اختصاصی/ آمار فوت روزانه کرونا در تهران/ هشدار در مورد موج 5 کرونا

73

1400/4/6

12:42


عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فوت حدود 33 نفر به صورت روزانه در روزهای اخیر گفت: موج 5 کرونا در کمین شهروندان است و باید مراقبت های لازم به عمل آید.

اختصاصی/ آمار فوت روزانه کرونا در تهران/ هشدار در مورد موج 5 کرونا

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره آخرین وضعیت کرونا در پایتخت اظهارداشت: شیب متوفیان کرونا هرچند طی یک ماه اخیر کاهشی بوده ولی در صورت عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی مجدد سیر صعودی در میزان مبتلایان و متوفیان کرونا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه  بر اساس آمار ثبت شده در بهشت زهرا در روز جمعه 4 تیر 33 نفر در پایتخت به دلیل کرونا جان باخته اند، افزود: حدود 32 هزار نفر در تهران به دلیل ابتلا به این بیماری طی یک و سال و نیم گذشته فوت شده اند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: کارشناسان بهداشت و کادر درمان نسبت به بروز موج پنجم کرونا در کشور هشدار داده اند و شهروندان و مسوولان مربوطه باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری، دورهمی ها و مراکز سربسته و شلوغ گفت: امیداواریم واکسیناسیون عمومی هرچه سریع تر برای همه مردم انجام شود.

نژاد بهرام در مورد موضوع پسماند در تهران گفت: این مساله توسط مدیریت شهری بسیار مورد توجه بوده و هرچند آمار پسماندهای عفونی به دلیل کرونا بیشتر شده ولی سازماندهی های صورت گرفته قابل تحسین است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو