جیمز فرانکو

«جیمز فرانکو» موافقت کرد با پرداخت ۲.۲ میلیون دلار پرونده آزار جنسی دانشجویانش را حل و فصل کرد. این دانشجویان ادعا کرده بودند که فرانکو آن‌ها را مقابل دوربین به اجرای صحنه‌های جنسی وادار کرده است. دادگاه لس‌آنجلس باید این توافق را به تأیید برساند. «سارا تیثر-کپلن» و «تونی گال» از جمله دانشجویانی بودند که فرانکو را در آموزشگاه «استودیو ۴ فیلم» به آزار جنسی متهم کردند و مدعی شدند که قربانی فریب بوده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل 30نما، «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که تیثر-کپلن ۶۷۰ هزار دلار منهای ۲۲۳ هزار دلاری که به وکلایش پرداخت خواهد شد و گال ۲۲۳ هزار دلار منهای ۷۴ هزار دلاری که به وکلا پرداخت می‌شود دریافت می‌کند. دانشجویان دیگر نیز دو-سوم ۱.۳۴۱ میلیون دلار باقی مانده را دریافت می‌کنند و ۸۲۷ هزار دلار به وکلا پرداخت خواهد شد.

در گزارش دادگاه آمده است: «اگرچه متهمان به رد اتهامات شکایت ادامه می‌دهند، اما می‌دانند که شاکیان مشکلات مهمی مطرح کرده‌اند و هر دو طرف قویاً اعتقاد دارند که امروز وقت آن رسیده که بر روی بدرفتاری با زنان در هالیوود تمرکز شود. همگی موافقند که باید اطمینان حاصل کرد در صنعت سرگرمی – صرف نظر از نژاد، مذهب، توانایی، قوم، پیشینه، جنسیت یا گرایش جنسی – هیچ‌کس با تبعیض، آزار و بی‌عدالتی مواجه نشود.»

سارا تیثر-کپلن» و «تونی گال

«سارا تیتر-کپلان» و «تونی گال» در سال ۲۰۸ فرانکو را متهم کردند که این بازیگر در آموزشگاه در-حال-حاضر-منحل‌شده‌اش در لس‌آنجلس آن‌ها و دیگر دانشجویان بازیگری را در موقعیت‌های جنسی و زننده قرار داده است. فرانکو هنگام آموزش، دانشجویان را به اجرای صحنه‌های زننده جنسی مقابل دوربین وادار کرده است. نمایندگان فرانکو شکایت این بازیگران را «خلاف واقع و آتش‌افروزانه، و از لحاظ حقوقی بی‌اساس» خوانده‌اند.

«سث روگن» در سال ۲۰۱۸ و در پی مطرح شدن پنج اتهام جنسی علیه فرانکو به «والچر» گفته بود که همچنان تمایل دارد با همبازی‌اش در «این پایان است» (This Is the End) همکاری کند. اما روگن ماه گذشته به «ساندی تایمز» گفت که نظرش را تغییر داده و کمتر شدن پروژه‌های مشترک آن‌ها بی علت نیست.

 

مطالب پیشنهادی:

ست روگن: به دلیل اتهام آزار جنسی دیگر با جیمز فرانکو همکاری نمی کنم!

امبر هرد این بار با حضور در کنار جیمز فرانکو در آسانسور جنجال آفرید! + ویدئو

دردسرهای جیمز فرانکو پس از آزار جنسی ادامه دارد / حذف تصویر وی از جلد مجله آمریکایی