چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/8/26

12:36


چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024 چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024 : جین یک ژاکت غیررسمی مناسب است و برای کمد لباس هر مردی ضروری است. مانند ژاکت موتوری چرمی، این یک سبک کلاسیک است که برای هر سالی که قصد داشته باشید آن را از کمد لباس خود بیرون […]

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024 : جین یک ژاکت غیررسمی مناسب است و برای کمد لباس هر مردی ضروری است. مانند ژاکت موتوری چرمی، این یک سبک کلاسیک است که برای هر سالی که قصد داشته باشید آن را از کمد لباس خود بیرون بیاورید و بپوشید شیک و مد است. یکی از خوبی های کت جین کلاسیک جذاب بودن آن است که با هر استایلی ست میشود.پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه تیپزا باشید و ما را دنبال کنید.

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

چگونه یک کت جین بخریم؟

یک کت جین عالی باید جیب داشته باشد بسیاری از کت های جین با جیب های کناری طراحی نمی شوند. در صورت امکان، به دنبال مارک هایی باشید که آنها را ارائه می دهند.

کت جین چه رنگی باید تهیه کنید؟

برای اولین ژاکت خود رنگ آبی را انتخاب کنید که معروف تر است، آبی ​​برای پاییز بسیار مناسب است، و زمانی که هوا گرم می شود خیلی تیره نیست و آن را به سایه ای عالی در تمام سال تبدیل می کند. 

کلاسیک: یک ژاکت جین نیلی تیره یک گزینه عالی است بیشتر این مدل‌ها در یک جین هستند. نکته جالب در مورد آن این است که با بالا رفتن سن، در بدن شما شکل می‌گیرد و الگوهای پوشیدنی منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند .

اگر طرفدار جین  نیستید، برندهایی مانند تاد اسنایدر وجود دارند که جین نیلی تیره دارند. نیلی تیره یک رنگ کت جین عالی است اما گاهی اوقات برای بهار و تابستان بسیار تیره به نظر می رسد.

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

 کت جین برای بهار/تابستان

این یکی کاملا اختیاری است به خصوص اگر رنگ آبی متوسط ​​دارید اما اگر می‌خواهید وقتی هوا گرم‌تر می‌شود ظاهر خود را زیباتر کنید.

چگونه کت جین شما باید مناسب باشد

چگونه کت جین شما باید مناسب باشد

کت جین شما باید از قوانین کلاسیک در مورد اینکه یک کت چگونه باید باشد پیروی کند. درزهای شانه باید تقریباً با نقطه استخوان شانه شما مطابقت داشته باشند. در جایی که نمی توانید دکمه آن را ببندید تردید نکنید و به سایز های بزرگتری که مناسب شما هستند بسنده کنید.

آن را روی لباسی که بیشتر اوقات قصد دارید آن را بپوشید امتحان کنید اگر در شهر گرمی هستید و قصد دارید آن را فقط روی یک تی شرت بپوشید ژاکت خود را روی تی شرت بپوشید.

اگر قصد دارید آن را در پاییز بپوشید زمانی که همه چیز ممکن است سرد شود آن را در حالی که پلیور معمولی می پوشید امتحان کنید.

چگونه کت جین شما باید مناسب باشد

تقریباً باید به کمر برسد کت های جین در ابتدا به عنوان لباس کار برای گاوچران و کارگران راه آهن طراحی شده بودند. از این رو، کت جین کوتاه‌تر است تا هنگام اسب سواری یا نشستن راحت‌تر باشد.

شما می خواهید که کت جین شما به کمر یا کمی زیر کمر شما برسد اگر قد کوتاه‌تری دارید پیتر منینگ یک کت جین کلاسیک عالی دارد که این نسبت‌ها را حفظ می‌کند.

آستین‌ها به مچ دست شما حتما ختم شوند لازم نیست دقیق باشد اما هر چیزی بیش از ½ سانت بلندتر یا کوتاه‌تر به نظر می‌رسد بهتر است به دنبال ژاکت دیگری بگردید یا آن را سفارش کنید.

چگونه کت جین شما باید مناسب باشد

چگونه یک کت جین بپوشیم؟

در اینجا برخی از روش های مورد علاقه من برای مدل دادن به کت جین آورده شده است می توانید آنها را همانطور که هست استایل کنید یا از آن به عنوان نقطه استفاده کنید!

کلاسیک: 

وقتی صحبت از انتخاب شلوار به میان می‌آید کت جین در رنگ‌های خاکی، خاکستری، سرمه‌ای تیره یا مشکی گزینه‌های عالی هستند.

استایل کژوال: دکمه دار و کفش راحتی

من همچنین عاشق ست کردن یک کت جین با یک پیراهن دکمه دار هستم این غیرمنتظره است و راهی عالی برای بالا بردن لباس است.

یک پیراهن دکمه دار سفید، آبی کم رنگ یا خاکستری انتخاب های خوبی هستند موارد دلخواه شخصی من دکمه های پاپلین راه راه ظریفی هستند که الگوی ظریفی دارند. اگر می‌خواهید از پوشیدن کفش‌های کتانی فاصله بگیرید یک کفش کتانی زیبا که به‌صورت غیررسمی پوشیده می‌شود گزینه عالی است.

چگونه یک کت جین بپوشیم؟

 ژاکت لوکس

نمونه ای عالی برای نشان دادن اینکه یک کت جین چقدر می تواند همه کاره باشد با این ظاهر به یک کت جین تیره تر، مانند نیلی تیره یا مشکی بچسبید.

نیازی نیست مانند نمونه لباس یقه‌شب‌های کامل بپوشید اما یک ژاکت زیبا در چیزی مانند ترمه یا ترکیب ابریشم انتخاب کنید. حال و هوای لوکس را با یک بوت شیک تر مانند چلسی حفظ کنید.

 ژاکت لوکس

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی کاپشن چرم یا کت جین مردانه | کدام را باید بخرید؟ این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو