نقد و بررسی بازی بسیار جذاب و محبوب بومرنگ – Boomerang X

منبع: پی سی دی

155

1400/5/7

22:50


امروزه کمپانی سازنده بازی های ویدئوی برای رقابت و پیشی گرفتن از هم باید خلاقیت های متنوعی بهره ببرند تا بتوانند کاربران زیادی را جذب کنند. در همین راستا قصد داریم تا یکی از نوآورانه ترین بازی های ویدئویی را به نام Boomerang X به شما عزیزان معرفی کنیم و بخش های مختلف بازی همچون داستان، گیم پلی و گرافیک بازی را مورد نقد و بررسی قرار داهیم. پس تا انتهای این مقاله از سری نوشته های بلاگ پی سی دی با ما همراه باشید.

 سازندگان بازی Boomerang X

کمپانی دانگی(DANGI) به عنوان سازنده و توسعه دهنده این بازی جذاب شناخته می‌شود. این شرکت بازی Boomerang X را برای پتلفرم های برای کنسول نینتندو سوئیچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. دانگی قبل از ارائه رسمی این بازی نسخه ازمایشی بومرنگ ایکس را  منتشر و آن را دسترس همگان قرار داده است.پس از ارائه آزمایشی  این بازی رسما در 8 جولای 2021  مصادف با 17 تیر 1400 منتشر شد و سبک جدیدی از مبارزات که در این گیم گنجانده شده بود که باعث جذب طرفداران زیادی شد. وظیفه انتشار این بازی نیز بر عهده کمپانی Devolver Digital می‌باشد.

Boomerang X بازی در سبک هک اند اسلش (Hack and slash)

دانگی بازی Boomerang X را در سبک هک اند اسلش  و اول شخص توسعه داده است. این سبک از بازی عنوانی برای بازی های رزمی است که بازیکن در آن با سلاح سرد به مقابله با حریفان می پردازد که باید از دقت بالایی برای ضربه زدن بهره ببرد. یا به بیانی ساده تر  بازی های هک اند اسلش به بازی های اطلاق می شود که تمام بخش گیم پلی  بروی مبارزات تن به تن و با سلاح سرد تمرکز دارد.

نقد و بررسی بازی بسیار جذاب و محبوب بومرنگ - Boomerang X

در این بازی به سبک هک اند اسلش نیز  قهرمان بازی از یک بومرنگ برای مبارزات تن به تن خود بهره می برد. در واقع سلاح سرد در این  گیم بومرنگ می باشد.

داستان بازی Boomerang X

همانطور که در مقدمه مقاله عنوان کردیم این بازی از سبک جدیدی برای مبارزات خود بهره می برد. در همین راستا بازیکن در نقش فردی ظاهر می شود که با استفاده از وسیله بومرنگ به مبارزه با حریفان  و دشمنان خود می پردازد. این بومرنگ که عنوان بازی نیز می باشد از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که می تواند اهریمنان بازی را از پای در بیاورد. به بیانی ساده تر گیمر  به عنوان یک قهرمان باید دنیا را نجات دهد که برای این کار باید دشمنان و اهریمنان بازی را از بین ببرد.

نقد و بررسی بازی بسیار جذاب و محبوب بومرنگ - Boomerang X

در حالت کلی داستان بازی از پیچیدگی خاصی بهره نمی برد و به همین دلیل کاربر در بازی گیج نمی شود و سر راست به انجام بازی می‌پردازد.

 گیم پلی بازی Boomerang X

گیم پلی بازی حول وسیله بومرنگ می  چرخد در واقع کمپانی سازنده یک بازی با گیم پلی ساده و دوس داشتنی را طراحی کرده است که ساعت ها مخاطب را پای بازی میخکوب می کند. این سلاح از قابلیت های ویژه ای بهره می برد و اصلی ترین ویژگی آن امکان پرتاپ شدن به اطراف خود و هوا است. یا به عبارتی دیگر با استفاده از این سلاح می توان به هوا پرید و هیجان فوق العاده ای به بازی بخشیده است. یکی دیگر از ویژگی های بومرنگ آهسته کردن زمان پرتاپ می باشد. اما نکته بسیار  مهم در انجام گیم پلی سرعت و عکس العمل های به موقع است در واقع  با این حربه می توان حریفان و دشمنان خود را به ورطه نابودی کشاند.

نقد و بررسی بازی بسیار جذاب و محبوب بومرنگ - Boomerang X

یکی از تکنیک های گیم پلی انجام کارها در سکوت است در واقع شخصیت اول بازی باید در سکوت کامل نقشه های خود را پیش ببرد تا بتواند حریفان خود را آسانتر شکست دهد.

علاوه بر این موارد ترفندهای فراوانی در  بازی  Boomerang X وجود دارد که کاربر با انجام گیم با آن ها آشنا خواهد شد. در نهایت گیم پلی بازی بسیار جذاب و سرگرم ککنده است که می تواند ساعت های متمادی مخاطب را جذب خود کند.

گرافیک بازی  Boomerang X

در این سبک از بازی های ساده نباید انتظار چندانی از جلوه های بصری و گرافیکی بازی داشت. در واقع  سازندگان در این گونه از بازی های سعی می کنند تا با نوآوری و خلاقیت خود بخش ها عمده بازی مانند گیم پلی رابه خوبی طراحی کنند. بازی Boomerang X نیز از گرافیک ساده ای برخوردار است و زرق و برق چندانی را شامل نمی شود.

جمع بندی

کمپانی دانگی  با تکیه بر  روایت و سلاح های متفاوت توانسته بازی جدیدی را برای گیمرها توسعه دهد در واقع ایده نوین سازنده بازی Boomerang X منجر به جذب مخاطبان فراوانی برای این گیم جذاب شده است. عنوان این بازی که سلاح بومرنگ گرفته شده است دارای ساختار داستانی ساده و سر راست، گیم پلی قوی و مهیج می باشد. در نهایت اگر به دنبال یک بازی متفاوت مبتنی بر سرعت و عکس العمل های سریع سریع هستید، Boomerang X گزینه بسیار خوبی می‌باشد.

پی سی دی بزرگترین سایت دانلود رایگان بازی ویدئویی می‌باشد و برای دانلود این بازی و یا هزاران  گیم دیگر می توانید به این سایت مراجعه کرده و  Boomerang X را رایگان دانلود نماید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو