6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان


منبع: تیپ زا

2

1402/5/19

19:02


6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان 6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان : خانم‌های معمولاً وقتی می‌خواهند برای محل کارشان چه لباسی بپوشند و بعد از یک روز شلوغ چه لباس‌های شیکی برای شب‌های بیرون خود انتخاب کنند دچار مشکل میشوند. برخی از خانم‌ها ترجیح […]

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان : خانم‌های معمولاً وقتی می‌خواهند برای محل کارشان چه لباسی بپوشند و بعد از یک روز شلوغ چه لباس‌های شیکی برای شب‌های بیرون خود انتخاب کنند دچار مشکل میشوند. برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند لباسی بپوشند که مناسب هر دو محیط اجتماعی باشد تا از تعویض لباس خودداری کنند در حالی که دیگران دوست دارند خود را متفاوت بیان کنند.

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

یک چیز مسلم است در دنیای شلوغی که ما در آن زندگی می کنیم، خانم های شاغل اغلب احساس می کنند که پس از یک روز طولانی در دفتر، نیاز به استراحت و آرامش دارند.

و چه راهی بهتر از لباس پوشیدن و بیرون رفتن برای شام با دوستانتان برای گذراندن اوقات فراغتتان؟ برای اینکه همه را مبهوت کنید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید، تیپزا ایده هایی برای لباس زنانه آماده کرده است که برای این مناسبت است.

این مقاله را بخوانید تا از لباس های شیکی که هر خانمی می تواند برای یک شام بعد از کار بپوشد الهام بگیرید.

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

در هنگام رفتن به یک شام بعد از ظهر به چه نکاتی توجه کنیم؟

محل

اولین چیزی که هنگام بررسی ایده های لباس شام برای زنان باید به آن فکر کنید محل برگزاری است به طور معمول، زمانی که به مکانی که قرار است شام بخورید می توانید ایده خوبی از پوشیدن لباس مناسب داشته باشید.

به عنوان مثال در سالن های رقص، کد لباس معمولاً کراوات مشکی یا لباس کوکتل است مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

اگر رزرو در یک هتل 5 ستاره یا رستوران ستاره است، به جرات می توان گفت که باید لباس بپوشید تا تحت تاثیر قرار بگیرید و از یک کد لباس رسمی پیروی کنید و اگر به یک مکان محلی با غذای خوب و محیطی غیررسمی می روید، به دنبال ایده های لباس زنانه باشید.

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار با دوستان

حس درونی

گاهی اوقات نوع مکان برای کمک به انتخاب درست کافی نیست بنابراین به حال و هوای مکان و قصد رفتن به آنجا فکر کنید آیا به طور اتفاقی با گروه دوستان خود ملاقات می کنید یا این یک رویداد خاص است که آن را جشن می گیرید؟ آیا سبک لباس خاصی برای پیروی وجود دارد؟ به این سوالات پاسخ دهید تا ایده روشن تری در مورد نحوه لباس پوشیدن داشته باشید.

البته بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با دوستان خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که چگونه قرار است ظاهر شوند.

هماهنگ کردن لباس‌های گروهی راهی عالی برای اطمینان از اینکه همه در انتخاب لباس خود احساس راحتی می‌کنند و هیچ‌کس مانند یک مرد عجیب و غریب به نظر نمی‌رسد.

حس درونی

6 لباس شیک برای یک شام بعد از کار

تاپ و شلوار جین درجه یک

اولین ایده لباس زنانه برای یک مهمانی شام یک تاپ و شلوار جین درجه یک است این یک ترکیب جاودانه و شیک است که برای شب‌های غیررسمی مناسب است، زمانی که فقط می‌خواهید با افراد مورد علاقه خود استراحت کنید.

گذاشتن لباس‌های تجاری جدی در خانه می‌تواند بسیار نشاط‌آور و رهایی بخش باشد مثل این است که می‌توانید از زندگی کاملاً لذت ببرید و همیشه روی کار تمرکز نکنید.

به راحتی می‌توان لباس‌های زیبا، راحت و شیک را فقط با شلوار جین معمولی و یک انتخاب تاپ جالب کنار هم قرار داد. برای داشتن بهترین ظاهر کلاسیک، یک بلوز تک رنگ با طراحی جاودانه هوشمندانه مانند آستین‌های ژولیده ، آستین‌های آبشاری یا فلپ‌ها انتخاب کنید همچنین می‌توانید از یک تاپ سرشانه‌ای سرد یا پیراهن آستین‌دار استفاده کنید.

لباس شیک برای یک شام

لباس رمانتیک

لباس های رمانتیک از شیک ترین لباس ها برای یک شام بعد از کار هستند آنها  راحت برای پوشیدن هستند و شما را در هر نوع غذاخوری مناسب می کنند. توصیه حرفه ای ما این است که لباسی را انتخاب کنید که حال و هوای رمانتیک داشته باشد اما دارای فاکتور ظریف یا جزئیات جالب باشد.

برای مثال می‌توانید یک لباس با چین‌های شیک ، یک لباس چین‌دار ، یا یک لباس با طرحی جالب بپوشید از نظر رنگ، به پاستل و خنثی بچسبید در مورد پارچه‌ها، چیزی زیبا و سبک مانند پارچه ابریشمی، پلی استر یا تری استات پیدا کنید.

لباس شیک برای یک شام

لباس شیک برای یک شام

دامن میدی

دامن میدی یکی از بهترین ایده های لباس زنانه است که ما برای شما داریم! این یک لباس شیک است که هم جاودانه و هم شیک است.

دامن‌های میدی همیشه یک انتخاب مطمئن برای یک شب شام هستند زیرا برای همه مدل‌های لباس مناسب هستند، به غیر از کراوات مشکی. همچنین اگر به یک رستوران معتبر می روید یا می خواهید در زمان بعد از کار خود نیز حرفه ای به نظر برسید، یک انتخاب شیک است.

اگر می‌خواهید یک غذاخوری معمولی داشته باشید یک دامن ابریشمی چین دار یا یک دامن میدی چاپ گشاد می‌تواند کارساز باشد. یک دامن نامتقارن رنگ روشن یا یک دامن چین دار مشکی در حالت های نیمه رسمی و رسمی بهترین ظاهر را دارد.

دامن میدی

لباس ژاکت

اگر در مورد لباس های شیک صحبت کنیم این لباس ژاکت گشاد برای ماه های سردتر و شام های غیررسمی بعد از کار مناسب است.

راحت و دنج است، شما را گرم نگه می دارد و نیازی به یک ظاهر طراحی جدی ندارد. به سادگی آن را با جوراب شلواری نود یا مشکی و اکسسوری های زیبا ترکیب کنید.

لباس ژاکت

دامن مدادی

دامن مدادی یکی از زیباترین لباس هایی است که در مد امتحان خود را پس داده است این نوع لباس برای مدت طولانی وجود داشته است و هنوز هم یکی از شیک ترین و باکلاس ترین لباس هایی است که یک زن تاجر می تواند برای کارهای خود و بعد از کار بپوشد.

به همین دلیل است که دامن مدادی یکی از ایده های لباس زنانه مورد علاقه ما برای شام با دوستان است به رنگ مشکی کلاسیک بچسبید و آن را با یک پیراهن سایه روشن یا یک بلوز بیرونی ترکیب کنید.

دامن مدادی

سخن پایانی:

آیا ایده های لباس شام بعد از کار ما را دوست داشتید؟ وبلاگ های مد ما را برای راهنمایی های بیشتر درباره لباس های شیک در مورد نحوه لباس پوشیدن بی عیب و نقص یا شروع خرید لباس های با کیفیت بالا در بوتیک آنلاین فوق العاده ما، بررسی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو