مدل مانتو گلبهی و ست های زیبا برای مانتوهای گلبهی رنگ

مدل مانتو گلبهی و ست های زیبا برای مانتوهای گلبهی رنگ


منبع: آرگا

813

1400/4/3

12:11


در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل مانتو گلبهی زنانه و دخترانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ گلبهی از انواع رنگ های خنثی و طبیعی می باشد و شما می توانید رنگ لباس ها و مانتو و سایر اکسسوری هایتان را از بین طیف های مختلف گلبهی انتخاب نمایید. مدل مانتو گلبهی از انواع طرح های خاص و جذاب است و این رنگ مانتو برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل مانتو گلبهی زنانه و دخترانه

رنگ گلبهی که همان رنگ مرجانی است از انواع رنگ های خاص و متفاوت محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید رنگ مانتوی خود را با سایر رنگ ها به راحتی ست کنید بهتر است از مانتوی گلبهی در پوشش تان استفاده نمایید.

مانتوی دخترانه گلبهی

طرح های مانتوی گلبهی

مانتوی گلبهی در انواع طرح های مانتوی مجلسی و مانتوی ساده و مانتوی اسپرت و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که می توانید مانتوی گلبهی را با رنگ های تیره یا روشن در پوشش تان ست نمایید همچنین می توانید این رنگ را با رنگ های خنثی در پوشش تان ترکیب نمایید. ست کردن رنگ گلبهی با رنگ های سفید و مشکی باعث می شود تا استایل شما جذابیت بی نظیری پیدا کند و علاوه بر این می توانید رنگ گلبهی را با طیف های مختلف رنگ طوسی به راحتی ست نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ گلبهی خودش را به وضوح در پوشش تان نشان دهد بهتر است آن را در پوشش خود با رنگ قرمز یا زرشکی ترکیب نمایید همچنین ست کردن رنگ گلبهی با رنگ نارنجی باعث می شود تا جذابیت استایل شما تکمیل شود.

ست مانتو گلبهی با شلوار مشکی

مدل مانتو گلبهی کوتاه

مانتوی زنانه گلبهی

 

مانتوی گلبهی زنانه

مانتوی زنانه گلبهی

مانتوی مجلسی گلبهی

مانتو زیبا گلبهی

مدل مانتو ساده گلبهی

مانتو گلبهی شیک

مانتو مجلسی گلبهی

مانتوی زنانه گلبهی

رنگ گلبهی دارای طیف های تیره و روشن می باشد و استفاده از این رنگ برای فصول تابستان و بهار انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین بهتر است برای روزهای گرم سال از مانتوی گلبهی روشن در پوشش تان استفاده نمایید تا از تعریق زیاد شما جلوگیری شود. این رنگ مانتو را می توانید با شلوار جین یا شلوار پارچه ای نیز بپوشید.

مانتوهای گلبهی در انواع طرح های مانتوی جلو باز و مانتوی جلو بسته و مانتوی دکمه دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از مانتوی جلو باز در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در صورت پوشیدن این رنگ مانتو بهتر است از زیر مانتویی خوشرنگ استفاده نمایید.

رنگ گلبهی روشن برای افراد با رنگ پوست تیره و سبزه انتخابی مناسب می باشد و اگر شما رنگ پوست روشن و سفیدی دارید بهتر است از رنگ گلبهی روشن در پوشش تان استفاده نکنید زیرا صورت تان رنگ پریده به نظر می رسد همچنین مانتوی گلبهی تیره نیز برای خانم ها با رنگ پوست سفید انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

مانتوی زنانه گلبهی

مدل مانتو گلبهی دخترانه

مدل مانتو گلبهی زنانه

مدل مانتو کوتاه گلبهی

مانتو شلوار گلبهی

مانتو زیبا گلبهی

مانتوی زنانه گلبهی

مدل مانتو زیبا گلبهی

مانتوی زنانه گلبهی

مانتوی بلند گلبهی

ست مانتوی گلبهی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های مانتوی گلبهی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه برای حضور در مکان ها و مهمانی های مختلف به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو