13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024


منبع: تیپ زا

2

1402/11/8

21:13


13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024 13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024 : با ورق زدن یک سال نسبتاً پرتلاطم، هرگز زمان بهتری برای بازسازی شخصی وجود نداشته است. یک سال جدید به معنای یک صفحه تمیز و فرصتی ارزشمند برای پشت سر […]

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024 : با ورق زدن یک سال نسبتاً پرتلاطم، هرگز زمان بهتری برای بازسازی شخصی وجود نداشته است. یک سال جدید به معنای یک صفحه تمیز و فرصتی ارزشمند برای پشت سر گذاشتن اشتباهات گذشته و ایجاد عادات بهتر است.

به نظر ما کمد لباس و عادات مراقبت شخصی شما مکان های خوبی برای شروع هستند. به همین دلیل است که ما فهرستی مفید از سبک‌ها و روش‌های آرایشی که هر مردی می‌تواند از آن بهره‌مند شود گردآوری کرده‌ایم.

آغاز سال جدید بهترین زمان برای کمد لباس خود و داشتن ظاهری مناسب است. اگر لباس‌هایی در آنجا وجود دارد که از این زمان سال گذشته پوشیده نشده‌اند آن‌ها را کنار بگذارید تا جایی برای چیزهایی که می‌پوشید باز شود.

اگر هنوز نمی‌توانید با این چالش روبرو شوید این ترفند مفید را امتحان کنید: تمام چوب لباسی‌های کمد لباس خود را به همین ترتیب بچرخانید. پس از پوشیدن چیزی، آن را با چوب لباسی برعکس در کمد لباس خود قرار دهید. پس از چند ماه می‌توانید ببینید کدام لباس‌ها پوشیده نمی‌شوند، زیرا تنها لباس‌هایی هستند که چرخانده نمی‌شوند.

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

در حالی که آغاز سال زمان خوبی برای خلاص شدن از شر چیزهای قدیمی است همچنین زمان مناسبی برای به روز رسانی مجدد است. حالا که فضای اضافی در کمد لباس خود دارید وقت آن است که آن را با چند لباس جدید پر کنید و سال خود را در مسیر درست حداقل از دیدگاه سبک شروع کنید.

انتخاب استایل مناسب با قیمت های مقرون به صرفه عالی است اما قبل از خرید کمی فکر کنید. خریدهای فوری معمولاً چیزهایی هستند که کمتر پوشیده می شوند بنابراین فکر کنید و لباس های کلاسیک ای را خریداری کنید که می دانید استفاده زیادی از آنها خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: 20 چیزی که مردان هرگز نباید بپوشند | ترندهای منسوخ شده

از خریدهای ناگهانی خودداری کنید

آیا صادقانه مناسب است؟ واقعا دوستش داری؟ آیا فقط به این دلیل آن را می خرید که دیگر استایل این برند را دوست دارید؟ یک قانون سرانگشتی خوب این است که به این فکر کنید که آیا کالا را با قیمت کامل خریداری خواهید کرد یا خیر. اگر نه احتمالاً فقط در مورد خرید صحبت کرده اید.

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

روی استایلی سرمایه گذاری کنید که برای شما یک عمر ماندگار باشد

امسال را سالی کنید که کمتر اما بهتر می خرید. مد یکبار مصرف و مدهای زودگذر را فراموش کنید و به جای آن استایل کلاسیک و همه کاره را در اولویت قرار دهید در بهترین استایل های ممکن با بودجه خود سرمایه گذاری کنید شروع به ساختن کمد لباسی کپسولی کنید که می تواند برای هر موقعیتی با هم ترکیب و ست شود و مطمئن شوید که از هر قطعه ای که به آن اضافه می کنید بیشترین بهره را خواهید برد.

وقتی می گوییم «سرمایه گذاری»، منظورمان این نیست که بیرون بروید و گران ترین برند طراح بازار را بخرید. پارچه‌های باکیفیت، مهارت و سبک همیشگی را در اولویت قرار دهید. پس انداز کنید و کمی بیشتر روی آن استایلی خرج کنید که می دانید تا آخر عمر باقی خواهند ماند کفش های گودیر، ژاکت چرمی ، جین ، چمدان چرمی ، کت پشمی ، کت و شلوار خوش دوخت و غیره.

به اصول ذکر شده در بالا پایبند باشید و نه تنها ظاهر خوبی خواهید داشت بلکه احساس خوبی نیز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

ادکلن مناسبی را خریداری کنید

جدا از استفاده بیش از حد، یکی از رایج ترین مشکلات در مورد عطر، داشتن یک عطر مناسب است. شاید شما آن را به عنوان رایحه امضای خود در نظر بگیرید. خوب است که یک ادکلن “یکنواخت” روزانه داشته باشید.

رایحه‌های چوبی، دودی، چرمی و تند، بهترین عملکرد را در ماه‌های زمستان دارند زیرا تمایل به ماندگاری طولانی‌تری روی پوست دارند در حالی که رایحه‌های تازه، گلی و مرکباتی برای تابستان مناسب‌تر هستند. خارج از آن، ارزش آن را دارد که از یک عطر خوب استفاده کنید تا در مواقع خاص بویایی نهایی را اضافه کنید.

13 روش برای بهتر به نظر رسیدن استایل مردانه در سال 2024

لباس پوشیدن

آیا تا به حال یک لباس کامل با هدف منحصر به فرد ارائه بهترین خود ممکن پوشیده اید؟ حتی نیازی نیست که یک رویداد مجلل باشد. این می تواند صرف شام با شریک زندگی شما یا یک جلسه کاری با یک مشتری جدید بالقوه باشد.

کژوال کردن لباس های مردانه عالی است اما اجازه ندهید که لباس مردانه شما را کسل کند. منتظر نمانید تا زمانی که عروسی برای شما فرصتی برای پوشیدن لباس فراهم شود.

لباس پوشیدن

بیشتر بخوانید: چگونه خوب لباس بپوشیم؟ 15 نکته مد برای آقایان

با یک خیاط دوست شوید

وقت آن است که یک دوست مهم پیدا کنید، فقط فکر می کنیم این مهم است که شما به تغییر لباس های خود عادت کنید (اینجا فقط کت و شلوار صحبت نمی کنیم) به طوری که کاملاً متناسب باشند و فرم شما را شیک کنند.

فراموش نکنید که هر خیاطی که ارزش آن را داشته باشد می‌تواند لباس‌های خسته را نیز جوان کند  چه تبدیل اجناس به چیز دیگری (مثلاً شلوار به شلوارک)، رفع ساییدگی و پارگی، یا ارتقاء چیزهایی مانند دکمه‌ها و آسترها – لباس ها ماندگاری بیشتری دارند و تاثیرات محیطی شما کاهش می یابد.

با یک خیاط دوست شوید

مرطوب کردن

روی دو مرطوب کننده باکیفیت سرمایه گذاری کنید یکی برای صورت و دیگری برای بدن تان و عادت کنید که هر روز از آنها به صورت مرتب استفاده کنید. پوست شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد.

رنگ های مختلف را انتخاب کنید

ما اولین کسانی هستیم که به شما می گوییم سرمه ای، خاکستری، سفید و سبز زیتونی فضای امن شما هستند اما امسال از همه خواهش می کنیم که چاشنی رنگ اضافه کنند.

اگر به رنگ هایی پایبند باشید که رنگ پوست خاص شما را تکمیل می کند و اصول اولیه تطابق رنگ را در نظر داشته باشید خیلی اشتباه نخواهید کرد.

چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

بیشتر بخوانید: چگونه یک کت جین بپوشیم؟| استایل مردانه 2024

در مورد جنس لباس خود تجدید نظر کنید

اگر چه استدلال های محیطی و طنزآمیزی در پشت این وضوح وجود دارد، اما در بیشتر موارد آن فقط عقل سلیم است: از پارچه های مناسب فصل استفاده کنید.

در زمستان از جنس ضخیم‌تر و سنگین‌تر مانند پشم، جین و چرم استفاده کنید تا از خود در برابر عوامل و سرما محافظت کنید.

در تابستان به پارچه‌های تخصصی مانند کتان، بامبو و ابریشم نگاه کنید که قابلیت تنفس دارند و به تنظیم دمای بدن در هنگام افزایش جیوه کمک می‌کنند. این ساده به نظر می رسد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردان هنوز هنگام لباس پوشیدن هر روز صبح، فصلی بودن را در نظر نمی گیرند.

تا جایی که ممکن است محیط را در نظر بگیرید. مراقب پارچه های ارگانیک و بازیافتی باشید از شستن بیش از حد خودداری کنید (مخصوصاً جین و پشم که هر دو به طور طبیعی در برابر بو مقاوم هستند و به خوبی با لکه ها مقابله می کنند) به حفظ کمد لباس خود عادت کنید.

در مورد جنس لباس خود تجدید نظر کنید

بیشتر بخوانید: 23 ایده لباس مشکی برای آقایان | استایل تمام مشکی

چیز جدیدی را امتحان کنید

فرقی نمی کند رنگ و بافت را آزمایش کنید جواهراتی را به ظاهر خود اضافه کنید یا فقط یک مدل ریش جدید را امتحان کنید سال جدید زمان ایده آلی برای امتحان چیزهای جدید است.

به‌علاوه با توجه به اینکه اکثر مردم هنوز اکثر اوقات هفته را از خانه کار می‌کنند لازم نیست نگران باشید که وقتی صبح دوشنبه با سبیل در دفتر کار میروید چه می‌گویند.

چیز جدیدی را امتحان کنید

سبک بدنسازی خود را ارتقا دهید

سال نو شما جدید. شما در برخی از تجهیزات جدید باشگاه حتی بهتر به نظر خواهید رسید خود را از شر تی‌شرت‌های نخی آغشته به عرق ژاکت‌های کش دار و کفش‌های کتانی که به سختی آن‌ها را در دست گرفته‌اند خلاص کنید و به جای آن از لباس‌های ورزشی شیک استفاده کنید.

سبک بدنسازی خود را ارتقا دهید

روزانه از SPF استفاده کنید

اگر بیرون زیر نور خورشید هستید در معرض اشعه های مضر UV قرار می گیرید که می تواند منجر به آسیب پوست یا بدتر شود. به همین دلیل است که شروع به استفاده از SPF هر روز یکی از ارزشمندترین راهکارهایی است که می توانید انجام دهید.

لزومی ندارد که هر روز با ضد آفتاب فاکتور 50 کف کنید. در واقع، بسیاری از مرطوب‌کننده‌های عالی با SPF در بازار وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند و پوست شما را هیدراته نگه می‌دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو