اجاره بای پپ ویا خرید بای پپ به چه دلیل انجام می شود؟

76

1400/5/19

16:38


با وجود بیماری های تنفسی خصوصآ با شیوع کرونا در سال های اخیر،موارد استفاده از دستگاه بای پپ بسیار افزایش پیدا کرده است،لذا برای نجات حال بیماران و درمان برخی ازبیماری های تنفسی،خرید و یا اجاره بای پپ بسیار اثر بخش است.بای پپ در بیمارانی که آپنه انسدادی یا آپنه حین خواب دارند.

اجاره بای پپ ویا خرید بای پپ به چه دلیل انجام می شود؟

به گزارش بهداشت نیوز، با وجود بیماری های تنفسی خصوصآ با شیوع کرونا در سال های اخیر،موارد استفاده از دستگاه بای پپ بسیار افزایش پیدا کرده است،لذا برای نجات حال بیماران و درمان برخی ازبیماری های تنفسی،خرید و یا اجاره بای پپ بسیار اثر بخش است.بای پپ در بیمارانی که آپنه انسدادی یا آپنه حین خواب دارند،بسیار اثر بخش است. دستگاه بای پپ در شکل های مختلف که متعلق به شرکت های مختلف سازنده این دستگاه است،در بازار تجهیزات پزشکی یافت میشود ولی اساس کار همه ی آن ها تقریبآ یکی است.

بای پپ چیست؟

بای پپ یک دستگاه کمک تنفسی است که در بیمارانی که با مشکلات تنفسی و پنومونی و عفونت ریه دست و پنجه نرم میکنند،استفاده میشود و این دستگاه سبب میشود تا میزان فشار هوای داخل ریه افزایش پیدا کند و اکسیژن خون اشباع شده به میزان نرمال،برگردد.

دستگاه بای پپ چگونه به بیماران تنفسی کمک میکند؟

بای پپ یک دستگاه کمک تنفسی است که هوا را با فشار بالا به ریه بیماران تنفسی میفرستد و باعث بالا رفتن فشار هوای داخل ریه و در نتیجه باز شدن آلوئول ها و برونش ها میشود و این کار سبب بهبود تبادلات گازی میشود.

بای پپ با استفاده از موتور دمنده ای که در آن تعبیه شده است،هوا را از محفظه ی مرطوب کننده عبور میدهد و از طریق لوله خرطومی مخصوص به ماسک مخصوص بای پپ که روی صورت بیمار فیکس شده است، میفرستد و از این طریق هوا با فشار بالا وارد دهان و سپس دستگاه تنفسی بیمار میگردد و تنفس بیمار و تبادلات گازی به حالات عادی خود بر خواهد گشت.

نکته:توجه داشته باشید وظیفه دستگاه بای پپ انتقال هوا و اکسیژن با خلوص بالا با فشار و یا حجم تعریف شده،به داخل ریه بیماراست اما بای پپ قادر به تولید اکسیژن نیست و برای همین منظور باید به منبع تولید کننده اکسیژن که همان دستگاه اکسیژن ساز است،متصل باشد.

برای اجاره بای پپ و یا خرید بای پپ چگونه بایداقدام کرد؟

در صورتی که بیمار شما به بای پپ نیاز دارد و شما قصد اجاره بای پپ و یا خرید بای پپ را دارید،میتوانید با شماره تماس 09126823070 و 09108160357 و یا با شماره ثابت 02165862016 که متعلق به شرکت ماهک مدیکال است،تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما جهت نصب و راه اندازی بای پپ و همچنین آموزش های لازم به شما،اقدام کنند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو