دانلود GRAPHISOFT ARCHICAD 25 Build 3002 – طراحی فضای 3 بعدی

دانلود GRAPHISOFT ARCHICAD 25 Build 3002 – طراحی فضای 3 بعدی


منبع: پی سی دی

124

1400/4/25

00:09


دانلود GRAPHISOFT ARCHICAD 25 Build 3002 - طراحی فضای 3 بعدی

Graphisoft ArchiCAD نرم افزاری قدرتمند برای ساده سازی ساخت، به اشتراک گذاری و جستجوی اجزای ساختگی BIM می باشد. Energy Evaluation داخلی این نرم افزار آن را به سازگار ترین BIM با طبیعت موجود در بازار تبدیل کرده است.

امکانات Graphisoft ArchiCAD :

–    طراحی : ساخت آبجکت ها، اجزا و ساختارها نیازمند ابزاری به انعطاف بسیار بالا در مدل سازی می باشد. ArchiCAD 16 دارای قابلیت های مدل سازی مستقیم با ابزار جدید MORPH می باشد. این ابزار امکان ساخت عناصر با هندسه دلخواه را به صورت گرافیکی برای شما فراهم می کند و همچنین دارای تکنیک های محبوب مدل سازی نیز می باشد. عناصر MORPH می توانند به سادگی از یک طرح اولیه با از تبدیل هر نوع عنصر ArchiCAD BIM موجود ، ساخته شوند. ابزار MORPH راه حلی مناسب برای ساخت ساخت اجزای BIM ، ساخت ساختارها و عناصر محیط ها و همچنین ساخت طراحی محیط های داخلی می باشد.

–    اجزای BIM : ساخت اجزای یکی از مهم ترین بخش های صنعت BIM می باشد. ArchiCAD 16 به صورت پایه ای قابلیت های کاربر عادی برای ساخت اجزای BIM ساختگی برای پروژه های BIM را تغییر می دهد. قابلیت های جدید مدل سازی ArchiCAD 16، اتصال به پایگاه داده های اجزای BIM ابری به کاربران امکان ساخت، جستجو، آپلود و دانلود عناصر ساختگی BIM به صورت انتخابی را می دهد. پرتال وب کاملا یکپارچه نرم افزار به اشتراک گذاری اجزای BIM را امکان پذیر می کند. BIMcomponents.com همچنین دارای یک فروشگاه مرکزی برای تمامی آبجکت های GDL به صورت مستقیم برای دسترسی کاربران ArchiCAD می باشد تا بتوانند به آبجکت های پرکاربرد دسترسی پیدا کنند.

–    پایداری : در محیط های امروزی، پایداری برای هر نوع ساختمانی بسیار حیاتی است. تصمیمات اصلی به پایداری ساختمان ها تاثیر می گذارند. شرکت GRAPHISOFT بهترین جریان کاری مناسب برای طراحی مقاوم را در یک ابزار ساخت BIM قرار داده است. عملکرد ارزیابی انرژی داخلی نرم افزار مانند محصول سابق EcoDesigner می باشد اما بر اساس تکنولوژی کاملا جدیدی طراحی شده است که به صورت داینامیک انرژی مدل های BIM را ارزیابی می کند. این کار بر اساس آنالیز هندسه BIM و اطلاعات دقیق آب و هوای آنلاین مکان ساختمان صورت می گیرد.

–    BIM باز : در کنار ArchiCAD 16، شرکت GRAPHISOFT همچنین یک جریان کالری مهم و پرکاربرد را فراهم کرده است. این جریان کالری شامل یک سرور به روز شده BIM، سرویس به اشتراک گذاری مدل ها به صورت ابری برای کاربران BIMx به یک قرارداد فعال، کتابخانه توسعه یافته و گزینه تهیه نسخه پشتیبانی حرفه ای می باشد. IFC توسعه یافته ArchiCAD مهارت های مدیریت محدوده وسیعی از اطلاعات IFC و تبادل اطلاعات اطلاعات GXF/GWF را نیز فراهم می کند. امکانات جدید بر جریان کالری ویرایش 3 بعدی و کارآیی نرم افزار نیز تاثیر دارند.

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار GraphiSoft ArchiCAD

نسخهحجمسرور پی سی دی
Windows 10 64bit2GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود GRAPHISOFT ARCHICAD 25 Build 3002 - طراحی فضای 3 بعدی

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. ابتدا نرم افزار را نصب کنید
3. محتویات پوشه crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید و آنرا اجرا کنید تا نرم افزار فعال شود
 
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو