معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز


منبع: رژلب

198

1400/4/14

18:55


معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو در اهواز با مدیریت خانم مریم گلستانی

میتوان اذعان داشت که، تاریخچه کوتاهی مو به اندازه تاریخ تمدن بشر دارای سابقه می باشد. چرا که، از ابتدای بشریت انسان ها احساس نیاز به نظافت و مرتب بودن را در خود یافته و زنان و مردان به روش های گوناگونی به اصلاح موی خود می پرداختند. حال با معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز برای شما شرح خواهیم داد که این روش ها چگونه به مرور زمان گسترش یافته و دستخوش تغییراتی شده است، تا به امروز که کوتاهی مو نه تنها یک هنر محسوب می شود، بلکه مهارتی می باشد که هرچه آرایشگران در آن خبره تر باشند به مراتب رضایت مشتریان بیشتر حاصل خواهد شد.

باید این نکته را در نظر داشت، که کوتاهی مو نیز همچون سایز و رنگ لباس می بایست متناسب با خصوصیات هر فرد باشد. به طور مثال، یکی از آیتم هایی که می بایست در کوتاهی مو در نظر داشته باشید، فرم صورت است. ممکن از هر مدل کوتاهی برای شما مناسب نباشد. و یا اینکه، مدلی که برای موهای صاف مناسب است، اصلا برای موهای فر مناسب نباشد و بالعکس. طی تحقیقات صورت گرفته، به طور معمول خانم ها بیش از آقایان نسبت به کوتاهی موی خود حساسیت دارند. بدین ترتیب، پیشنهاد ما دریافت مشاوره از متخصصین در بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز می باشد. چرا که، این مرکز توسط استاد و مدرس کوتاهی مو، سرکار خانم مریم گلستانی با سالیان سال تجربه و تخصص در زمینه کوتاهی مو اداره می شود. از این طریق نه تنها شما می توانید مدل موی مناسب با فرم صورت خود را انتخاب و اجرا نمایید، بلکه می توانید از کلاس های آموزشی ایشان نیز بهره مند شوید. استاد مریم گلستانی، دوره های حرفه ای و تدریس کوتاهی مو را در کشورهای مختلفی من جمله روسیه گذرانده و نه تنها در زمینه ی کوتاهی مو فعالیت می کنند بلکه همه ساله به صورت ترمیک ورکشاپ هایی را در سراسر ایران برگزار می کنند، که علاقه مندان در این زمینه می توانند با ثبت نام در ورکشاپ های تخصصی ایشان صفر تا صد کوتاهی مو را از پایه آموخته و بر روی مدل های واقعی تمرین و اجرا نمایند.

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

همانطور که میدانید، در اکثر زمینه ها، قلق های کاری ای وجود دارد که با گذر زمان و تجربه حاصل می شود، اما در دوره های آموزشی استاد گلستانی در بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز، ایشان محصول سال ها تجربه ی خود را در اختیار هنرجویان قرار داده و همین امر، قطعا موجب پیشرفت سریع و چشمگیر هنرجو خواهد بود.

نکات مهم در یادگیری کوتاهی مو در بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، در بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز، آموزش کوتاهی با به روز ترین روش های آموزشی توسط استاد مریم گلستانی، تدریس می شود. به طور کلی هرگونه مهارتی نیاز به دریافت آموزش حرفه ای، تمرین و تکرار دارد. در این راستا، نکات مهمی را در زمینه کوتاهی مو برای شما بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن آن ها و آمیزش هنر و مهارت، شما نیز بتوانید کوتاهی مو و مدل های متنوع کوتاهی مو را فرا بگیرید.

کنار گذاشتن ترس: بسیاری از خانم ها، به هنگام صحبت از کوتاهی مو دچار ترس و استرس می شوند، اما باید در نظر داشته باشید که تنوع برای ادامه ی زندگی امری الزامی است، و کوتاهی مو، یک تغییر کاملا بی خطر بوده و به راحتی با صبر و شکیبایی می توانید در گذر زمان مدل موهای زیادی را تجربه کنید و از آنها لذت ببرید! همانطور که روزانه افراد زیادی با مراجعه به بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز با مدیریت استاد مریم گلستانی، موهای خود را به قیچی سپرده و مدل های موی متنوعی را توسط تیم حرفه ای این مرکز برای خود خلق می کنند.

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

یادگیری دقیق سرفصل های کوتاهی مو: قبل از شروع کار عملی، شما می بایست سرفصل های تئوری را فرا گرفته تا در مراحل بعدی بتوانید در حین کار از آموخته های خود بهره ببرید. این سرفصل ها عبارتند از: شناخت زاویه ها و آناتومی صورت و سر به منظور انتخاب مدل موی مناسب، شیوه ی صحیح شستشوی مو، نحوه ی صحیح در دست گرفتن هم زمان قیچی و شانه، کوتاهی پایه مو، شناخت اقسام مختلف فاندیشن ها و تکسچرها، شیوه ی فرم دادن به مو، کوتاهی زاویه صفر (کوتاهی لاین)، لاین گرد، مربع و مثلث، لیر، لیر با زاویه تند، مصری کلاسیک، کرنلی و در نهایت تمرین عملی پیتاژ بر روی مدل.

برای آشنایی بیشتر با اولین سرفصل آموزش کوتاهی مو، در ادامه به معرفی چند نمونه آناتومی صورت و مدل موی مناسب آن می پردازیم:

1- برای افرادی با فرم صورت مستطیل، مدل موی چتری موج دار انتخابی مناسب خواهد بود.

2- برای افرادی با فرم صورت مربع، مدل موهای صاف خیلی مناسب نبوده و آنها نیز می توانند کوتاهی چتری داشته باشند.

3-برای افرادی با فرم صورت بیضی، تقریبا کلیه ی مدل های کوتاهی مو مناسب بوده و هارمونیِ خوبی خواهد داشت.

4-برای افرادی با فرم صورت گرد، مدل مویی پیشنهاد می شود که تا حدی گردی صورت را کاور کند. چرا که، عمدتا چانه ی این افراد گرد و گونه های آنان برجسته و پر می باشد، اندازه ی مو تا زیر چانه مناسب بوده و اگر میزان حجم موی اطراف صورت کمتر باشد، بسیار جذاب خواهد بود. ولو اینکه، اگر قد مو بلندتر باشد صورت فرد کشیده تر به نظر خواهد آمد.

قطعا زمانی که شما در هر حرفه ای به خصوص زیبایی، مطالعه کافی داشته باشید، شاهد نتایج خارق العاده ای خواهید بود که در بردارنده ی رضایت شما و مشتریان شما خواهد بود. 

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

احیا و کراتین مو در بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

این روزها علاوه بر کوتاهی مو، احیا و کراتین مو نیز مخاطبان خاص خود را داشته و بسیار فراگیر شده است. از آن جایی که استفاده مداوم و روزانه از اتوی مو، موجب آسیب های جبران ناپذیری به ساقه ی موها می شود، احیا و کراتین مو برای موهای فر، وز، زبر، خشن و موجی یک راه مناسب و کم خطر می باشد. این فرایند، شامل مراحل تخصصی و دقیقی از فرآیند و فرمول های خاص بوده و در صورتی که تحت نظر یک متخصص حرفه ای صورت نگیرد، ممکن است برای موهای شما آسیب زا باشد. شعار  بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز، احترام به سلامت موی شماست. همچنین، نکته ای که کمتر مورد توجه قرار می گیرد این است که مرکزی که در آن احیا و کراتین صورت می گیرد، برای حفظ سلامت مشتریان و متخصص احیا، می بایست دارای سیستم تهویه ای مناسب باشد تا بخار و دود های متصاعد از فرایند مربوطه به بیرون هدایت شود. در این راستا، استاد و مدرس گرانقدر خانم مریم گلستانی همراه با تیم متخصص خود، با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مهارتی مثال زدنی احیا و کراتین موهای شما را، با رعایت کلیه ی اصول بهداشتی و استانداردهای سلامتی مو انجام می دهند. همچنین، علاوه بر کلاس های تدریس کوتاهی مو، در زمینه احیا و کراتین نیز دوره های آموزشی ویژه ای را برگزار می کنند، که با شرکت در آنها نه تنها مهارت کراتین و احیا را به خوبی فرا خواهید گرفت، بلکه در مدت زمان کوتاهی، با پشتکار و تمرین، می توانید در این زمینه فعالیت و کسب درآمد نمایید.

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

سخن آخر در رابطه با معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

می توان به جرات بیان کرد، بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز، یکی از آکادمی های حرفه ای کوتاهی، کراتین و احیای مو می باشد که سالانه افراد زیادی با شرکت در کلاس های آموزشی استاد مریم گلستانی در کمترین بازه زمانی به درآمدزایی و اشتغال به کار مورد علاقه خود خواهند رسید. 

با مراجعه به صفحه ی اینستاگرام استاد مریم گلستانی می توانید نمونه کارها، رضایت هنرجویان و مشتریان ایشان را مشاهده نمایید

 

معرفی بهترین مرکز کوتاهی مو اهواز

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو