واکنش هانیه توسلی به سانسور چهره اش در برنامه همرفیق

منبع: روزیاتو

143

1400/4/5

10:05


هانیه توسلی ، بازیگر مشهور، به سانسور چهره اش در برنامه ی همرفیق واکنش نشان داد.

هانیه توسلی و شبنم فرشادجو مهمان جدیدترین قسمت از برنامه ی گفتگو محور همرفیق بودند که شهاب حسینی اجرای آن را برعهده دارد و از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

اما نکته ای که درباره ی این قسمت برنامه مورد توجه قرار گرفت، تغییر رنگ کلی تصویر بود که با قسمت های گذشته متفاوت بود.

رنگ تصویر به رنگی مایل به خاکستری تغییر کرده بود، تغییری که به نظر می رسید به جهت سانسور آرایش چهره ی هانیه توسلی و شبنم فرشادجو صورت گرفته باشد.

این نکته از چشم بینندگان برنامه همرفیق پنهان نماند. اما هانیه توسلی خود نیز به این موضوع واکنش نشان داد. توسلی با انتشار چند استوری در اینستاگرام خود از این اتفاق ابراز تعجب کرد.

مدتی قبل اخباری مبنی بر دخالت صدا و سیما در سریال ها و برنامه های شبکه نمایش خانگی به گوش رسیده بود و با تغییرات اخیری که در آثار این شبکه شاهد هستیم به نظر می رسد ساترا که مرتبط با صدا و سیما است اعمال نفوذ خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است. یکی از اصلی ترین این تغییرات، تیره شدن چهره ی بازیگران زن در سریال ها و برنامه های شبکه نمایش خانگی است، موضوعی که در سریال دراکولای مهران مدیری به وضوح دیده می شود و حالا شاهد این اتفاق در برنامه همرفیق هم هستیم.

تیره کردن چهره ی زنان یکی از ترفندهای قدیمی صدا و سیما برای سانسور آرایش آن ها است و از گذشته بارها شاهد این موضوع حتی در سریال های تلویزیونی که تحت نظارت این سازمان تولید می شوند بوده ایم.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو