توصیف بسیار جالب لیلی رشیدی از همکاری با رامبد جوان

منبع: پرشین وی

114

1400/4/22

15:35


در این ویدئو درباره همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان صحبت می شود

لیلی رشیدی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است که با سریال زی زی گولو شناخته شد. او فرزند مرحوم داوود رشیدی است. لیلی به تازگی در سریال مردم معمولی رامبد جوان ایفای نقش کرده است. امروز در پرشین وی می خواهیم درباره همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان صحبت کنیم.

همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان

توصیف شنیدنی «لیلی رشیدی» بازیگر سریال «مردم معمولی»
در رابطه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی «رامبد جوان» را ببینید. ویدئوی در رابطه با همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان را می بینید

ویدئو صحبت های لیلی رشیدی درباره رامبد جوان

مردم معمولی مجموعه موفق سیت کام در نمایش خانگی ساخت کشور ایران به کارگردانی و تهیه‌کنندگی و بازیگری رامبد جوان، محصول سال ۱۴۰۰ است که هر هفته شنبه ها و پنجشنبه ها از فیلیمو پخش شده و در خدمت عموم قرار می‌گیرد.لوکیشن این سریال در مرکز نمایشگاهی برج میلاد می باشد. خوشبختانه این مجموعه تاکنون با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان

سریال مردم معمولی

داستان

بردیا برازنده صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی، ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، باربارا برازنده است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می‌کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

بد نیست درباره لیلی رشیدی بیشتر بدانید

لیلی رشیدی سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد، او بازیگر تئاتر، سینما و
تلویزیون میباشد. وی فارغ التحصیل مترجمی زبان فرانسه است.

دوستی قدیمی خانواده علی حاتمی و خانواده داود رشیدی، از سال های دور زمینه رفاقت لیلی رشیدی و لیلا حاتمی را فراهم کرده است. لیلی و لیلا، دوستان دوران کودکی یکدیگر بوده اند و تصاویری که از آن سال ها به یادگار مانده، نشان از همراهی این دو دوست دارد.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

به بهانه همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان درباره این بازیگر زن بیشتر صحبت می کنیم. جمعه پنجم شهریور ماه دنیای هنر ایران با خبر غم انگیز درگذشت داود رشیدی مواجه شد؛ خبری که در پی آن جمع قابل توجهی از اهالی سینما و تئاتر روانه خانه زنده یاد رشیدی شدند تا در کنار احترام برومند همسر داود رشیدی و لیلی دختر او قرار گیرند.

همکاری لیلی رشیدی با رامبد جوان

لیلی رشیدی و مادرش

لیلی رشیدی با سریال تلویزیونی زی زی گولو که برای کودکان ساخته شده
بود در جامعه هنری ایران شناخته شد.

نیما بانکی بازیگر و کارگردان تبلیغاتی همسر سابق لیلی رشیدی است
و یک فرزند پسر به نام سینا دارد.

اقتصاد۲۴ و ویکی پدیا و ویستا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو