حجت‌الاسلام اژه‌ای، یک قاضی توانمند و تواناست

منبع: برترین ها

87

1400/4/14

12:14


آیت‌الله رئیسی در مراسم تودیع خود به عنوان رئیس پیشین دستگاه قضا با اشاره به توانایی‌های حجت الاسلام اژه‌ای رئیس جدید قوه قضائیه گفت: وی نسبت به دستگاه قضائی آشنا و دارای روحیه انقلابی است.

خبرگزاری مهر: آیت الله رئیسی در مراسم تودیع خود به عنوان رئیس پیشین دستگاه قضا با اشاره به توانایی های حجت الاسلام اژه ای رئیس جدید قوه قضائیه گفت: وی نسبت به دستگاه قضائی آشنا و دارای روحیه انقلابی است.

رئیس جمهور منتخب و رئیس پیشین دستگاه قضا گفت: باید برای این انتصاب شایسته در دستگاه قضا تقدیر و تشکر کنم. ۳۶ سال است که از نزدیک با آقای اژه‌ای همکار هستم و ایشان یک قاضی توانمند و تواناست.

وی افزود: ایشان نسبت به دستگاه قضائی آشنا و دارای روحیه انقلابی است، تطورات زمانی ایشان را دچار چرخش نکرده است و بر مبانی و اصول انقلابی پایبند هستند.

رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: در دوران دو سال و اندی مسئولیت بنده ایشان در مسؤلیت معاونت اول قوه قضائیه هم نسبت به مدیریت در انتصابات و مدیریت نسبت به پرونده به مجموعه آرامش می‌داد و مشاوری امین برای همه قضات بودند و برای بنده جایگاهشان ارزشمند بود.

آیت الله رئیسی افزود: آقای محسنی در بسیاری از پیشرفت‌ها نقش داشتند و تلاش می‌کنند بی نام و نشان باشند یعنی کارشان باشد؛ اما نامشان نباشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو