10 ایده خلاقانه تزیین اتاق با کاغذ رنگی

10 ایده خلاقانه تزیین اتاق با کاغذ رنگی


منبع: دلگرم

416

1400/4/5

12:12


10 ایده خلاقانه تزیین اتاق با کاغذ رنگی

تزیین اتاق کودک با کاغذ رنگی

در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم مجموعه ای از ایده های تزیین اتاق با کاغذ رنگی را خواهید دید. این روش ها بسیار آسان هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را در منزل انجام دهید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تزیین دیوار اتاق با کاغذ رنگی

1. تزیین اتاق با کاشی های کاغذی

یکی از ایده های فوق العاده برای تزیین اتاق با کاغذ رنگی، درست کردن کاشی های کاغذی است. برای این کار می توانید از کاغذهایی با رنگ های متنوع و زیبا استفاده کنید و تنها با چند برش و کنار هم چسباندن آن ها، جلوه ی خاصی به اتاق تان ببخشید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

2. تزیین اتاق با حروف کاغذی

یکی از ساده ترین ایده ها برای تزیین اتاق با کاغذ رنگی که معمولا برای اتاق کودکان یا نوجوانان بکار می رود، نوشتن نام با کاغذ رنگی است. می توانید مانند تصویر زیر متناسب با رنگ دیوار، کاغذ رنگی را انتخاب کنید.

حالا نام کودک را روی کاغذ رنگی بنویسید و سپس آن را برش دهید. می توانید برای زیباتر شدن آن، اَشکال مختلف مثل گل و پروانه های کاغذی نیز درست کنید و اطراف آن بچسبانید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

3. تزیین اتاق با عروسک های کاغذی

اگر می خواهید یک طرح فوق العاده برای اتاق کودک دلبندتان داشته باشید، این ایده ی فوق العاده ای است. کاغذهایی با رنگ های متنوع انتخاب کنید و مانند تصویر زیر طرح یک دختر در حال دوچرخه سواری را برش داده و روی دیوار بچسبانید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

4. تزیین دیوار اتاق با درخت کاغذی

طرح زیر برای افراد شیک پسند، ایده ی مناسبی است. برای این طرح باید از کاغذ رنگی قهوه ای استفاده کرده و یک طرح درخت روی آن برش دهید و به دیوار بچسبانید. حالا از کاغذ رنگی های خوش رنگ و متناسب استفاده کنید و پروانه های کوچک و بزرگ درست کنید و روی درخت بچسبانید.

تزیین دیوار با کاغذ رنگی

5. تزیین اتاق با گل های کاغذی

یکی از ایده های ساده تزیین اتاق با کاغذ رنگی، استفاده از گل های کاغذی است. برای این کار گلبرگ هایی در سایزهای مختلف روی کاغذ رنگی برش دهید و آن ها را به شکل سه بعدی تا بزنید. حالا آن ها را در کنار هم روی دیوار بچسبانید تا به شکل گل های کوچک و بزرگ شوند.

تزیین اتاق خواب با کاغذ رنگی

6. تزیین اتاق با پروانه های سه بعدی

یکی از رایج ترین ایده های تزیین اتاق با کاغذ رنگی، استفاده از پروانه های سه بعدی است. این ایده را می توان برای تزیین سالن نیز بکار برد. برای این کار فقط کافیست شکل پروانه های کوچک و بزرگ را روی کاغذ برش دهید و سپس تا بزنید، حالا به شکل دلخواه روی دیوار بچسبانید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

7. تزیین اتاق با شکوفه های کاغذی

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای تزیین دیوار اتاق انجام دهید، درست کردن یک درخت کاغذی و سپس چسباندن شکوفه های قرمز روی آن است. این طرح بسیار شاد و زیباست و برای اتاق عروس نیز طرح مناسبی است.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

8. تزیین اتاق با طرح های شناور

یکی از جدیدترین طرح هایی که برای تزیین اتاق استفاده می شود، استفاده از طرح های شناور است. این طرح ها به گونه ای است که یک قسمت آن کامل و قسمت دیگر آن به شکل جدا و از هم گسسته می باشد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید می توانید نصف یک پروانه را روی کاغذ برش دهید و نیمه ی دیگر آن را با پروانه های کوچک به حالت شناور و از هم گسسته درآورید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

9. تزیین اتاق کودک با بالن های کاغذی

اگی می خواهید اتاق کودکتان را تزیین کنید، می توانید طرح بالن های کوچک و بزرگ را روی کاغذ رنگی برش دهید و روی دیوار بچسبانید. همچنین برای جذاب تر شدن آن ابرهای سه بعدی نیز لا به لای آن ها بچسبانید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

10. تزیین اتاق با لوستر کاغذی

لوستر یکی از وسایلی است که جلوه ی خاصی به اتاق می بخشد. اگر هزینه لوستر برای شما زیاد است، می توانید به کمک کاغذ رنگی مانند تصویر زیر لوستری زیبا برای اتاق تان درست کنید و لذت ببرید.

تزیین اتاق با کاغذ رنگی

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید. سپاس از همراهی شما عزیزان.

همچنین بخوانید:

تزئین دیوار اتاق کودک جذاب و خلاقانه

مدل تزیین اتاق خواب عروس و داماد


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو