظاهر شام هستند می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف و متناسب با فصل‌های مختلف استایل کرد. این دامن ساتن سبز با یک تاپ ساده سفید ست شده است تا لباسی هوشمندانه و در عین حال راحت را برای ماه های تابستان ایجاد کند اگر با دوستان خود در تعطیلات هستید عالی است! کیف و گوشواره های طلایی چشمگیر بهترین کارهای تکمیلی هستند.

دامن ساتن

4. خاکستری + کیف و کفش ورنی

با اکسسوری های شرابی رنگی به لباس خاکستری خود ست کنید. این ترکیب ژاکت خاکستری و شلوار گشاد خاکستری برای صرف شام در طول ماه‌های پاییز و زمستان ایده‌آل است، در حالی که کفش شرابی براق و کیف شرابی رنگ بسیار مورد نیاز را به این لباس شیک می‌بخشند ایده‌آل برای بعد از کار برای شام با دوستان.

خاکستری + کیف و کفش ورنی

5. استایل رنگ طلایی 

اگر به دنبال چیزی کمی جذاب تر هستید، این لباس شیک برای شما مناسب است. تاپ کراپ مشکی با جزئیات گلدار چشم نواز است و با دامن ماکسی ساتن سفید کاملاً متعادل شده است تا ظاهری جذاب و مجلل ایجاد کند. برای تکمیل لباس، جواهرات طلا و یک کیف شانه مشکی براق را اضافه کنید.

استایل رنگ طلایی 

 

6. بلیزر بزرگ

این لباس کت شلوار بزرگ برای شام بیرون از خانه با دوستان عالی است و ست آن در خانه بسیار آسان است. با یک تی شرت سفید و یک دامن مینی مشکی شروع کنید سپس یک کت بلند بپوشید و تضادی بین دامن مینی و طول بلندتر کت ایجاد کنید. این لباس را با یک جفت بوت مشکی و یک کیف دسته دار مینی ست کنید.

بلیزر بزرگ

7. دامن میدی

دامن‌های میدی جزء اصلی کمد لباس‌ها هستند و ما دوست داریم که این دامن کلاسیک سیاه و سفید را در این لباس پیچیده و شیک استایل شده است.

دامن میدی مشکی با یک تاپ سفید ست شده است که حسی شیک را به لباس می بخشد، سپس با کمربند مشکی در کمر بسته می شود تا یک شبح باورنکردنی ایجاد کند. برای تکمیل لباس، از لوازم جانبی تک رنگ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 8 ترند اصلی بهار و تابستان | استایل 2024

دامن میدی

8. بلیزر + شلوار جین

این کت و شلوار جین اگر برای شام بیرون از خانه با دوستانتان به جایی ساده تر می روید این کت و شلوار جین ایده آل است. با یک تی شرت سفید و شلوار جین صاف آبی روشن شروع کنید سپس یک کت مشکی را روی قسمت بالا بپوشانید و با کفش های کتانی و یک کیف دستی مشکی براق اکسسوری کنید  بسیار ساده و بسیار خیره کننده!

بلیزر + شلوار جین

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو