چطور یک بیو اینستاگرام تاثیرگذار بنویسیم؟

منبع: روزیاتو

120

1400/4/9

15:15


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگرچه نوشتن یک بیو اینستاگرام مناسب، کار راحتی به نظر می‌رسد اما در واقع نیازمند یک راهبرد مشخص و خلاقیت است.

طبق تحقیقات، افراد در ۷ ثانیه‌ اول ملاقات با شما، به برداشتی از شخصیت شما می‌رسند که برای‌شان قابل اطمینان است. این زمان در دنیای آنلاین، کمتر است.

اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید، باید با نوشتن یک بیوی مناسب، روی افرادی که برای اولین بار به صفحه‌ شما سر می‌زنند، تأثیر مناسبی بگذارید چرا که جذب مشتریان بالقوه‌ در گرو برداشت اولیه‌ آنان است. در ادامه به معرفی تعدادی نکته برای نوشتن یک بیو اینستاگرام مناسب خواهیم پرداخت.

۱. نام خود را متناسب با کسب‌وکار خود انتخاب کنید

اولین قدم برای نوشتن یک بیو اینستاگرام خوب، اطمینان از این نکته است که نام بیو را با یک نام مناسب یا یک کلمه کلیدی قابل جستجو، پر کنید.

برای مثال اگر کسب‌وکار شما با مراقبت از سلامتی در ارتباط است، بهتر است نامی شامل عنوان کاری خود انتخاب کنید. به این ترتیب، افرادی که می‌خواهند صفحه‌ اینستاگرام شما را پیدا کنند، صفحه‌ واقعی و رسمی شما را پیدا خواهند کرد.

به صفحه‌ اینستاگرام مگان واتسون که یک تراپیست است توجه کنید، او طوری اسم خود را انتخاب کرده که به وضوح نمایانگر حوزه‌ی کاری‌اش باشد: Megan Watson, Therapist

هنگامی که کلمه‌ای را در اینستاگرام جستجو می‌کنید، اینستاگرام به جستجوی آن کلمه در میان نام‌ها و نام‌های کاربری نیز می‌پردازد، بنابراین مطمئن شوید که نام و نام‌کاربری مناسبی انتخاب می‌کنید.

کلمه کلیدی‌ای را انتخاب کنید که فالوورها‌ی فرضی به دنبال آن هستند. آیا خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهید؟ آیا چیز خاصی باعث شناخته شدن و تمایز شما می‌شود؟

سرآشپز و نویسنده هانا را در نظر بگیرید، او از ترکیب نام خود و

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو