دانلود مستند Tech Billionaires 2021 – بیلیونرهای فناوری

دانلود مستند Tech Billionaires 2021 – بیلیونرهای فناوری


منبع: دانلود ها

236

1400/5/15

21:12


مستند بیلونرهای فناری – Tech Billionaires 2021

مستند-Tech-Billionaires

مستند Tech Billionaires 2021 به بیلیونرهای فناوری جهان پرداخته و زندگی آن‌ها را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند. به تاثیراتی که آن‌ها در جهان ایجاد کرده‌اند پرداخته و در نهایت به سراغ ثروت آن‌ها خواهیم رفت. هرکدام از آن‌ها نقش بزرگی در بهبود زندگی مردم داشته‌اند و با تاسیس کمپانی‌های مختلف و اختراعات متنوع خود، کمک کرده‌اند که انسان‌ها به همدیگر نزدیک‌تر شده و بتوانند زندگی راحتی داشته باشند. آن‌ها در عرصه فناوری خوش درخشیده و در کارهای بشر دوستانه زیادی هم نقش داشته‌اند. جهان مدیون آن‌ها است و در این مستند قصد داریم که به زندگی چهار مرد بزرگ دنیای فناوری، یعنی ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، جف بزوس و بیل گیتس بپردازیم.

مستند-Tech-Billionaires

جف بزوس

در کنار گوگل، اپل، مایکروسافت و فیس بوک، آمازون یکی از پنج شرکت بزرگ در صنعت فناوری ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود و تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌ها در جهان فناوری شده است. از سال ۲۰۱۸، آمازون از ۱۰۰ میلیون مشترک پیشی گرفته است و توانسته است که خود را به عنوان برندی بزرگ در سرتاسر جهان معرفی کند. شخصی مانند جف بزوس، تجارتی انقلابی با آمازون به راه انداخته و به عنوان یک کارآفرین جسور آمریکایی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او یکی از ثروتمندترین رهبران تجارت جهانی است که بنیان گذار غول فناوری و بزرگ‌ترین بازار جهان است.

مستند-Tech-Billionaires

بیل گیتس

بیل گیتس را می‌توانیم یک رهبر تجاری و خیری فوق العاده موفق بدانیم که به عنوان یک شهروند آمریکایی، شناخته شده ترین کارآفرین جهان است. او از یک فضای کوچک، کسب و کار خود را شروع کرده و آن را تبدیل به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های جهان کرده است. او مایکروسافت را رهبری می‌کند و ارزش دارایی‌های این بیلیونر، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار براورد شده است. وی پس از اینکه به مدت ۱۳ سال، به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته می‌شد، اکنون وقت و انرژی خود را صرف مبارزه با فقر جهانی می‌کند و تلاش‌های وی در زمینه کارهای بشر دوستانه، مانند تغییر اقلیم جهانی، بهداشت و توسعه جهانی و همچنین آموزش، ستودنی است. او با استعداد همیشگی خود، فرد جسوری با دید بلند مدت است که به مصمم به انجام کارهای بزرگ شده است. او به فقیرترین کشورهای جهان سفر کرده و تاثیرات مثبت قابل توجهی روی آن‌ها می‌گذارد.

مستند-Tech-Billionaires

مارک زاکربرگ

زاکربرگ در ۱۹ سالگی فیس بوک را ایجاد کرد. فیس هم اکنون به عنوان یک غول در بین رسانه‌های اجتماعی حضور دارد. زاکربرگ از خوابگاه کوچکی در دانشگاه هاروارد، کار خود را شروع کرده و جهان و اینترنت را برای همیشه تغییر داد. فیس بوک پس از رشد فوق العاده‌ای که در اندازه و نفوذش بین مردم داشت، بیش از یک دهه به رشد خود ادامه می‌دهد. او مردم را در سرتاسر جهان به هم مرتبط کرده و با ایجاد جوامع و نزدیک‌تر کردن جهان به همدیگر، در موفقیت‌های گسترده‌ای نقش داشته است و توانسته است که یک امپراطوری برای خود ایجاد کند.

مستند-Tech-Billionaires

ایلان ماسک

نسل ما پیشرفت‌های خارق العاده‌ای را در فناوری دیده است. برای این منظور، می‌توانیم به یکی از موفق‌ترین و بانفوذ‌ترین کارآفرینان این عرصه در قرن ۲۱ اشاره کنیم که ایلان ماسک نام دارد. او ذهن خلاق PayPal، بنیان‌گذار تسلا و SpaceX بوده است و به عنوان دومین فرد ثروتمند جهان بعد از بنیان‌گذار آمازون یعنی جف بزوس شناخته می‌شود. او میلیاردر بلند پروازی است که با افکار روشن فکرانه خود، اختراعات بزرگی را در جهان از خود به جای گذاشته است و جهان به واسطه وی، تغییرات زیادی داشته است. او موشک‌های فضایی را ایجاد کرده و از ماشین‌های الکتریکی، باتری‌های خورشیدی و ربات‌های مختلف رونمایی می‌کند. موفقیت حیرت انگیز وی، سبب شده است که در ردیف مردان ثروتمند جهان قرار گیرد.

info

Along with Google, Apple, Microsoft and Facebook, Amazon is one of the Big Five companies in the US tech industry. It has become one of the most influential companies in the world. In 2018, it surpassed 100 million subscribers worldwide.

Bill Gates, the extraordinarily successful American business leader and philanthropist. One of the best-known entrepreneurs, who started a business out of a tiny space and grew it into one of the most powerful companies in the world, Microsoft.

Mark Zuckerberg was only just 19 when he built Facebook – the social media giant, out of his small Harvard campus dorm room, and changed the world and the internet forever. Facebook has thrived for more than a decade, after an extraordinary growth in size and influence.

“Our generation has seen incredible advancements in technology. For that, we can thank one of the most successful, influential and notorious entrepreneur of the 21st century. Elon Musk, the mind behind PayPal, founder of Tesla, and SpaceX.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو