خرید تور داخلی برای سفر به جزیره قشم

منبع: تالاب

110

1400/4/5

20:12


خرید تور داخلی برای سفر به جزیره قشم

جزیره قشم یکی از زیبا‌ترین جزایر در جنوب ایران به‌شمار می‌آید که همه سال مقصد گردشگری  بسیاری از توریست‌های ایرانی و خارجی می‌باشد. با ما همراه شوید تا در مورد خرید تور داخلی از جمله تور قشم از تهران و تور قشم از اصفهان، همچنین  در پایان  مطلب نیز در مورد سایت رزرو و خرید تورهای داخلی و اقامتگاه‌ها توضیحات بیشتری به‌شما ارائه دهیم.

 

تور قشم از تهران

به‌دلیل آن‌که اکثر تورها از تهران و یا شهرهای بزرگ برگزار می‌شود. تور قشم از تهران نیز هر روز برای مسافران عرضه می‌شود. در این تور ساعت‌های گوناگونی برای رفت و برگشت با شرکت هواپیمایی‌های گوناگونی در اختیار مسافر قرار می‌گیرد تا مسافر خرید خود را انجام دهد. معمولاً تور قشم از تهران به صورت 3 شب و 4 روز و یا بیشتر است که در فرودگاه مهراباد پرواز انجام می‌شود، علاوه بر آن‌که به‌صورت ریلی و یا زمینی نیز این تور عرضه می‌شود. در ‌صورتی‌که قصد سفر به قشم برای خرید را دارید، پیشنهاد می‌شود با روز کمتر سفر خود را انجام دهید. اما در قشم جاهای دیدنی بسیاری است که قطعاً تور روز بیشتری را باید خریداری کند تا با خیال راحت از تمام جاذبه‌های دیدنی قشم دیدن فرمایید.

 

چنان‌چه‌ انتخاب تور شما به‌صورت هوایی باشد، هزینه آن بیشتر و زمان سفر شما کمتر خواهد بود. اما اگر تور ریلی و یا زمینی را انتخاب کنید، هزینه تور مناسب‌تر و زمان بیشتری در راه هستید و می‌توانید در طول مسیر از جاذبه‌های دیدنی دیگر هم لذت ببرید.

 

تور قشم از اصفهان

شهر اصفهان چون شهر بزرگی محسوب می‌شود تور قشم از اصفهان نیز برگزار می‌شود.  تور به صورت زمینی و یا ریلی و یا هوایی در اصفهان هست. تور قشم از اصفهان به صورت هوایی در هفته چند روز  و  از فرودگاه اصفهان برگزار می‌شود. در صورتی‌که سفر خود را در تابستان و یا تعطیلات نوروز انتخاب کنید، تور قشم همه روزه برگزار می‌گردد، اما در زمان‌های عادی در هفته چند بار و به‌شکل 3 شب و 4 روز و یا بیشتر است.

چنان‌چه تور هوایی اصفهان به قشم را انتخاب کنید، هزینه سفر برای شما بیشتر و زمان کمتری در راه هستید. اما با انتخاب تور به‌شکل زمینی و یا ریلی هزینه مناسب‌تر و زمان بیشتری در راه خواهید بود.

 

خرید تور داخلی برای سفر به جزیره قشم

تور قشم لحظه آخری

برای سفر به قشم تورهای گوناگونی با هزینه‌های متفاوت وجود دارد که یکی از آن‌ها تور لحظه آخری قشم می‌باشد. اگر در مورد تفاوت تور لحظه آخری با تور استاندارد بخواهیم صحبت کنیم، باید این چنین توضیح داد که در تور لحظه آخری هزینه سفر برخی اوقات تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند. این بدان علت است که تورهایی که فروش نرفته و زمانی برای فروش آن‌ها نیز باقی نمانده با کمترین سود برای فروش گذاشته می‌شود تا سریع‌تر فروش رود و از ضرر جلوگیری شود. با این تفاوت که زمان و هتل در اختیار مسافر نیست و از طریق آژانس انتخاب می‌شود. زمان سفر تور قشم لحظه آخری بیشتر در فصلی که کمتر مسافر به آن‌جا می‌رود و یا در زمان روزهای عادی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که در قشم تعطیلات نوروز و یا تابستان باشد به‌دلیل برگزاری جشنواره‌های متنوع و مراسم، کمتر تور لحظه آخری پیدا می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر زمان و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

دیدنی‌های قشم

در قشم جاذبه‌ و مکان‌های دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارد، علاوه بر آن‌که چون در قسمت جنوبی کشور قرار دارد برای خرید بازارهای خوبی ساخته شده است. برخی از مکان‌های دیدنی قشم قلعه پرتغال‌ها، روستای شیب دراز، چاه‌های تلا، مقبره بی بی مریم، سد گوران، خانه اربابی لافت، غار خبس، دره ستارگان، جزیره ناز، جنگل حرا، فرش خاکی، غار نمکدان، دره تندیس‌های قشم، دره مجسه‌ها، دره سکوت، معدن خاک سرخ، دیدنی‌های هنگام و بسیاری مکان‌های دیدنی دیگر نیز می‌باشد. در قشم بازارهای بسیاری نیز همچون بازارچه محلی، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید قشم، پردیس، ستاره، فردوسی قشم، خلیج فارس، مرجان، سیمرغ، دو دلفین، دریا، زمرد و بسیاری مراکز خرید دیگر نیز وجود دارد.

 

خرید تور داخلی برای سفر به جزیره قشم

خرید تور قشم از ایرانگرد

در زمان انتخاب تور، قطعاً سایت‌های اینترنتی و آنلاین بسیاری به شما پیشنهاد می‌شود که هر کدام از این سایت‌ها ممکن اطلاعات کامل و یا درستی نداشته باشند و یا به روز رسانی نشده باشند، به‌همین خاطر بعد از رزرو و رفتن با تور از سفر خود لذت کافی را نمی‌برید. اما در این متن ما قصد داریم، سایت فروش تور داخلی ایرانگرد را به شما پیشنهاد دهیم. سایتی که به‌صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود و در صورتی که هتل تغییراتی نظیر قیمت و یا خدمات خود دهد، سریع در ایرانگرد گذاشته می‌شود.

 

در سایت ایرانگرد خرید تور در کمتر از چند ثانیه صورت می‌گیرد. در صورتی‌که کاربر مقصد، تاریخ و هتل مورد نظر را وارد سایت کند در کمتر از چند ثانیه لیست تور با قیمت‌های گوناگونی برای کاربر باز می‌شود تا به راحتی تور مورد نظر را بررسی و خرید خود را قطعی کند، علاوه برآن‌که در سایت ایرانگرد تمامی تورها از شهرهای بزرگ گذاشته می‌شود و امکان رزرو از شهر زندگی کاربر به راحتی صورت‌پذیر است.

 

در صورتی‌که کاربر بنا به شرایطی قصد کنسلی رزرو خود را داشته باشید. این امکان در سایت ایرانگرد گذاشته شده تا بدون هیچ مشکلی تور کنسل و قیمت به‌طور کامل استرداد گردد، ضمن آن‌که شماره تلفن کاربر ثبت می‌گردد تا از هرگونه تخفیفات بابت تور و یا ارائه تور در تعطیلات آگاه شود. در سایت آنلاین ایرانگرد امکان رزرو هتل‌های ساحلی، هتل‌های چند ستاره، هتل آپارتمان نیز وجود دارد. با رزرو در این سایت با خیالی آسوده سفر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو