مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023


منبع: تیپ زا

5

1402/5/15

16:45


مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023 مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023: چگونه می توانید یک تی شرت نخی کلاسیک و بدون حاشیه را بپوشیم؟ خب، همانطور که معلوم است، به روش‌های زیادی که احتمالاً حتی در مورد آن نمی‌دانستید. بله تی شرت ساده پنبه ای محبوب ترین نوع تی شرت […]

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023: چگونه می توانید یک تی شرت نخی کلاسیک و بدون حاشیه را بپوشیم؟ خب، همانطور که معلوم است، به روش‌های زیادی که احتمالاً حتی در مورد آن نمی‌دانستید. بله تی شرت ساده پنبه ای محبوب ترین نوع تی شرت است (و دلیل خوبی هم دارد) اما در واقع تنوع زیادی از این کمد لباس ساده وجود دارد که ارزش گنجاندن آنها را در چرخش تابستانی شما دارد.

آزمایش با پارچه ها، رنگ ها، طرح ها و برش های مختلف می تواند به ارتقای سطح بازی تی شرت شما کمک کند. فقط با کمی فکر کردن به بیرون از جعبه، می توانید راحتی را افزایش دهید کمی حس بصری به لباس های خود اضافه کنید و برای هوای گرم بهتر آماده شوید.

برای کمک به شما، چند مدل تی‌شرت تابستانی را که باید در مورد آن‌ها بدانید گردآوری کرده‌ایم و توضیح می‌دهیم که چرا ارزش افزودن به کمد لباس‌هایتان را دارند.

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

تی شرت پنبه ای سفید ساده

 این همان سبکی است که وقتی کسی می‌گوید «تی‌شرت» ابتدا به آن فکر می‌کنید و به احتمال زیاد شما در حال حاضر بیش از یک تی شرت دارید. تنفس‌پذیر، راحت، همه‌کاره، نسبتاً بادوام است و در رنگ سفید پایه‌ای عالی برای انواع ظاهر تابستانی ایجاد می‌کند.

همانطور که گفته شد، تی شرت نخی بدون ایراد نیست. این پارچه به شدت جاذب است و دیر خشک می شود، که آن را برای مقابله با عرق در روزهای گرم تابستان ایده آل نمی کند.

همچنین تمایل به چروک شدن آسان دارد، بنابراین زمانی که نیاز دارید کمی در کنار هم به نظر برسید این را در نظر بگیرید.

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

مدل تی شرت تابستانی مردانه برای سال 2023

تی شرت ترکیبی پنبه-پلی استر

تی‌شرت‌های پنبه‌پلی‌استر کمی گران‌تر از تی‌شرت‌های نخی خود هستند، اما بدون معایب زیادی عرضه می‌شوند. آنها تنفس بیشتری دارند، کمتر مستعد چین و چروک شدن هستند و رطوبت را از پوست دور کرده و سریع خشک می شوند. این می تواند آنها را به گزینه بهتری برای هوای گرم تبدیل کند.

این تی شرت های کمی تقریبا شبیه به تی شرت های 100 درصد پنبه ای هستند. این بدان معنی است که شما می توانید این ماده را برای همه تی شرت های خود انتخاب کنید و هیچ کس قادر به تشخیص آن نیست.

نکته منفی این است که آنها به راحتی قابل بازیافت نیستند زیرا الیاف مصنوعی استفاده شده در پارچه مخلوط شده است.

تی شرت ترکیبی پنبه-پلی استر

تی شرت ترکیبی پنبه-پلی استر

تی شرت راحت

تی شرت های فنی با در نظر گرفتن عمل طراحی شده اند. اگر می دوید، پیاده روی می کنید یا واقعاً هر کاری انجام می دهید که شامل گرم شدن و عرق کردن باشد، این نوع سه راهی کاملا ضروری است.

آنها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند که در مقایسه با پنبه یا حتی پنبه، کشش، جذب رطوبت، زمان خشک شدن و تنفس را افزایش می دهند. آنها همچنین تمایل دارند بسیار سبک تر باشند.

تی شرت راحت

تی شرت راحت

تی شرت پیکه

پنبه پیکه همان پارچه مش بافتی است که اغلب در پیراهن های پولو پیدا می کنید . کشش، تنفس و راحت است، اما شاید ندانید که این گزینه برای تیپ های کلاسیک یقه خدمه نیز هست.

مسلماً برندهای بسیار کمتری نسبت به پنبه معمولی تی را از پیکه می سازند، اما اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، می توانید آنها را پیدا کنید. یکی از بازیگران کلیدی در این نوع تی شرت، فرد پری است که باعث می شود گزینه ها بدون یقه و دکمه ها بی شباهت به تی شرت های نمادین آن نباشد.

تی شرت لوگو

برخی ممکن است استدلال کنند که لوگوهای برندهای بزرگ چسبناک و غیر ضروری هستند، اما نگاه متفاوت به آن این است که آنها راه دیگری را برای جذاب کردن لباس ها، ایجاد یک نقطه کانونی و اضافه کردن رنگ ارائه می دهند.

یک لوگوی خوش قرار و با سلیقه نباید ارزان به نظر برسد، فقط به طرح های جالب توجه کنید تا شبیه یک بیلبورد پیاده روی نشوید.

تی شرت لوگو

تیشرت گرافیکی

تی شرت گرافیکی یکی از اصلی ترین لباس های خیابانی است. در واقع، این لباس است که از همان ابتدا به کل صحنه دامن زده است. از اولین تی شرت های چاپ شده استوسی در دهه 1980 تا تی شرت های سلبریتی عالی که هزاران نفر به کلکسیونرها می فروشند، تی شرت های گرافیکی ستون فقرات لباس های خیابانی هستند و هنوز هم راهی عالی برای اضافه کردن شخصیت به لباس های امروزی شما هستند.

لازم نیست که چیزی با مارک شدید باشد. بازار بزرگی برای کالاهای باند و فیلم قدیمی با طرح‌های تی‌شرت بسیار جذابی وجود دارد.

تیشرت گرافیکی

تیشرت پرینتی

چه راه راه باشد، چه الگوهای هندسی یا یک چاپ عکس دمنده، یک تی شرت چاپی سراسر یک بیانیه مطمئن است.

می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید ظریف یا پر زرق و برق باشید، فقط مطمئن شوید که بقیه لباس‌هایتان را نود و ظریف نگه دارید.

تیشرت پرینتی

تی شرت سایز بزرگ

ما معمولاً به شما توصیه می‌کنیم که تی‌شرت‌تان را به تن کنید. این لباس زمانی که درزها مستقیماً روی شانه‌ها قرار می‌گیرند و سجاف درست زیر کمر بند می‌افتد، بسیار جذاب است. با این حال، زمانی که هوا گرم است، برای تنفس بیشتر و جریان هوا، می‌توان کمی بیشتر از آن سود برد.

اینجاست که یک سه راهی بزرگ می تواند کمک کند. این نوع تی‌ها یا عمداً بزرگ می‌شوند یا فقط سایز آن‌ها را خیلی بزرگ می‌خرند تا در مقایسه با تیپ‌های باریک و متناسب، ظاهری کشیده و کشیده داشته باشند.

تی شرت سایز بزرگ

تی شرت  آرکت

تی شرت های پنبه ای سنگین وزن برای حداکثر دوام ساخته شده اند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی پیر شوند و در طول مسیر خود را تحمل کنند. ما عاشق روش چاپلوس آنها نیز هستیم.

آن‌ها مانند تی‌شرت‌های نازک‌تر، برآمدگی‌ها و برآمدگی‌ها را برجسته نمی‌کنند، بنابراین اگر معمولاً در تی‌شرت‌های معمولی کمی احساس خودآگاهی می‌کنید، عالی هستند.

تی شرت  آرکت

تی شرت کلاسیک راه راه

تاپ کلاسیک برتون که منشا آن بریتنی، فرانسه است، دارای یقه قایق و آستین‌های سه‌چهارم است، اما علامت تجاری سرمه‌ای و راه‌راه‌های سفید که بیشتر برای آن شناخته شده است را می‌توان برای یک تی شرت معمولی نیز به کار برد.

الگوی راه راه برای جان بخشیدن به لباس های ساده بدون ایجاد یک بیانیه بزرگ عالی است، و رنگ های خنثی آن را به طرز شگفت انگیزی همه کاره می کند.

تی شرت کلاسیک راه راه

تی شرت یقه ریس بلس مارل

لازم نیست به تی شرت های سفید سرمه ای یا مشکی بچسبید، به خصوص در ماه های تابستان. برخی از مردان از رنگ‌های روشن اجتناب می‌کنند، که خوب است، اما سایه‌های پاستلی راهی برای اضافه کردن تغییراتی به لباس‌های تابستانی‌تان بدون بلند کردن صدای زیاد ارائه می‌دهند.

رنگ های کم رنگ، آبی، صورتی ملایم و سبز روشن همگی انتخاب های عالی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو